Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heyy allemaal
Hierbij een update van mijn planten: AMS 1# AMS 2# Deze staan bij mijn oma in de achtertuin ze doen het goed gezond kleurtje lijkt me, alleen een blad is misvormd en geel geworden is niet super erg lijkt me.
Foto's
Ze worden wel lekker groot
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
Hey allemaal!
hier een update van AMS 1# En AMS 2#
De blaadjes zijn een beetje licht geworden waarschijnlijk voeding tekort, ik heb de pot bijgevuld tot de rand met Universele Potgrond zou dit genoeg zijn? De grond is bemest voor 6-8 weken. En kan iemand een tip geven welke bloeivoeding ik kan gaan halen?
This gallery has 3 photos.
Haha ja ik vind het nog steeds zo grappig een oud vrouwtje van 78 die wiet plant xD
10tje vind ik goed genoeg voor 4 planten gaat dat lukken denk je? En moet er nog voeding bij? Iets van mest korrels ofzo? Thanks voor t reageren. (:
Ik heb een vraag ja alweer
Als mijn planten in de bloei staan wil ik bloeivoeding geven, ik zou eigenlijk voor canna terra flores kiezen maar om aan mijn oma uit te leggen hoe ze dat moet doseren zie ik niet zitten ze geeft ze water daar ben ik al blij mee.
Dus kan iemand mij bloeivoeding aanraden wel korrels.
thnx
Update van m'n plant in het bos, hij staat er niet goed bij erg geel. Heb haar bijde voeding gegeven hopen dat ze opknapt. Zou ik hem eerder moeten gaan oogsten ? Ben bang dat de stengel aan het rotten is ziet er erg slap uit.
pics:
This gallery has 2 photos.
Staat de plant erg nat? Gele bladeren kunnen komen door te nat staan. En die zachte stengel waar je het over hebt ook.
als dit het geval is heeft voeding geven weinig nut, dan kan je beter hopen dat de aarde snel opdroogt. Voeding geven tegen een stikstof tekort heeft volgens mij sowieso weinig nut zo laat in de bloei.
misschien kan je er de komende tijd wat vaker langs gaan om te kijken of alles nog goed gaat. Dan kan je later nog beslissen wanneer te oogsten.
Comment