Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope geurilla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hollands hope geurilla

Haha ik voelde al best eenzaam als enige die reageerde, maar zo zie je maar, er wordt dus echt wel gelezen. Maar snap het wel, heb ook wel eens een verslag gehad waar weinig reacties komen en dat is niet heel motiverend, daarom dat ik ook probeer te reageren hier.

Mooi om te zien dat ze nu lekker gaan, als ze eenmaal gaan, dan gaan ze. Lekker doorgaan, en je ook mengen in andere growrepports en discussies. Wat ook helpt is een link van je growrepport in je handtekening te zetten, zoals ik heb hier beneden. Komt goed, zodra de toppen komen zullen er sowieso meer reacties volgen.
    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

Comment

Correctie kuttekop. Het is er.nog maar 1 die lekker gaat

Comment

Haha is ook zo

Comment

Er kijken en lezen er meer mee dan je denkt
          Op een forum je kan niet alleen consumeren je zal zelf ook op andere topics moeten reageren
          hoe moeilijk dat soms ook kan zijn
          Doe mij maar een biertje en ligstoel met parasol want het is weer niet uit te houden hier in de tuin

Comment

Daar waar de plant de eerste 3 dagen echt enorm de lucht in geknald is, en van 4 internodes naar 7 is gegaan, gaat ze nu na weer 3 dagen flink wat zijtakken aan maken en zit ze op internode 9.
            Mooi groen blad, weinig aangevreten blad, en de stam is al lekker dik aan het worden.nu hopen dat ziektes uitblijven, en een mooi warm najaar alles voorspoedig af kan sluiten om tot een mooie oogst te komen.
            Voorlopig ga ik nu even niet meer kijken,ik geloof er wel in. Hoop dat we binnenkort even een lekker buitje krijgen in de nacht, en overdags weer lekker de zon erop. Word vervolgd.....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Hier nog wat foto's van de eerste dag met verpotten naar volle grond en 3 dagen daarna, en de foto van nog een keer 3 dagen erna.dan kun je denk ik best concluderen dat de plant als een raket gaat !

Comment

ik lees mee! Ben later ingesprongen met lezen, maar lees wel mee... En verwacht nog meer! Ik ben vooral benieuwd naar die Hollandse hoop.
              Last edited by Blowa; 27 July 2016, 09:04.
              Probeer je eens in te leven in het plantje!

- THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

Comment

Blijven Uploaden en Updaten raad ik je aan, de aanhouder wint! Veel geinteresseerden lezen maar zijn (zoals mij) meestal te lui om te antwoorden. je praat helemaal niet tegen een muur, integendeel! Vind dit een zeer interessant verslag aangezien ik ook een Hollands Hope heb staan, je moet maar effe kijken naar m'n verslag :p
                I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Staat er prima bij.
                  Last edited by FlintStoned; 27 July 2016, 20:04.

Comment

Ja dat vind ik ook FlintStoned.
                    Het is er echter nog maar 1.
                    Wel heb ik een nieuw zaadje gekregen genaamd Caramel, dit omdat mijn autoflower purple kush in de tuin nog steeds niet bloeit ( week 8 ), vraag me dus af of het wel een AF betreft, we gaan het zien.

Met dit nieuwe zaad ga ik wat proberen, ontkiemen op de plek terplekke, en er serieus helemaal niks aan doen ook ! Ga ik met die hollands hope trouwens ook toepassen, puur natuur. Heb de grond 1 maal bezaaid met mest korrels van eco Style. Maar de plant gaat werkelijk als een raket. Zeker als ik dit vergelijk met andere guerilla kwekers, een plant die in 6 dagen van zo'n 25 cm naar een meter toe knalt met lekker veel blad en aftakkingen, eind van dit jaar zal blijken hoe goed de spot daadwerkelijk is, de bloei heeft immers andere voeding nodig uit deze grond, geen idee of dat een wereld van verschil is in ieder geval.volgend jaar in ieder geval ben ik er sneller bij en ga eerder planten, alleen maar hollands hope, ik ga voor bomen van 2 meter ! Plant er 10, en de sterkste blijven staan

Comment

Zet er dan ook zeker Durban Poison bij. Die trekt dat guerilla leven ook wel, worden monsterachtige planten. En zo zijn er vast meer soortjes.

Comment

Prachtige foto's in #66

Het warme weer heeft alle planten een spurt van jewelste gegeven
                        Op de 1e foto in #80 had ze wat dorst ?
                        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Dank je stemma.

Nee de eerste foto daar is net genomen van de pot naar volle grond toe, dus dat hangen is daarvan.

Comment

Update....

Nou gisteren even wezen kijken, en de plant is nu voornamelijk bezig met blad aanmaken, zijtakken, en ik denk wortel en stam aanmaak. Echt in de hoogte is ze niet meer gegaan zoals ze dat in het begin deed.
                            Wat mij opviel was toch een soort voedings tekort aan het onderste bladerdek te zien, en heb uit een emmertje die ik daar heb staan een handje eco Style mest korrels rondom haar gegooid. Met de regen van nu zal dat wel lekker de grond in geslopen zijn, en kan ze er weer ff tegen aan hoop ik, altijd maar de vraag of het niet teveel is, maar dat zien we later wel weer.

Ook heb ik nog een nieuw zaadje geplant, deze keer op natuurlijke wijze, het huismerk Caramel van wietzaadjes, gratis gekregen van hun omdat mijn af niet wil bloeien ( week 8 ). Precies nu er zo nu en dan een bui valt en de luchtvochtigheid best wel hoog is, dus ik ben benieuwd wat het gaat doen.

Van slakken heb ik weinig last, er zijn in de loop der tijd 2 maal een pak korrels tegen slakken over de spot geweest, en heb echt veel slakken huizen zien liggen her en der. Dus die dingen werken best goed moet ik zeggen.

Volgende update meer.... ow en excuses als de foto's gedraaid zijn, ik krijg in liggende foto stand de plant er niet geheel op

Comment

Heb je de Caramel thuis geplant?
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Nee direct in de volle grond op de spot.
                                Gewoon puur natuur eigenlijk dus.
                                Het koste me niks, dus ben nieuwsgierig wat het gaat doen.

Comment

Bezig...
                                X