Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74, Early Skunk, Northern Light #5 X Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Heb vandaag opdracht gekregen tien autoflowers met een hoog cbd gehalte te ontkiemen.

Zijn er hier nog helden met goede suggesties?
    Probeer je eens in te leven in het plantje!

- THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

Comment

Northern light #5 X Haze plantje J.
      filedata/fetch?id=1284040&d=1584445465&type=thumbfiledata/fetch?id=1284041&d=1584445465&type=thumbfiledata/fetch?id=1284042&d=1584445465&type=thumb
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.
      Last edited by Blowa; 29 May 2017, 23:42.

Comment

Ik heb 3 fast eddies staan met hoog cbd voor mijn moeders reuma. Uiteindelijk wil ik er olie of zalf van maken en jij?

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

• Blowa
          Blowa commented
          Editing a comment
          Royal Queen?

Mijn moeder heeft reuma, artrose, en de gevolgen van chemo's. Doel is olie er van te maken, door mijn tante, ze zal mij door elke stap van haar (cbd olie-)proces nemen als leuke bonus. Zal proberen een filmpje te maken!

De buds rook/gebruik ik zelf, 50% van al het afval gaat naar haar + 1 volledige plant. De andere 50% is voor mij zelf.

Wederom betaal ik niet voor de zaden.

Denk er aan de volgende zaden te bestellen:
        1 x Autopilot XXL - Ministry of Cannabis
        1 x Pineapple Express autoflower - Barney's Farm
        3 x Sin Tra Bajo autoflower - Barney's Farm
        3 x Super Skunk Auto - Sensi Seeds
        3 x Bubble Gumball Auto Eigen merk Wietzaadjes.nl

Dus elf nieuwe familie leden er bij zsm, heb je commentaar opmerkingen of afkeuringen hoor ik het graag heel erg snel!

Ondertussen een update van de Fjes in de kleine potten en in de zwarte pot zit Northern light plantje J.

filedata/fetch?id=1284159&d=1556965135&type=thumb
        This gallery has 1 photos.
        Last edited by Blowa; 29 May 2017, 23:36.

Comment

Niet echt op of aanmerkingen kerel, jouw planten gaan beter dan de mijne :p Ik kijk uit naar het resultaat, succes en sterkte met je mam!

Comment

Dank je! Je moet ook geen appels met peren vergelijken he! Of in ons geval:normale planten tegen over Autoflowers. Wat ik zag in je log zag er goed uit hoor qua planten! Alleen kan ik soms het plantje niet koppelen aan de foto!

Daarnaast hebben de versies P een stilstand en eigenlijk het enige wat er groeit op het moment is de dikte van de stammen. Die NLX5H-M laat ik nog even binnen staan lekker strekken tot ze de juiste hoogte en wortel ontwikkeling heb, dan gaat die in de volle grond. Mag die ook lekker dik worden. F-jes wachten op een nieuw huisje maar het komt er telkens niet van, en ga ze niet in de trein mee nemen, dus ben afhankelijk van een lift. Die zijn ook mega dun, weinig wind bij mijn raam.

Plantje J heb ik een kwart slag verkeerd gezet in de nieuwe pot, dus dat zal ook wel invloed gaan hebben, rare vergroeiing nu al.

Maar goed,, Met elf autoflowers erbij zal het wel goed komen. Ze zijn besteld;no turning back..!
            Last edited by Blowa; 1 June 2017, 00:47.

Comment

Zoek het binnen spinnetje!?
              This gallery has 2 photos.

Comment

Thx man en ik weet het, heb nog niet echt uit kunnen vogelen hoe ik met de tapatalk app tekst onder een foto kan zetten.
                Ik kan niet bij elke individuele foto tekst plaatsen, heel irritant, maarja.. even iets anders op proberen te verzinnen. Misschien maar gaan dubbelposten ofzo..
                Waarom doe je die Fjes niet ergens op een geurilla spot neerzetten? Of heb je al een plek voor ze?
                Jij hoeft je in elk geval niet druk te maken dat je er geen rokertje aan over houd, je hebt er zat staan straks!

Last edited by highflyin; 30 May 2017, 20:14.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door highflyin View Post
                  Misschien maar gaan dubbelposten ofzo..
                  Tapatalk
                  Ben er niet bekend mee, maar dubbelposten is inderdaad optioneel een goede! Tekst en dan foto er bij.. En anders eventueel je probleem voorleggen aan het forum beheer? Wellicht is danwel een oplossing al, of een aandachtspuntje..! Als ze niks horen, kunnen ze in elk geval ook niks doen.

Of in de tekst zeggen, op de eerste foto staat links die en die die groeit goed, en rechts boven die en die en die schimmelt, rechts onder die en die en die is net in die bloei! Foto twee zelfde setup maar met ander licht, foto drie plantje links is die en die, zit een slak op,, of wat netter.

Foto1 Naam van plant. Het verhaal, foto 2 naam van plant, verhaaltje. etc etc.

Ben er zelf ook nog niet helemaal uit hoor! haha! Wat ik doe,, is met mijn telefoon foto's uploaden en dan het bericht editen met mijn laptop.

Ik reken op compleet geen oogst, en gewoon een leuke hobby. Er kan nog van alles misgaan, zag bij iemand anders een paar mooie planten en toen kwam er een konijntje aan en poef. Konijn dik, planten weg.

Natuur kan je vriend zijn, maar ook je vijand. Ik spreid mijn kansen wel. Maar als de zomer te kort is, of de vorst start vroeg raar.. of er breekt oorlog uit of de politie vind dat ik de regels iets te erg buig of of of of.. Tjaa.. dan houd het op.

Heb plek voor de Fjes (alleen een vervoerskwestie en tijdsgebrek) en ook nog voor die elf andere, ik ben dankbaar voor de buigzaamheid van regels, maar breek ze liever niet. Dus vijf per huishouden houdt ik mij strikt aan. Als ze nog wel of geen ballen vertonen kan ik wegkomen met het Hennep verhaal. (toch?)

Heb er al over nagedacht natuurlijk waar ze heen moeten:
                  Locatie P komen er twee bij (Dus de twee P's, twee AutoP's en eentje in volle grond die nu nog binnen is. 5 totaal.)
                  Locatie J komen er drie bij (Staat er nu eentje dus 4 in totaal)

Nieuwe locaties:
                  Locatie N komen er drie
                  Locatie L eentje
                  Locatie A eentje
                  Locatie ? eentje

Die 'eentje' krijgen is een test run voor volgend jaar, mocht dat werken dan gaan er volgend jaar veel eerder in het jaar 5 per persoon/locatie/huishouden in.
                  Dit zijn allemaal volwassen mensen met normale banen, en normale levensstijlen, lieve en eerlijke mensen, die ik al jaren ken sinds mijn jeugd. Behalve ? maar die schijnt een geweldige tuin te hebben en baat bij cbd ook. Dus ga daar even op bezoek met een bloemetje hehe!

Comment

Ik denk dat ik gewoon hetzelfde ga doen als jou, klinkt een stuk logischer!
                    Er liggen met wiet kweken genoeg gevaren op de loer inderdaad, daarom kun je altijd maar beter meer planten neerzetten dan je uiteindelijk wilt oogsten.
                    Fijn trouwens, dat je zoveel mensen kent die er zo open voor staan. En met zo'n uitgebreide aanpak kom je er wel.
                    Ga je ook alles op verschillende locaties drogen?

Comment

Dat hou ik liever geheim/weet ik nog niet. Na dat dat is gebeurd post ik het pas online.
                      Vorig jaar paste het in een doos, met een elastiekje hing ik het op, en daarna ging het achter slot en grendel in een kast.
                      Snachts was ik wakker, en overdag hielden vier buren mij constant in de gaten ivm een eerdere inbraak op kerstavond.

Vandaag bijna drie schatjes verloren.. Ze kregen het zonnebloem syndroom, gelukkig was dit gauw te verhelpen met wat water!!
                      Na een half uurtje stonden ze weer fier!

filedata/fetch?id=1284393&d=1555705696&type=thumbfiledata/fetch?id=1284392&d=1555705696&type=thumb
                      filedata/fetch?id=1284394&d=1555705696&type=thumbfiledata/fetch?id=1284391&d=1555705696&type=thumb
                      This gallery has 4 photos.
                      Last edited by Blowa; 31 May 2017, 11:41.

Comment

Dit gaat niet allemaal in een doos passen :p

Comment

Denk het ook niet! Haha.

Heb zojuist plantje M bij de P's gezet, in de volle grond!!

filedata/fetch?id=1284440&d=1584445466&type=thumb

filedata/fetch?id=1284441&d=1584445466&type=thumb Samen met de twee p's, buiten groeien is vele male effectiever.

Hier onder de EarlySkunk Plantje P van Sensi Seeds!
                          filedata/fetch?id=1284439&d=1584445466&type=thumb

Hieronder NorthernLight#5XHaze van Sensi seeds plantje P!
                          filedata/fetch?id=1284443&d=1584445466&type=thumb

Hier onder NorthernLight#5XHaze van Sensi Seeds, plantje M (In de volle grond dus!)
                          filedata/fetch?id=1284442&d=1556586279&type=thumb
                          This gallery has 5 photos.
                          Last edited by Blowa; 31 May 2017, 15:02.

Comment

Ziet er allemaal gezond uit

Comment

Leuk en informatief verslag. +1
                              Ahja, en met de plantjes gaat het ook goed.
                              Doe je nog iets preventief tegen ongedierte ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                              X