Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AK74, Early Skunk, Northern Light #5 X Haze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zoiets vergeet je niet meer. Als het mij zou overkomen (rippen/politie) zou ik voor de rest van mijn leven getraumatiseerd zijn.
    Jammer van het verlies!
    Dat je zo wreed uit je spel wordt getrokken into the reality. GTA is nu vast niet meer hetzelfde.
    Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• Blowa
      Blowa commented
      Editing a comment
      XD hehe Nee sindsdien loopt het elke keer vast, en ben ik vaker in het Loading gedeelte dan dat ik daadwerkelijk speel.

Het is verschrikkelijk;mijn bubbel van in onderbroek leven, en bijna nooit douchen en wassen, en een beetje kijken hoe de planten groeien is voorbij. Het lijkt bijna wel winter voor mijn gevoel. Heb zelfs mijn asbak geleegd..

Dat is balen van die mooie planten ! Ken het gevoel, hier hebben ze een paar jaar geleden 6 planten uit de tuin gejat. Zaten cola's aan en had in 2 weken willen oogsten. Dat gaat je inderdaad niet in de koude kleren zitten, vraag mij tot op de dag van vandaag af wie het gedaan heeft en durf niks meer buiten te zetten.

Jammer dat men bij de politie hard jaagt op de kleine hobby kweker terwijl de grote jongens vrij spel hebben. Succes met de verwerking.

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

• Blowa
      Blowa commented
      Editing a comment
      Bij mij was het puur toeval, gelukkig, anders was ik stad en land afgegaan op zoek naar de aangever.. Nu zijn we alleen op zoek naar de mongool die mijn buurman heeft aangegeven voor het hebben van veel te veel dieren. (60 duiven en 40 cavia's ofzo) Wat toch makkelijker is,, alleen ben ik bang dat dat een oude klacht van mijn pa was..... Die ze nu pas oppakte. En terwijl ze daar zo bezig waren kon die ene grote vent net even niet moeilijk, en moest toen allerlei collega's oproepen om in de regen een paar plantjes af te pakken. Zelfs zijn meerdere was er niet erg happy mee. Lijkt mij dat de gemiddelde belastingbetaler er ook niet gelukkiger van word. ey..

Probeer je eens in te leven in het plantje!

- THC - Enjoy Events - The Sativa Joint -

Comment

Ja hoor, komt die zelfde agent ook nog eventjes mijn moeder lastig vallen, lult zich zelf even binnen door te doen als of er iets ergs gebeurt was. Vervolgens door zoeken ze het hele huis. En doen als of ik heb verklaard heb dat mama die planten daar had, met adres en al ondertekend en wel door mij. IK HEB NOOIT WAT GETEKEND, en er afstand van doen de eerste keer was al erg genoeg (mijn vrijheid is er echt weg door gegaan)... Maar zou dat niet inhouden dat er dan niets geregistreerd zou worden? Geen strafblad? Etc? Waarom staat mijn naam dan in documenten, daarnaast: ik zelf heb er nooit afstand van gedaan, maar mijn vader. Zijn huishouden? Waarom loopt deze agent met mijn naam te strooien? Wat kan ik hier tegen doen? Help? Privacy?

Deze meneer is echt een bullebak, een pestkop, een intimiderend pisventje. Hij heeft mijn moeder ontzettend bang gemaakt, onnodig. En uiteindelijk mocht die ene plant die over was gebleven bij mams, wel blijven staan?! Het klopt van geen kant dit verhaal. Tot nu toe waren al zijn collega's die er mee gemoeid waren (bij beide bezoekjes) het er niet mee eens hoe die ene meneer handelde. Die keer dat ze hier bij mijn vader waren, moest die betreffende agent (die zo intimiderend deed), zelfs uit mijn buurt blijven van zijn meerdere ter plaatse.

Comment

Heb je hier al eens gekeken : Forum politie
        En anders deze eens bellen voor wat info ? Strafrecht advocaat
        Als ik op google invul 'klacht politie' krijg ik ook wel wat bruikbare resultaten.

Dat gaat guerilla worden volgende zomer.
        Je kunt alvast wat plekken gaan verkennen als je je verveelt
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Yooo iedereen!

Nja veel was er dus fout gegaan.. Maar niet alle was verloren.

En heb nog genoeg om iig wat olie te maken! Nu zit ik alleen te worstelen met welk soort alcohol ik het beste kan gebruiken.. Als er mensen zijn met ervaringen hoor ik het graag.. Of als er iemand met mij een discussie aan wilt gaan over isopropyl en ethanol.. Zeer graag!

Momenteel zit ik bij de keuze Ethanol, ondanks het bedrag. Consumptie alcohol, met accijnzen er op waar je ziek van word. Maar goed ziek worden van de iso ( ja dit kan als nog, ook met het scheutje water op het einde.) staat ook niet op mijn verlanglijstje. Puur natuur (achtig) staat wel ergens onderaan mijn verlanglijstje.

Hoor graag van jullie!

Comment

De wiet van alle planten, was net niet goed genoeg. Veel tegen slagen gehad natuurlijk.

Maar.. Ben nu met alle restjes, wat toch behoorlijk wat is bij elkaar, kief of hoe noem je het ice o lator aan het maken.

Na de vijfde poging ging het een beetje goed. Het is lekker. Hasj van gemaakt met een strijkijzer. Dat werd er niet beter op. Dus ben nu aan de kief. Prima spul.

Zal binnen kort even een filmpje of zo uploaden!

Ook ben ik lichte stapjes richting de politiek gaan maken, en was even aan het praktiseren.. Wat zou nou een goede oplossing kunnen zijn? Om niet van het topic af te dwalen, al te erg, zal ik een nieuw thread openen, hoor daarin super graag je mening!

Comment

Bezig...
            X