Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower Amnesia&Super Skunk outdoor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Autoflower Amnesia&Super Skunk outdoor

    Korting op 420shop
    Yow medegrowers,
    De eerste ronde was helemaal slecht gegaan jammer genoeg...en hebben de ak en de big bud het niet overleeft door de meeldauw die ze hebben opgelopen.
    zoals ik al zei nieuwe ronde nieuwe kansen met de auto amnesia en de super skunk,hoop dat het deze keer wel goed gaat denk wel dat ik nu op de juiste moment begin? ja toch?
    ze zijn vandaag allebij ontkiemd en gaan nu de pot in 2*11liter potten met de lightmix van plagron.
    ik laat ze 2weken voorgroeien in een propagator met mini ledlichtjes en natuurlijk gaan ze tussen door na buiten als het weer het toelaat.
    na de 2weken ben ik van plan om ze buiten te laten staan en bij regen onder het afdak te zetten.
    Is dit een goede theorie?
    graag tips en meningen
    alvast bedankt
    ik zal regelmatig een update geven van de stand van zaken
    PEACE

    #2
    Ik zou die propagator niet gebruiken, gaan ze gigantisch van strekken wat ik op dit forum gezien heb. Mijn plantjes staan voor het raam en zolang het niet regent staat die wagen wijd open, worden ze veel sterker van dan in een propagator. Voor de rest een goede theorie lijkt me, succes!

    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


    Edit: Onder een afdak zetten als het regent hoeft in principe alleen in de bloeifase, dan is er kans op toprot.

    Comment


      #3
      zal ik overwegen de tip die je geeft ik verwacht niet veel gew enkele grammetjes moet tog lukken voor een 1ste kweekje

      Comment


        #4
        Niets verwachten dan kan het altijd meevallen. Zolang jij je goed inleest op dit forum en elke dag 5 minuten aan je plantjes besteed komt het helemaal goed. Genoeg informatie geven in je posts dan zullen we je zo goed mogelijk adviseren. Ik ben zelf ook een beginnend kweker en nu bezig met de tweede keer maar ik heb al heel wat uurtjes zitten lezen op jointjedraaien en andere fora. Ben benieuwd naar het resultaat!

        Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door highflyin View Post
          Niets verwachten dan kan het altijd meevallen. Zolang jij je goed inleest op dit forum en elke dag 5 minuten aan je plantjes besteed komt het helemaal goed. Genoeg informatie geven in je posts dan zullen we je zo goed mogelijk adviseren. Ik ben zelf ook een beginnend kweker en nu bezig met de tweede keer maar ik heb al heel wat uurtjes zitten lezen op jointjedraaien en andere fora. Ben benieuwd naar het resultaat!

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
          idd,al men informatie heb ik hier op het forum gehaald,kheb al heel wat intresante kweekverslagen gelezen...
          bedankt alvast kzal wel regelmatig een update geven kdenk,verwacht dat ze morgen boven zullen komen

          Comment


            #6
            Zo hier ben ik terug met een nieuwe update,
            Plantjes zijn nu 7 dagen boven de grond en moet zeggen dat het goed gaat zeker me de amnesia tegen over de skunk blijft die wel klein ook kwa grote en blad omvang.
            Men 2 babytjes blijven lekker buiten van de zon genieten overdag in de avond gaan ze de garage in achter het raam...nu in men vorige kweek, maandje geleden was de ak heelaas besmet met meeldauw dus die heb ik direct weg gedaan maar de big bud gaf ook geen teken van leven meer de 1ste 2 blaadjes waren rot of verbrand en had het gevoel dat ie niks wou groeien of dergelijke had toen lang getwijfeld om hem weg te doen maar heb dan toch toen besloten 2weken geleden om hem in een kweek kas buiten te zette bij de aardbijen in de grond en begint toch goed te groeien maar ja naar mijn mening veel te laat ik mag al hopen op een grametje
            fotos volgen nog

            Comment


              #7
              hier is de big bud die ik wou opgeven maar dan tog bij de aardbijen heb gezet wat denken jullie kan ik er van oogsten binnekort
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #8
                en den de amnesia en de superskunk
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 2 photos.

                Comment


                  #9
                  Ajoh, ziet er allemaal goed uit. Je kan nooit voor de bloei zien of het een goede oogst gaat worden. 'T belangrijkste is geduld en ik wed dat het je nog gaat verbazen hoe hard die big bud nog kan gaan groeien

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door highflyin View Post
                    Ajoh, ziet er allemaal goed uit. Je kan nooit voor de bloei zien of het een goede oogst gaat worden. 'T belangrijkste is geduld en ik wed dat het je nog gaat verbazen hoe hard die big bud nog kan gaan groeien

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
                    idd dat zij me verbaasd per dag groeit ze enorm...en zeggen dat ik het plantje wou opgeven
                    enkel ja hebk ze verpot in de grond maar ze heeft er blijkbaar geen last van

                    Comment


                      #11
                      Hier ben ik weer maandag zal ik wat fotos plaatsen.
                      De big bud is enorm gegroeid en begint al wat te stinken (heerlijk) en zit nog steeds in de groeifase nu hebk beetje last van mieren iemand een idee wat ik eraan kan doen?
                      De amnesia is echt enorm aant gaan en gaat echt een grote plant worden dan tegen over de super skunk maar alles gaat prima met dit weer van de laatste weken

                      Comment


                        #12
                        Hoi hier ben ik dan weer met een paar fotos van de big bud het plantje dat ik wou weg doen is nu ern serieuze dame geworden.Hoe inmens dat ze met de dag groeit met een dikke stam.Ruikt ook al een beetje....
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                          #13
                          De amnesia die ook wel hard gaat waar ik nu wel veel van verwacht het enige is dat de bladeren wat golven...is dit door de warmte?iemand dir mr kan zegge hoe dit komt?
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 2 photos.

                          Comment


                            #14
                            En dan als laatst de super skunk die het wat rustiger doet maar die worden toch niet heel groot...dus al bij al gaat het heel goed ook door het weer dat ze krijgen de volle zon is genieten
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 2 photos.

                            Comment


                              #15
                              De big bud is sinds gisteren in de bloei gegaan hopen op mooie toppen

                              Comment

                              Bezig...
                              X