Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope geurilla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Guerilla kweek 10 autoflower Big Jack.

Jezus wat een rot weer, ik vraag me af of ik de potten in de schuur moet gaan zetten met dit weer of niet ?

Er zitten gaten in de potten dus het water kan wel weg....

Ook benieuwd naar de kleine dames op de geurilla spot hoe deze het doen met deze regen val, slakken etc.

Iemand suggesties, tips, of enig positiefs / negatiefs te melden.....

Comment

Gewoon laten staan, uiteindelijk moeten ze het ook zelf kunnen redden in de natuur. Word je plant ook sterker van trouwens.

Comment

Ja dat was mijn insteek ook om het gewoon te laten, echter denk ik wel dat de voeding snel uit de grond is gespoeld op deze manier...? Ik heb canna voeding staan zowieso groei en bloei, wat is raadzaam, om te wachten tot blad verkleurt of bij voorbaat minimaal gaan geven.
        De 3 nieuwe staan in stek grond. Die andere pot van 20 liter is batmix. Eventueel op de spot na zoveel regen bio mest korrels gooien of helemaal met rust laten de bodem.

Comment

Zo net even wezen kijken, ben bang dat het hem niet meer gaat worden daar. Planten stonden letterlijk onder water gewoon, maar vreemd genoeg waren ze wel gegroeid en hadden grotere bladeren gekregen. De 3 hollands hope gaan in ieder geval naar een andere spot.

Wat reacties zou fijn zijn mensen . Wat een kut zooi !
          Er gaan ook direct nieuwe zaden besteld worden in ieder geval. En ik denk geen auto flowers meer maar frysian en hollands hope ofzo
          Last edited by Chicorico; 16 June 2016, 11:03. Reden: Gezicht.

Comment

Beetje dooie boel op dit forum, enkelt mee lezers ?
            Er zijn 3 reacties tov al mijn berichten nochtans.
            ik kijk het nog even aan, en anders stop ik met verslag maken hier op jd. Ik doe dit gedeeltelijk uit eigen belang ivm hints en tips, maar ook om jullie een inzicht te geven op eventuele fouten te behoeden maar ook om jullie te vermaken. Het topic is meer dan 500 x bekeken mensen.... ik kijk hoe het loopt op dit topic met de reacties, en anders dan ga ik elders verder met een verslag waar het wel gewaardeerd word . Dat eigen belang is trouwens maar een klein percentage. Google is immers vol met informatie en ook dit forum staat bomvol info waar je zonder reacties ergens te plaatsen ook van alle info kan worden voorzien.

Ik ben iemand die niet zomaar opgeeft, en een verslag netjes ten einde brengt, met of zonder oogst.
            Maar waar doe ik het uiteindelijk voor als ik tegen een muur staat te praten..... die zegt net zoveel terug.

Comment

Derde foto even verwijderen, sta je op!
              Moet nog even bijlezen zie ik wel, maar je instelling is goed!

Had je verslag helemaal niet gezien en mooie lokatie heb je gevonden zeg! Ga je zeker volgen, tegen de muur praten is ook zo saai

Ben zelf net begonnen met wat auto's en je hebt nog tijd genoeg. Shit van die natte grond, Plant uitgraven is ook weer slecht, misschien afvoer geultje graven? Dat het water weg kan?

Denk dat ik ze zelf al uitgegraven had, nieuwe zak lightmix erin, kijken of het dan niet te droog is. Een bult maken en daarin zetten. Kweet niet of dat verstandig is, maar in het water laten staan is zowiezo niet goed. Ze zijn ook wel een beetje klein en ziet er triest uit in die plas water. Begrijp hoe dat voelt, wat takjes eromheen tegen de konijnen? Of een soort dijkje maken, verstoor je de wortels niet, al zijn die natuurlijk nu zowiezo over de pis lijkt me. Maar nogmaals, ik heb dat ook nog nooit gedaan, heb mazzel gehad deze keer, in mijn buitentuin stond het ook blank. En heb ik gisteren twee kleine stekjes gezet. Maar dat geklooi van mij kun je zelf bekijken
              Last edited by Greyvol; 16 June 2016, 11:28.
              2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
              2016 - Greyvol's buitenkweek
              2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Foto verwijderd. Bedankt voor de tip. Had dit nog niet gezien.

Sleuf graven word lastig. Dan moet ik teveel van de omheining slopen en valt het weer te veel op straks.
                ik ga het zo laten en er het beste van hopen.
                Het zijn autoflowers en teveel ermee rommelen zal alleen maar ten nadele zijn van de opbrengst.

Gisteren een nieuwe spot gezocht en gevonden. Hier gaan 3x hollands hope heen, en ik denk 3 x frisian dew.
                De 3 hollands hope staan nog in de tuin voor te groeien in 3 liter potjes met stek aarde. Maar door de regen is de aarde echt kletsnat geworden en ik denk alle voeding er uit gespoeld, en er zit al niet zo veel in. Wel vervelend dat ze zo strekken met dit weer. Mischien vanmiddag even uitgraven en opnieuw in graven tot aan de lob blaadjes.
                Al heb ik dat liever niet.... Ben wel benieuwd of ik moet gaan bijvoeden nu me potten zo gespoeld zijn.
                Er staat ook nog een 20 liter pot met een purple kush auto in de tuin.
                Last edited by Chicorico; 16 June 2016, 11:22.

Comment

Graag gedaan
                  Kweet ook niet met bijvoeden, ik doe dat weer te weinig. Maar dat is beter als teveel, pas als die lobblaadjes erafvallen kun je aan voeding denken, denk ik nu

Comment

Zo het regen probleem is ook opgelost.
                    Nu mogen ze flink groeien en dan kunnen ze ergens buiten spelen

Comment

Dit topic mag van mij op slot, word niks meer met die auto jacks.

Planten zijn helemaal verzopen en staan letterlijk onder water. Ik start een nieuw topic met een andere soort. Ik lach me de tering als ze het nog gaan overleven maar verwacht ik niet in ieder geval.
                      Heb vandaag nog 1 maal het water eruit gehoost,en wat foto's getrokken van de plantjes,oordeel zelf maar !

Comment

Ik zou er idd niet te veel meer van verwachten, hoe kan het dat daar zoveel water blijft staan dan?

Comment

Heb een gat gegraven, en al het regen water van de afgelopen tijd stroomt daar erin. Had niet genoeg op vul aarde ( 100 ) liter. Maar ik ga de spot opnieuw gebruiken.
                          Dit keer geen kuil, maar een "berg" ervan maken. Zodoende blijft het water weg bij de planten. Ik denk frisian duck en hollands hope er nu neer te zetten.
                          De spot is gewoon bizar mooi voor geurilla

Comment

Goed bezig!
                            En een goed guerilla plekkie vind je niet zomaar inderdaad, ik heb dit jaar ook voor het eerst Frisian Dew.
                            Succes

Comment

als de stek goed is, top kan je alleen nu beter inschatten hoe je te werk gaat en zet je ze op een verhoging stoomt het water naar de wortels meteen en is de kans dat je plant onder water komt te staan ook minder

s6

Comment

De big jack auto flowers zijn officieel overleden.
                                Letterlijk verzopen onder het regen water.

Comment

Bezig...
                                X