Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Die onderste bladeren zijn niet zo spannend, gebeurt vaak. Kan zijn dat dit al is van voor het geven van voeding. Af en toe blijven bijvoeden, want het kan nog groener, maar ook niet overdrijven, ze gaat lekker zo.
Die andere, leuk, die gaat gewoon lekker groeien hopelijk, we zullen zien wat het gaat worden. Je weet nu zelf hoe snel het kan gaan met een HH. Maar de dagen worden korter, dus verwacht er maar geen wonderen meer van. Laat je verassen zou ik zeggen
Nee ik verwacht geen wonderen, de 2 meter gaat ze zeker niet meer halen, de echte groeispurt is er ook uit, al weet ik niet of die nog komen gaat.
Mij is het vooral te doen om de hars die ik ervan kan maken, en hier en daar geef ik een topje aan vrienden. Wiet rook ik niet meer, kan er niet meer tegen en krijg er een soort angst aanvallen van, en een soort bad trip waarbij ik haast out ga, en weet me geen draai te vinden.
Ben alleen benieuwd of ik net zulke hash als in de coffeeshop gemaakt krijg hiermee.
ik hou van die licht bruine / gele hash,niet te sterk in ieder geval, wat ik erin doe is voor de meesten een lachertje,maar het is vooral om in slaap te komen
Kerel heb je ook rekening gehouden met konijnen die vreten je de boel kaal!
Ik had vroeger een guerilla precies tussen een treinspoor en een autobaan in...Geen konijn wat daar durfde te komen.
Ik weet niet of er naast gaas ook nog konijnen-middeltjes zijn om ze weg te houden overigens?
Na het overpotten in de volle grond 2 dagen terug kon ik het niet laten om even een kijkje te gaan nemen, je weet immers nooit hoe een plant het overpotten aan voelt, tot grote vreugde stond ze er heerlijk bij, lekker te genieten van het mooie weer, toen ik wat dichterbij kwam werd ik nog vrolijker, want de toppen die ze aan maakte in de tuin zijn zonder meer gegroeid in die 2 dagen, en het lijkt erop dat het 1 grote cola word de hoofdtop! Al met al is dus alles goed gegaan, de spot blijkt echt top te zijn tot nog toe, planten doen het echt onwijs goed, en die eco Style korrels ( mest ) vinden ze ook aan het blad te zien heerlijk
Comment