Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74, Early Skunk, Northern Light #5 X Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by Blowa; 11 May 2017, 15:19.
    Probeer je eens in te leven in het plantje!

- THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

Comment

filedata/fetch?id=1282226&d=1568915973&type=thumb
      filedata/fetch?id=1282225&d=1568842711&type=thumb

NorthernLight#5XHaze (p) >

Early (p) en NL5XH (p) filedata/fetch?id=1282227&d=1568867471&type=thumb

Links Early Skunk Rechts Northerlight#5XHaze filedata/fetch?id=1282228&d=1555200465&type=thumb

Kijk ze eens gaan, in dat mooie licht <3 filedata/fetch?id=1282229&d=1555506063&type=thumb
      This gallery has 5 photos.
      Last edited by Blowa; 12 May 2017, 23:21.

Comment

filedata/fetch?id=1282367&d=1591794619&type=thumbVan dit kleine maar mooie veldje vandaag toch maar naar iets minder gegaan..

De twee kleine op de vensterbank zijn Early Skunk f1 en f2, de blauwe is Norternlight#5Xhaze plantje J, en plantje M staat in het groene bakje
        Maar wat is er dan gebeurt met de twee grooterds die ik versie P noemde?
        Heb ze vandaag maar weer eens verpot! Die early skunk heeft mooie wortels! filedata/fetch?id=1282364&d=1555203737&type=thumb Staat er gezond bij volgens mij! Ruikt ook al lekker!
        filedata/fetch?id=1282366&d=1555200184&type=thumb

De wortels van de Northernlightxhaze was ik vergeten te fotograferen.. Maar heb wel dit mooie kiekje voor je!

filedata/fetch?id=1282368&d=1494758948&type=thumb Hier nog eentje samen! Links early rechts NLXH. (P) Ovenschaal links, voor de schaal.

Wou ze eigenlijk in de kas doen, maar die moet eerst geschilderd worden en moet dan constant open.. Dus nog even geduld daarin. filedata/fetch?id=1282360&d=1568841284&type=thumb.
        Maar ze staan nu dus buiten. Lekker in de wind.. Stam sterker krijgen, en weer recht groeien..! Voor de oplettende: de grotere pot is de nlxh dus! filedata/fetch?id=1282362&d=1555201494&type=thumb

Attached Files
        This gallery has 10 photos.
        Last edited by Blowa; 14 May 2017, 13:09.

Comment

Slakken... Iemand suggesties?
          This gallery has 2 photos.

Comment

blikje bier er bij zetten met een bodempje bier nog in altans werkt tog bij mij

Comment

• Blowa
              Blowa commented
              Editing a comment
              Kruipen ze er in?

• RoccoSmokes
              RoccoSmokes commented
              Editing a comment
              Klopt, heb dat ook gebruikt. Binnen een nacht zaten er 5 slakken in!

Lees het forum ?

Helpdesk/beestjes
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Zie QnQ,
              Zijn veel mogelijkheden. En je kan t ook gewoon lekker laten.

Geen contact met andere planten gaat al veel schelen. En op een droge plek zetten, dus waar de LV laag is.Een plekkie in de zon en in de wind. Zonder schuilplaatsen voor slakken.

Bier, kopertape, chemische bestrijdingsmiddelen, natuurlijke bestrijding, zout, eierschalen, stro, planten s'nachts afdekken, andere lokplanten plaatsen, electriciteit. Pick your poison. Dit is slechts een fractie van de mogelijkheden. Je schijnt er ook heerlijk mee te kunnen kokkerellen.

Ik doe niks tegen slakken. Als het nodig moet zijn dan ga ik voor een bierval. Als ik ze vind geef ik ze vlieg les, naar de haag van de buren.
              Ze zitten hier ook. Alle planten herstellen van de schade. Zonnebloemen, wietplanten, kweekkas, moestuin, tuinplanten. Ik heb er geen last van.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Blowa
                Blowa commented
                Editing a comment
                Mijn pa geeft ze ook altijd vliegles..

ziet er goed uit! tegen slakken kan je gewoon slakkenkorrels strooien of een glaasje bier bij je planten zetten, werkt super.

Comment

Ik wil niet zo zijn als onze regering, en de slakken chemisch vermoorden, dus ik zal de slakken een andere optie aanbieden naast Cannabis, namelijk Bier. Proost,, op dat ze zich zelf de dood in mogen drinken!

IMAG3898.jpg
                Last edited by Blowa; 16 May 2017, 13:35.

Comment

Ook ga ik voor kopertape, het idee spreekt me aan. En het is een lokale oplossing;we hebben die slakken nodig voor de compost hoop.. En lokken met bier.. Lijkt me nou ergens weer niet ideaal. Wil ze niet lokken wil ze juist weg hebben op sommige plekken.

Is er iemand bekend met de (eind)vorm van een Northern Ligh #5 X Haze? Die vorm zette mij tot het denken, misschien is fimmen of toppen wel handig. Die planten staan namelijk bekend om een hoge stam uitschieter met een mooie hoofdtop, zo een twintig cm boven de rest van de plant/bush. Wil graag jullie mening vragen wel of niet fimmen dan wel toppen van het plantje M? Die mag namelijk toch niet zo hoog worden. Of gewoon laten gaan.

Comment

Als je buitenplanten gaat beschadigen (bijv. door te toppen) krijgen schimmels vrij spel om zich in de plant te nestelen.
                    Da's misschien ook iets om rekening mee te houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      schimmels.
                      Goeie! Dacht er aan eentje binnen te toppen of fimmen, aangezien die nog naar locatie M moet gaan; waar minder hoogte nodig is en juist wel meer ruimte in de breedte is.

Helaas,, is dat een NorthernLight;die minder schimmel resistent is als de early skunkerds, wat zegt jou gevoel/expertise hier over QnQ? Zal dat bepalend zijn?

Tot hoelang moet ik "bang" zijn voor schimmels na het toppen of fimmen? Een weekje of zo iets toch? Dan is het wel weer dicht lijkt mij, of zijn ze daarna altijd meer vatbaar voor schimmels en dergelijken?

Comment

Dan zitten de schimmels in de plant en daar hoef je weken daarna niets van te merken.

[James Earl Jones voiceover]

Comment

• Blowa
                          Blowa commented
                          Editing a comment
                          Thanks voor de info, laat het nog even op mij inwerken.. ! Je leest het van zelf wel als ik me niet meer kon bedwingen het toch wel te doen.. Twijfel nog.

filedata/fetch?id=1283525&d=1555203831&type=thumbfiledata/fetch?id=1283524&d=1555204859&type=thumbfiledata/fetch?id=1283523&d=1555201306&type=thumbfiledata/fetch?id=1283522&d=1555517672&type=thumb
                        Verhuizing van Northern light #5 X Haze plantje J.
                        Naar een bak van ongeveer 30 liter.

xxxxxxxxxxxxxxxxx
                        filedata/fetch?id=1283527&d=1555201026&type=thumb
                        Northern Light #5 X Haze plantje P rare witte beestjes en vergroeiing in de bovenste bladeren. Verder Prima! Slakken zijn door mijn vader uitgemoord.
                        Hier nog twee foto's van de vergroeiingen.

xxxxxxxxxxxxx
                        filedata/fetch?id=1283528&d=1495678371&type=thumb
                        Early Skunk Plantje P boven en beneden, helaas komen de kleuren van het blad niet super goed uit op de foto, maar het was bijna magisch mooi, licht van binnen, donkere randen,, gouden gloed er over heen. filedata/fetch?id=1283526&d=1555204111&type=thumb
                        Attached Files
                        This gallery has 9 photos.
                        Last edited by Blowa; 25 May 2017, 04:28.

Comment

Before and...

After!! (De grote in Zwarte pot is Northern Light #5 X Haze plantje M, De kleintjes zijn Early Skunk plantje F1 is de roze, plantje F2 is de oranje pot.)
                          filedata/fetch?id=1283703&d=1568919972&type=thumb

Something in the middle! Let's call it the roots of all evil goodness! (F1)
                          filedata/fetch?id=1283706&d=1555506796&type=thumbfiledata/fetch?id=1283711&d=1495835464&type=thumbfiledata/fetch?id=1283708&d=1555200558&type=thumb

F2 van de early skunkerds was niet zo goed ontwikkeld. filedata/fetch?id=1283709&d=1556116952&type=thumb
                          filedata/fetch?id=1283704&d=1568903926&type=thumb
                          filedata/fetch?id=1283705&d=1568792864&type=thumb
                          filedata/fetch?id=1283707&d=1555201213&type=thumb
                          This gallery has 9 photos.
                          Last edited by Blowa; 27 May 2017, 00:21.

Comment

Bezig...
                          X