Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74, Early Skunk, Northern Light #5 X Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
    Leuk en informatief verslag. +1
    Ahja, en met de plantjes gaat het ook goed.
    Doe je nog iets preventief tegen ongedierte ?
    Dank je wel!

En nee eigenlijk niks tegen ongedierte, behalve dan wat korrels twee keer achter elkaar voor de slakken plaag bij de P's en M. Maar dat was ik niet!

Spinnen laat ik er op zitten, tot de bloei. Denk zomaar dat ze ergens nuttig voor zijn. En voor de rest qua preventie gewoon monitoren, lekker kijken.

Probeer je eens in te leven in het plantje!

- THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Geweldig! Betere antwoorden had ik niet kunnen wensen! Dank je wel! Moest ook lachen bij het water gedeelte, lees ik die zin er na dat jij het ook grappig vind.

Je hebt wederom gelijk over de groei en verkleuring van blad, kijk maar naar F1 en F2 ... Die hebben meer "wortel simulator" gehad. Gele bladen en de afgelopen tijd wat minder groei..!

Dacht dat Kalium (en silicium) voor wortels waren..? Fosfor voor bloei? Maar ik zal er wel naast zitten.

Moest vanochtend op mijn werk voor het eerst zelfstandig een lange dienst draaien, en was daar best zenuwachtig voor... In alle zenuwen en stress.. Heb ik F2 ff gefimd. Therapie?
        Ik hoop dat het goed is gegaan, foto's volgen nog z.m.s... Dacht aan Ongeldig zijn planten en hoe een nood een deugd kan worden, ivm aan gegeten planten door konijn.

En toen dacht ik f it, als een paard of een konijn kan toppen/fimmen. Dan kan ik het vast ook wel, ben toch ook onderdeel van de natuur?! Haha..

Comment

filedata/fetch?id=1284726&d=1612710921&type=thumbfiledata/fetch?id=1284719&d=1554769083&type=thumbfiledata/fetch?id=1284722&d=1568928197&type=thumb
          Hierboven F2 in oranje pot, daarna een zoom in op het stukje dat ik er af heb gehaald, hoop dat het goed is gegaan.. Heb de voorzichtige kopje buigen, en met nagel af fimmen techniek geprobeerd te gebruiken. Wist niet meer zeker of die twee sprietjes(normaal 4?) nou wel of niet er af moesten dus heb de helft er af gehaald en de andere laten zitten. Kan het zijn dat ze met twee/vier hoofdtoppen die er onder bedoelen of komt dat echt uit dat dingetje? Tijd zal het leren..
          filedata/fetch?id=1284717&d=1566592210&type=thumbfiledata/fetch?id=1284724&d=1566633912&type=thumb
          Dit ging er af.
          filedata/fetch?id=1284725&d=1612710921&type=thumbfiledata/fetch?id=1284723&d=1566622875&type=thumbfiledata/fetch?id=1284720&d=1577946393&type=thumb
          Ende F1 hieronder als neutrale variant. In roze pot!
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 10 photos.
          Last edited by Blowa; 2 June 2017, 03:20.

Comment

filedata/fetch?id=1284782&d=1566592352&type=thumbfiledata/fetch?id=1284781&d=1554769066&type=thumbfiledata/fetch?id=1284783&d=1566592299&type=thumbfiledata/fetch?id=1284785&d=1566592322&type=thumb

De dag na het fimmen , fimming, gefim, fim, toppen of hoe het ook heet.

Attached Files
            This gallery has 5 photos.
            Last edited by Blowa; 2 June 2017, 14:23.

Comment

• Stemma
              Stemma commented
              Editing a comment
              FIM staat voor Fuck I Missed, toch apart dat we onszelf afvragen of we het goed "verkeerd" hebben gedaan

filedata/fetch?id=1284916&d=1566592262&type=thumb

Zaadjes besteld via wietzaadjes.nl, was gelijk ook de laatste keer, de duurste er tussen (van Sensi) zaten gewoon los in het zakje. Jammer.
            Maar de zaden zijn er! Hoera! Vandaag gelijk uitzetten en ontkiemen maar!

Nu eerst een paar mooie kiekjes van Northernlight#5XHaze plantje J!
            filedata/fetch?id=1284917&d=1566592427&type=thumbfiledata/fetch?id=1284919&d=1566592285&type=thumbfiledata/fetch?id=1284921&d=1566592277&type=thumb

En hier onder de Early Skunk plantje P.
            filedata/fetch?id=1284920&d=1566592411&type=thumb

Hieronder Northernlight #5 X Haze plantje P.
            filedata/fetch?id=1284922&d=1566592441&type=thumb

En last but not least de volle grond bitch NL#5XH plantje M.
            filedata/fetch?id=1284923&d=1578068703&type=thumb
            Attached Files
            This gallery has 8 photos.
            Last edited by Blowa; 3 June 2017, 13:18.

Comment

Jeey vandaag naar de plant en dieren winkel, nieuwe aarde verkeerde Pokon(?) en wat schattige konijnen en zielige vissen later.

Is dit een rijtje Sensi Seeds Super Skunk aan het ontkiemen.

(Autoflowers, allemaal autoflowers vandaag er bij. Zaaien in Mei, oogsten in september, normaal gesproken; ik ga voor iets langer. Mooie verkoop praatjes. En ben ook nog eens later begonnen.. In ieder geval iemand behoed veel geld uit te geven voor normale planten,, dat was echt onmogelijk geweest. Kennis rimpels.)

De achterste rij op de foto hier onder zijn de drie bubble gumball's van het huismerk.
              Dan die ene van ministry of cannabis, autopilot XXL. Heb deze eigenlijk alleen genomen om de naam. Benieuwd wat het ministerie er van bakt.
              Dan 3 SIN TRA BAJO's, van Barney's farm heb hoge hoop van deze. Ben benieuwd.
              En dan helemaal onderaan PINEAPPLE EXPRESS, ook van Barney.. Heb deze alleen genomen om de kwaliteiten natuurlijk, maar doorslaggevend was de naam, ik hou van die film Pineapple express met Seth Rogen en Jonah Hill en zo, geweldige humor vind ik. filedata/fetch?id=1284954&d=1558171865&type=thumb

De verkeerde Pokon, dit gaat geruild worden met een flesje Biologische Pokon Tomatensap.. Dank aan de sensi medewerkster.

filedata/fetch?id=1284956&d=1558171865&type=thumb
              Attached Files
              This gallery has 3 photos.
              Last edited by Blowa; 3 June 2017, 18:15.

Comment

• Stemma
                Stemma commented
                Editing a comment
                Ik heb de Sin Tra Bajo en de Pineapple Express bij mijn eerste kweek(binnen) gehad, mijn zoons vonden ze heerlijk. Heb nu voor het eerst de Pineapple Express buiten staan, leuk om ze bij jou ook te zien.

Eerste foto het Neutrale plantje F1, die niet gefimd is. De twee foto's daarna is het F2 plantje die ik wel gefimd heb.
              De namen F1 en F2 zijn slechts locatie/plant aanduidingen voor eigen administratie en logs.
              filedata/fetch?id=1285008&d=1566592255&type=thumbfiledata/fetch?id=1285009&d=1566592270&type=thumbfiledata/fetch?id=1285010&d=1566592367&type=thumb

Geweldige blad ontwikkelingen bij de Early Skunk (P) links onderin de foto, daarnaast staat rechts onderin de NorthernLight#5XHaze (P). Rechts boven in staat de NorthernLight#5XHaze Plantje M ze doet haar best maar het mag wel wat sneller, dikker en voller van mij! Ze heeft wel aanzienlijk meer zij tak ontwikkelingen. filedata/fetch?id=1285012&d=1566592225&type=thumb

Ik zag trouwens iets bij die Early Skunk plantje P,, volgens mij heb ik de eerste tekenen van bloei! Er zitten al meerdere draden op.
              filedata/fetch?id=1285011&d=1566592449&type=thumb
              This gallery has 6 photos.
              Last edited by Blowa; 4 June 2017, 13:16.

Comment

Euh..ik zie twee personen op die foto hier onderaan, in dat rondje.
                Plantjes gaan goed. De voorbloei is er.
                Ze gaan nog wat groeien eerst.

Je witte bes doet het ook lekker.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oeps dat moet niet, thanks,, hier een nieuwe, verwijder die ander zo!

Volgens mij is het een aalbes en worden ze rood als ik me het goed kan herinneren..

filedata/fetch?id=1285032&d=1583698305&type=thumb

Edit: Zijn inderdaad de witte, rode hangen rond aan de andere kant van de tuin! Foto verwijderd! En is die bloei niet te vroeg?
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by Blowa; 4 June 2017, 13:19.

Comment

• Stemma
                    Stemma commented
                    Editing a comment
                    Foto staat er nog, vraag anders JD om hulp.

De early skunk heeft een nieuw plekje..! Eindelijk en met veel moeite. Heb eerst een diep gat gegraven, toen compost aarde van pokon er door heen gemengd samen met normaal zand, heb groeven gemaakt in de kuil zelf voor de afwatering en wortel vertakkingen. De eerste laag was dus gemengd, toen heb ik een laag normale grond gedaan (Originele die er al was), en toen een laag van die compost aarde, en bovenop nog een laag gemengd.
                  Hier onder een foto van de laag met compost aarde om te laten zien hoe groot het gat is.

En hier nog een van het resultaat! Een klein foutje, F1 staat rechts en F2 Links!
                  filedata/fetch?id=1285432&d=1554527111&type=thumb
                  Ik vind het kroontjes verschil erg leuk de linker is gefimd en de rechter niet.
                  filedata/fetch?id=1285433&d=1554527111&type=thumb
                  Even naar een andere locatie namelijk Locatie P(&M)
                  filedata/fetch?id=1285427&d=1554527111&type=thumb

Volle grond: Northern Light #5 X Haze (M) Grijze pot Northern Light #5 X Haze (P) en de zwarte pot Early Skunk (P) Van Sensi Seeds.
                  filedata/fetch?id=1285426&d=1554527111&type=thumbfiledata/fetch?id=1285429&d=1554527111&type=thumbfiledata/fetch?id=1285431&d=1554527111&type=thumb

En dan DE AUTOFLOWERS! Ze beginnen te ontkiemen! Die Sin Tra Bajo is het grootste tot nu toe!
                  filedata/fetch?id=1285430&d=1554527111&type=thumbfiledata/fetch?id=1285428&d=1554527111&type=thumb

Attached Files
                  This gallery has 9 photos.
                  Last edited by Blowa; 6 June 2017, 12:36.

Comment

filedata/fetch?id=1285714&d=1583698310&type=thumb
                    This gallery has 1 photos.

Comment

Gaat mooi met je plantjes gaat nog een beste boom worden die nl5Haze, ga je die zo laten gaan of top je die nog?

in je vorige post foto 2 zie ik volgens mij zon lantaarntje staan die werkt op zonne energie en gaat branden als het donker is? Lijkt me handig die er niet zo kort op te zetten ivm donker uren.

greetzzz

Comment

Welkom en welke bedoel je precies? Heb er drie staan in totaal. Voor nu was ik wel klaar met toppen eerst maar eens zien of het werkt en ook nog eens nut heeft. Bij de f-jes (Earlyskunk hier onder te bewonderen.).
                        De zichtbare lantaarn werkt natuurlijk niet, en in het geheim is dit eigenlijk een camera en hightech zone taser die een dodelijk schok geeft aan zowel slak als mens!!!
                        Momenteel staan ze er zo bij:
                        filedata/fetch?id=1285818&d=1554214807&type=thumb

Even veel serieuzere zaken....
                        Ik dacht dat mijn bitches dood gingen,, snapte er niks van,, water te kort? Na AAALLL die regen en wind..? Wellicht wortels gebroken? Blad te groot? Een combinatie?
                        filedata/fetch?id=1285826&d=1612710924&type=thumbfiledata/fetch?id=1285827&d=1612710924&type=thumbfiledata/fetch?id=1285820&d=1554214807&type=thumb
                        1, Early Skunk (P) 2, Northernlight#5Xhaze (P) en 3, Northernlight#5Xhaze (M)

Maar nee het echte probleem was slechte potgrond, droogte snel uit, en daarnaast ontzettend veel wortel ontwikkelingen.
                        Earlyskunk (P) op foto 1 die is in de stenenpot. Northernlight#5XHaze (P) is in grote teil gegaan te zien op foto2.
                        filedata/fetch?id=1285824&d=1554214807&type=thumbfiledata/fetch?id=1285822&d=1554214807&type=thumb

De NorthernLight#5Xhaze (M) vertelde mij dat het lag aan de potten oid. Die stond namelijk nog best fier. Me pa zei dat momenteel alles weer recht stond. Dit was overdag. Wat ons op viel was de gele binnenkanten van de bladeren. Ik gok een teveel aan Kalium, kan dat kloppen?
                        filedata/fetch?id=1285823&d=1554214807&type=thumbfiledata/fetch?id=1285825&d=1554214807&type=thumbfiledata/fetch?id=1285821&d=1554214807&type=thumb

Dit was het weer voor vandaag! Hier onder nog even een eindresultaat van de P'tjes! In nieuwe bakken! Ging meer dan 30 liter tuingrond in, en daarnaast iets van tien scheppen aarde uit de tuin, met natuurlijke compost er door heen,, en Kalium want pa vond het leuk dat overal te strooien.. Opeens,, vorige week was hij nog anti voeding haha.. filedata/fetch?id=1285819&d=1554214807&type=thumb
                        This gallery has 10 photos.
                        Last edited by Blowa; 9 June 2017, 02:30.

Comment

Notitie aan zelf: Elke plant individueel aan gort snijden en knippen. 1Wekpot (Of meer) per plant. Elke plant op zich zelf proeven, en ook tijdens curen, drogen, ieder zijn eigen proces. Factoren mee rekenen. Verslag maken. En eindresultaat delen. My personal Cannabis cup, hoe kun je anders weten of je het wel of dan niet goed hebt gedaan of beter of minder. Wat was nou uiteindelijke echt bepalend? Etcetera.

Comment

Bezig...
                          X