Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek 5x autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Beter iets dan niets, maar wel erg jammer

    Comment


      #62
      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Mijn god wat heb je geoogst dat zijn toch geen toppen
      Haha ja maar beter dan schimmel. Ik heb ongeveer 1/3 geoogst. De rest staat nog en voor zover ik kan zien zit daar geen rot aan. Uiteindelijk maakt het me ook niets uit, in mijn beginpost staat ook dat dit een leerkweek is.

      Des te meer er fout gaat des te meer ik leer.

      Ik heb de Haze nog die maakt echt plaktoppen aan, heerlijk. De Skunk zit nog steeds in de groei dus hopelijk wordt dat ook een leuke.

      En dan nog 2 Big Devils F1 heb ik vandaag in 25L potten gedaan. Opzich kan het nog wel maar dan worden ze niet naar de volledige hoogte. Ik ga ze beide scroggen.

      Als dit klaar is ga ik binnen verder met een zelfbouw LED, dus niet getreurd

      Comment


        #63
        Oppassen bij Auto's met mestgeven, als je een voldoende grote pot met goede potgrond hebt is dat meestal voldoende (het draait vooral rond veel licht en matig water geven) als je teveel en te lang bemest krijg je een scherpe smoke, gaat ten koste van de smaak en moet je veel hoesten...
        Tit veur e pafke.

        Comment


          #64
          UPDATE

          JACK 47 // 83 dagen ** +/- 5,5 weken bloei
          HAZE XXL // 73 dagen ** +/- 5 weken bloei
          SUPER SKUNK // 37 dagen = RUIM VOORBLOEI
          BIG DEVIL F1 // 2 dagen = GROEI
          BIG DEVIL F1 // KIEMEN

          De Jack47 blijft ook gewoon nog groeien. De toppen op de 2e laag zijn nu ter hoogte van de bovenste 2 toppen. Wel nog klein topje rot weggeknipt. Ze blijft gelig, ik blijf gewoon minimaal groeivoeding bij de bloeivoeding geven.

          tmp_10409-IMG_20170803_201528142055126.jpg

          De HazeXXL dat blad was wat droog dat is nu, na de wat ruim genomen bloeivoeding weer soepel beweegbaar en voelt ook beter. Nog steeds een Calcium? probleem lijkt mij maar ze maakt mooie plaktoppen, begint onderin nu ook ineens.

          tmp_10409-IMG_20170803_191925619141423.jpg

          De Super Skunk is bezig om in bloei te komen. Staat denk ik wat te nat, best nog wat regen gepakt, de blaadjes hangen een beetje en ook een 2tal klauwerige blaadjes.

          tmp_10409-IMG_20170803_1920441320599077.jpg

          De Big Devils, eentje is net boven de grond, die andere laat nog niks zien, ik had ze beide misschien ook nog een dagje in de watten kunnen laten, maar die potten zijn wel te vol nu door de regen. We zullen zien.

          tmp_10409-IMG_20170803_201742541493516.jpg

          Comment


            #65
            Even een update;

            De Gorilla Glue is mooi gedroogd, er is 9,75g vanaf gekomen en ruikt goed/lekker. Die wordt gecured/tussendoor opgevaped

            Misschien niet het aller aller allermeeste wat er vanaf gekomen is Maar ik ben er toch trots op lol mn eerste eigen geteelte wiet

            Update1.1; En ze smaakt ook nog een heel klein beetje groenig maar wel zacht en ik wordt er kneiterhigh van lol dikke prima

            tmp_2371-20170815_003322519110103.jpg
            Last edited by NieuweTeelt; 15 August 2017, 00:08.

            Comment


            • Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Gefeliciteerd!
              Straks nog een oogstverlsag per soort? Ben benieuwd hoe je ze gaat scoren.

              Wat voor vaper gebruik je?
              Ben je begonnen met het vapen, of het smoken?
              Rook je ooit wiet? Wat vind je daarvan ten opzichte van vapen?

            • NieuweTeelt
              NieuweTeelt commented
              Editing a comment
              Ja wat ik eraf haal plaats ik gewoon hier in het verslag. En uiteindelijk ook wel een soort positief/negatief zoals hoe de wiet verkruimeld etc dat vind ik ook wel belangrijk, geur etc....

              Ik gebruik de G-pen Elite zeer handig maar duur dingetje, ik had het er wel voor over lekker discreet ook, vrijwel niemand weet wat zo'n ding is of ze denken het is zo'n E-smoker.

              Hier staat een review wat ik 100% kan beaamen: http://www.vaporizerwizard.com/g-pen...orizer-review/

              Lang geleden meerdere keren per week gewoon joints roken inderdaad maar daar word ik toch wel zo ontzettend zwaar stoned van daar ben ik toen mee gekapt, ondertussen ook gekapt met roken en het meurt een uur in de wind in een joint.

              Van vapen voel ik puur de wiet dat is veel lekkerder, in gezelschap of om (anders) over dingen na te denken maar ook juist om dingen te doen ik word van sommige wiet echt knetterhigh en super creatief of actief,

              En het is veel maar dan ook heeeel veel meer gezonder, je verbrandt niets, en er worden ook wat gezondheidclaims aan gehangen voor de longen, of dat echt zo is weet ik niet, maar dat het niet, of in ieder geval heel minimaal, schadelijk is lijken diverse instellingen en onderzoekers het wel over eens te zijn, dus vape jezelf te pletter haha

              Wiet zou wel geestelijk verslavend zijn alleen ook daar zijn de meningen over verdeeld.

              Zo kan ik er nog wel even over doorgaan maar ik kap het af lol
              Last edited by NieuweTeelt; 24 August 2017, 00:09.

            #66
            tmp_5904-IMG_20170823_235000841198389.jpg

            tmp_5904-IMG_20170823_235548848251065.jpg
            Last edited by NieuweTeelt; 23 August 2017, 23:29.

            Comment


              #67
              UPDATE

              HAZE XXL // 103 dagen ** +/- 9 weken bloei
              SUPER SKUNK // 67 dagen ** +/- 3,5 weken bloei
              BIG DEVIL F1 /1/ 32 dagen = GROEI
              BIG DEVIL F1 /2/ 15 dagen = GROEI

              Al met al gaat het denk ik nog best redelijk. Voor de Big Devils heb ik trouwens voedingskorrels door de light grond gemixt en dit lijkt vooralsnog zeer goed te werken.

              Weet iemand wat voor beestje dat is bij de HAZE XXL?

              HAZE XXL:
              tmp_11817-IMG_20170902_1140271992367838.jpgtmp_11817-IMG_20170902_1140001805771221.jpg

              SUPER SKUNK:
              tmp_11817-IMG_20170902_1140511469007684.jpg

              BIG DEVIL 1:
              tmp_11817-IMG_20170902_1141051979818858.jpg

              BIG DEVIL 2:
              tmp_11817-IMG_20170902_114118929708034.jpg

              Comment


                #68
                De Jack 47 is in totaal zo'n 23,5 gram droog vanaf gekomen. Misschien klinkt het gek maar ik ben hier heel blij mee. Tuurlijk is het vergeleken met andere verslagen weinig alleen ik vape ook niet elke dag dus alles en alles bijelkaar straks kan ik een hele poos vooruit

                Wel valt me nu op dat zo'n photoperiode Big Devil mij meer aanstaat dan een autoflower.

                Die Super Skunk auto die ik heb staan zit ook alweer rot in

                Maar die Big Devils gaan volgens mij nog wel even lekker zo aan het einde

                Comment


                  #69
                  Dat beestje lijkt een larve van een lieveheersbeestje.
                  Mooi laten zitten. Ze tasten de plant niet aan maar eten juist bladluizen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X