Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hollands hope geurilla

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Hollands hope geurilla

Kom je echt niet op veel meer als een vierde uit. Misschien met geen water geven de laatste week
    1/5 tot 1/4. Geen water geven de laatste week heeft natuurlijk helemaal geen effect op het andeel droge stof in de plant. Dus dat je meer overhoud door geen water te geven is natuurlijk broodje aap verhaal. De droge stof maakte de plant al eerder an dan in die laatste week.

Comment

Fotos verwijderd

Nou,ben ff wezen kijken weer, en sjans wat moet ik zeggen.... ze doet het prima ! De plant is naar schatting ruim 2 meter plus,220 230 denk ik,is mooi groen, onderin wat geel blad,maar dat is vrij normaal geloof ik. Heb haar nog even een handje korrels gegeven voor ik weg ging, kan dat mooi in regenen het einde van de week. Ik denk dat ze nu week 1 bloei heeft gehad, nog een week of 8 tot 10 te gaan.
      De eindfase word in ieder geval weer spannend

( excuses voor de gedraaide foto, ik krijg dit niet gedraaid )
      Last edited by Jointjedraaien; 15 September 2016, 02:38.

Comment

Gaat lekker hier!
        Maar hou je oogstkoorts in bedwang he, te vroeg oogsten scheelt ook in gewicht
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Lekker ding zeg
          Snap die sjans wel!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Gaat lekker hier!
            Maar hou je oogstkoorts in bedwang he, te vroeg oogsten scheelt ook in gewicht
            Ow die dwang was er niet hoor stemma,maar nood breekt wetten,1 topje had toprot gekregen omdat het blad vergeelde tot aan de toppen,de rest was ook onderweg, ik denk door het laat overpotten van de plant dat ze niet genoeg wortels mwer aan kon makeb en dus langzaan door gebrek aan water af stierf.Deze laat ik gewoon staan wederom tot het noodzaak is om te knippen,of tot de trichomen amber zijn.

Comment

Haha gaat weer lekker daar, ik zou die lengte alleen wel eng vinden.... Valt het wel gelijk heel erg op.

Ben benieuwd hoe de bloei gaat verlopen!

Comment

Last edited by FlintStoned; 14 September 2016, 22:55.

Comment

Zou je dat laatste even willen wissen zodat niet iederen dat kan zien die tip, bedankt voor je info, best heftig om te lezen. Ik ga er gelijk mee aan de slag cheers !

Comment

.
                    Last edited by FlintStoned; 14 September 2016, 22:55.

Comment

Heel erg bedankt, en pas je laatste post ook ff aan aub, die stille hints moeten we niet hebben alles gaat veranderen mijn dank is werkelijk van zeer groot kaliber !

Comment

een gewaarschuwd mens teld voor twee!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

We kunnenweer verder enkel ik weed waar die foto gemaakt was ghehehe,., en jah graag gedaan, let daarop man!

sommige noemen het dmheid, ik noem het onoplettendheid!

fon gps en weed is geen goede combinatie

Vamnaf nu enkel nog rechte fooos zonder exif locations fotoos let op man je bent te pinpointen das niet zo handug opsociaalmedia want ken inmiddels ook al je naam bankrekeningnumer en d ex van je vriendin, das geen warschuwing das realiteit
                        Last edited by FlintStoned; 14 September 2016, 23:19.

Comment

Er zou een sticky topic cq waarschuwing moeten komen over het exif bestand, Q en Flint waarschuwen er regelmatig voor.
                          Dat is de reden dat ik op marktplaats een knap fototoestel zonder gps heb gekocht en geen forumfoto's met mijn mobiel maak.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Ik zel zou ook ff de fotoos weg doen ik jeb alles gewist ma die info kwam van je foto in post 1

SPMMIGE MENSEN MOEY KE JEY ,EY FE [A[;E[E; IGEVEN, TIP GOOG;R RVRN RXIF EN HOE ZET IK GEOlOCATIES UIT

DAT LAATSE WAS FONERISCH zonder kaps meer wel heel ard met een zachte h

ff dubbelposten omdat ik reageer op syemma , ja er is een topic over mar bumpen word gezien als not done, meen dat qnq hier verantwoordelijk voor is, ghehehehehe

pm teruf te komen op de starttopic
                            Last edited by FlintStoned; 15 September 2016, 00:31.

Comment

Tools genoeg om exif data te verwijderen.

Comment

ook tools genoeg om d te zien waar die plant staat, jah toch niedan ff google euth of ho heet dat

gum ff fotoos van post 122
                                alle andere fotoos he ik niet de moeite voor genomen maar nem ens an dat in al je fotos jeheolocatie aan staa, kinddersoiel om dan eens op de koffie te komen he, tot zondag.
                                Last edited by FlintStoned; 15 September 2016, 00:46.

Comment

Bezig...
                                X