Hallo forumleden,
Nadat ik vorig jaar een leuke kweek heb gehad en waar ik veel ervaring van heb op gedaan ben ik van plan om dit jaar wat groter uit te pakken om een uitdaging te maken van de kweek.
Zaden:
5x Hollands hope (dutch passion)
1x OG kush ( expert seeds)
1x Anesthesia (pyramid seeds)
ik krijg ook 3 gratis zaden welke weet ik nog niet, iemand een aanrader? van wietzaadjes.nl
Voeding:
mijn idee was om plagron supermix te kopen en dat te mengen met aarde.
Voor bloeivoeding wou ik CANNA PK 13/14 of alga bloom gaan gebruiken puur om de bloei op te wekken.
spots:
ik heb 2 spots, 1 spot waar mos en veel gras groeit.
de andere spot heeft een luchtige grond doordat er veel afgebroken takken en bladeren liggen.
Ik heb er vorige week wat kalk neer gestrooid.
De start:
Ik wil rond eind april beginnen met het ontkiemen van een aantal zaden (niet gelijk alle) ik wil ze thuis opkweken onder een simpele led lamp en dan na 14 mei dat ze naar buiten gaan (natuurlijk laat ik ze eerst wennen aan het zonlicht) als ze 15/20cm zijn wil ik ze gaan planten op de spots.
Vragen:
Moet ik tuinaarde of potgrond gebruiken?
CANNA PK 13/14 of alga bloom?
is plagron supermix goed voor de buitenkweek om te mengen met aarde voor de lange periode?
tips en kritiek zijn altijd welkom!
Nadat ik vorig jaar een leuke kweek heb gehad en waar ik veel ervaring van heb op gedaan ben ik van plan om dit jaar wat groter uit te pakken om een uitdaging te maken van de kweek.
Zaden:
5x Hollands hope (dutch passion)
1x OG kush ( expert seeds)
1x Anesthesia (pyramid seeds)
ik krijg ook 3 gratis zaden welke weet ik nog niet, iemand een aanrader? van wietzaadjes.nl
Voeding:
mijn idee was om plagron supermix te kopen en dat te mengen met aarde.
Voor bloeivoeding wou ik CANNA PK 13/14 of alga bloom gaan gebruiken puur om de bloei op te wekken.
spots:
ik heb 2 spots, 1 spot waar mos en veel gras groeit.
de andere spot heeft een luchtige grond doordat er veel afgebroken takken en bladeren liggen.
Ik heb er vorige week wat kalk neer gestrooid.
De start:
Ik wil rond eind april beginnen met het ontkiemen van een aantal zaden (niet gelijk alle) ik wil ze thuis opkweken onder een simpele led lamp en dan na 14 mei dat ze naar buiten gaan (natuurlijk laat ik ze eerst wennen aan het zonlicht) als ze 15/20cm zijn wil ik ze gaan planten op de spots.
Vragen:
Moet ik tuinaarde of potgrond gebruiken?
CANNA PK 13/14 of alga bloom?
is plagron supermix goed voor de buitenkweek om te mengen met aarde voor de lange periode?
tips en kritiek zijn altijd welkom!
Comment