Dag,
Dit jaar heb ik er erg zin in om planten te kweken. Gewoon gedoogd en voor eigen gebruik. De reden van mijn blog is vooral om meer tips binnen te slepen en zodoende informatie wisselen. 15 april begin ik buiten en ga 2x kweken dit jaar. Zonder verdere introductie gelijk hieronder een (aparte) lijst van mijn spullen.
*5x autoflowers; 2x auto amnesia haze en 1x auto bubble (huismerk wietzaadjes.nl) 2x auto amnesia gold (pyramid seeds)
*5x 90 liter kuipen
*pvc buizen met gaatjes als een blokfluit (voor meer lucht in aarde)
*Plagron voeding en aarde. (100%terra complete, plagronlightmix) HALVERING van aanbevolen hoeveelheid
*hydrokorrels (bodem alleen, voor minder stress wortels)
*mobiele (lange) kar voor meer zon
*scherm/kap (tegen regen/wind)
*gaas (tegen slakken)
*2 LIEVE honden, maar waaks
'DIEVEN' - alle planten in de bloeifase (niet te veel)
'FIMMEN'- 1x amnesia haze en 1 x amnesia gold (voor verschil en vergelijking)
'STEKEN'- alle planten (opening maken in de stam en steken met bijv. een potlood)
'ONTVOEREN'- alle planten (2/3 dagen in het donker zetten)
'KUREN'- alle toppen voor minimaal 3/4 weken in grote glazen potten van 5 liter per pot
Uiteraard kijk ik naar melkachtige trichomen en droog ik ze voor minimaal 10 dagen in een koele kamer..
Iemand nog tips dan hoor ik het graag. Tot die tijd is dit alles en zal proberen er fotos bij te zetten om een mooi verslag voor jullie neer te zetten...
Saluut,
Rebeltje..
Dit jaar heb ik er erg zin in om planten te kweken. Gewoon gedoogd en voor eigen gebruik. De reden van mijn blog is vooral om meer tips binnen te slepen en zodoende informatie wisselen. 15 april begin ik buiten en ga 2x kweken dit jaar. Zonder verdere introductie gelijk hieronder een (aparte) lijst van mijn spullen.
*5x autoflowers; 2x auto amnesia haze en 1x auto bubble (huismerk wietzaadjes.nl) 2x auto amnesia gold (pyramid seeds)
*5x 90 liter kuipen
*pvc buizen met gaatjes als een blokfluit (voor meer lucht in aarde)
*Plagron voeding en aarde. (100%terra complete, plagronlightmix) HALVERING van aanbevolen hoeveelheid
*hydrokorrels (bodem alleen, voor minder stress wortels)
*mobiele (lange) kar voor meer zon
*scherm/kap (tegen regen/wind)
*gaas (tegen slakken)
*2 LIEVE honden, maar waaks
'DIEVEN' - alle planten in de bloeifase (niet te veel)
'FIMMEN'- 1x amnesia haze en 1 x amnesia gold (voor verschil en vergelijking)
'STEKEN'- alle planten (opening maken in de stam en steken met bijv. een potlood)
'ONTVOEREN'- alle planten (2/3 dagen in het donker zetten)
'KUREN'- alle toppen voor minimaal 3/4 weken in grote glazen potten van 5 liter per pot
Uiteraard kijk ik naar melkachtige trichomen en droog ik ze voor minimaal 10 dagen in een koele kamer..
Iemand nog tips dan hoor ik het graag. Tot die tijd is dit alles en zal proberen er fotos bij te zetten om een mooi verslag voor jullie neer te zetten...
Saluut,
Rebeltje..
Comment