M'n dames worden gelukkig goed beveiligd
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3 x Fast Eddy, 1 x Quick one, 1 x Royal Critical Autoflowers (Royal Queen Seeds)
Collapse
X
-
Het is alweer even geleden dat ik heb gepost so here we go.
Twee van de drie Fast eddies zijn de kliko in gegaan en vervangen met een Royal ak en een Northern light van RQS.
Ze hadden al zo'n 2-3 weken stilstand dus vond het de energie en ruimte niet waard.
Inmiddels steken ze ookal hun koppie boven de grond.
De overgebleven Fast eddie is gewoon een dwergplantje gebleven maar verwacht er zeker nog wel een paar gram van.
wat 'n poepie!
De nieuwe Quick one is niet veel over te melden, staat er mooi bij tussen de bloeiende dames.
Verder heb ik bij de Royal critical en Quick one spint geconstateerd.. en het bladluis was ook ineens toegenomen.
3 Dagen geleden dus maar larven van lieveheersbeestjes besteld die nu flink aan het schranzen zijn.
Gisteren ben ik begonnen met bloeistimulator bij de Quick one, ondanks het ongedierte hoop ik toch dat de larven grootendeels de schade ongedaan kunnen maken en dat er maar mooie vette toppen aan komen.
Op sommige bladeren na ziet het er allemaal nog redelijk gezond uit.
Heb vertrouwen in een mooie oogst!
Last edited by highflyin; 18 June 2017, 15:22.
Comment
-
Lekker!!!
pas wel op met het warme weer en die zaailingen die net boven zijn, de lobblaadjes zien er volgens mij best geel uit. Ik had hetzelfde met mijn eerste zaailing dit jaar, die had te warm gestaan en was een soort van gekookt.... deed daarna niks meer.
Het dwergje is echt prachtig trouwens!
Comment
Comment