Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope geurilla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hollands hope geurilla

Had je wel eens willen zien rijden met die plant op je brommerd.

Comment

Haha, heb het met de auto gedaan, samen met me broertje. De plant stak half tegen het plafond vanaf de voorstoel tot bijna de achter ruit.
      Geen politie gezien gelukkig whaha

Comment

Wat een weer mensen !! En die toppen maar groeien !!! Whoop whoop!!

Comment

nou even een update dan maar, de planten gaan goed !!!
          de hollands hope begint heeeeeeeeel groot te worden,nu 1,75 denk ik.
          de purple kush maakt aardige toppen aan,en boven in word zelfs 1 grote cola.
          tijd voor fotos !
          sorry als 1 en ander gedraaid staat,kan het niet aanpassen

Comment

De plant is om, we konden het niet langer meer rekken aangezien er blad nu ook dood ging bij de onderste toppen en er en verhuizing op komst is en wat dan nergens meer konden drogen. Ik ben heel benieuwd hoeveel gram er over blijft, en hoeveel gram de hoofdtop straks is als ze droog is. De hollands hope staat nu met mini witte haartjes hier en daar, hopen dat die het eind haalt zonder problemen. Tot nu toe nog al het blad mooi groen in ieder geval en tikt de 2 meter ondertussen al aan

Comment

Mooi man, geniet ervan..
              al is dit erg vroege oogst!

Comment

Agh een energiek wietje voor overdags dan maar, beter iets als niets zullen we maar zeggen.
                De hollands hope maakt dit hopelijk straks meer dan goed tevens is dit me eerste geurilla, velen oogsten helemaal niks, dus ben al best tevreden.
                Volgend jaar een stapje verder, en dan gelijk goed doen !

Comment

Tering man, heb me gisteren pas aangemeld en zie je topic nu pas maar wauw.... Wat een planten zo in de natuur. Ik hoop volgend jaar ook zoiets groot te kunnen brengen��

Comment

Thanx. Van de semi autoflower heb ik trouwens mooi compacte toppen gekregen. 101 gram nat om precies te zijn

Comment

101 gram nat zal in zo een 50-70 gram droog veranderen denk ik, zeer vroeg geoogst, maar zoals je zegt: "Aanpassen aan de omstandigheden, het leven van een guerrilla kweker".
                      I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Ja zo is het, het overpotten heeft haar gekild. Het wortelstelsel is denk ik niet meer gegroeid of te weinig gegroeid om voldoende te kunnen drinken heb ik her idee. Die andere gaat hopelijk een hoop goed maken. En ik schat deze straks wel op 2.30 hoog

Comment

20-25% hou je over van nat gewicht (zonder takken)

Als 't maar lekker rookt eh..
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

25 gram over houden van de 100 ? Dat is wel heel erg weinig, mischien met hele fluffy open toppen, maar deze toppen zijn vrij hard en compact, verwacht toch minimaal wel 50 gram over te houden droog:p

Comment

Erg weinig?

Die plant bestaat voor 80 % uit vocht als je daar 70% vanaf haalt

Kom je echt niet op veel meer als een vierde uit. Misschien met geen water geven de laatste week en hele compacte toppen een derde maar mijn ervaring is eerder een vierde dan een derde van je totale natte oogst.
                              Zeker als je gewoon alle takjes en zooi weghaalt

Comment

Q heeft gelijk, van 100 gram nat houd je natuurlijk nooit 50 droog over, als je een kwart over houd ist al goed
                                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

Bezig...
                                X