Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 2x Autoflower WW balkon

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek 2x Autoflower WW balkon

    Korting op 420shop
    Beste mensen mijn naam is MeneerRooktGraag en dit is mijn eerste kweekverslag,

    Eindelijk woon ik op mezelf en kan ik mijn eigen wiet gaan kweken ! Ik kon niet wachten.
    Dit is mijn eerste kweek dus eigenlijk meer een leer en uitprobeer kweek dan een serieuze kweek... echter lijkt het me wel tof als me planten mooi worden natuurlijk.

    Hier gaan we het mee doen :

    2 ww auto huismerk in een 11 en een 7 L pot (ik weet dat de 7L te klein is maar ik wil graag het verschil zien tussen de planten)
    Ik heb gewoon universele potgrond en misschien bij de bloei klein beetje voeding.
    ​​​Ze staan op me balkon.

    ​​​​​​op 22 april heb ik de zaadjes tussen keukenpapier ontkiemt en op 25 april waren ze allebei boven.
    Ik heb ze eerst een paar dagen in de vensterbank laten staan en toen overdag buiten en snachts binnen en nu staan ze de hele dag en nacht buiten... Ik geef ze water wanneer ze naar mijn idee te droog staan (om de 2 dagen ongeveer)..

    Dussss nu zijn ze zo'n 10 dagen oud en ze staan er vest zielig bij vind ik..
    Wat vinden jullie ? (Ik kan maar 1 foto uploaden?)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Hi,
    Ja klopt. Ik kon in t begin ook maar 1 foto uploaden. Hoe meer je post, hoe meer je kan uploaden etc.
    Mbt je baby plantje. Zit er toch toch uit?
    Gewoon geduldig blijven en niet vergeten voldoende liefde te geven


    Sent from my iPad using Tapatalk

    Comment


      #3
      De andere foto....
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4

        Comment


          #5
          Yep, natuurlijk gaan ze niet zo snel, het is ook pas net mei.
          Het is nog te koud, en de zon is nog niet zo sterk als die er al is.
          Over 3 maanden heb je wiet, en of dat veel of weinig is blijft afwachten.
          Doe in ieder geval rustig aan met water.
          Til die pot elke keer op als je er langs loopt, dan leer je wanneer ze echt droog staan.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Dankjewel voor de reactie.

            Denken jullie dat ik ze snachts beter binnen kan zetten of gewoon buiten laten staan ?
            Deze nacht wordt het zo'n 7 graden op zijn koudst...

            Comment


              #7
              Zou ze lekker buiten laten zolang het niet vriest.
              Anders moet je ze elke ochtend om 5 uur buiten gaan zetten.
              Ik weet niet hoe makkelijk jij uit bed komt, maar rond dat tijdstip moet ik echt wel sirenes heel dichtbij horen voor ik er uit kom.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Ik heb hier ook al 2 autoflowers staan buiten. Heb ze zelf laten ontkiemen buiten en hebben nog geen dag binnen gestaan.

                Ze leven nog steeds en hebben ook de vriestemperaturen overleeft.

                Zo een plantje kan tegen meer dan je zelf soms denkt.

                Thugz


                Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                Comment


                  #9
                  Hallo mensen inmiddels zon 2 weken verder en de ene doet het heel goed.. alleen de andere in de grotere pot ziet er erg zorgwekkend uit. Hij is ook nauwelijks gegroeid en begint geel te worden...

                  Ik heb ze alleen water gegeven dus ik dacht misschien te veel water..
                  Wat denken jullie ?

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #10
                    Dit is de andere..
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #11
                      Ik denk dat het inderdaad dat het door teveel water komt, heel erg dun steeltje ook.
                      Geef 2-4 dagen geen water en kijk of ze aansterkt, als het een ander probleem is en ze redt het niet kan je altijd nog een nieuwe autoflower planten.
                      Succes!


                      Comment


                        #12

                        Comment


                          #13
                          Heb je ze ook laten ontkiemen in normaal potgrond? Hier zit namelijk eigenlijk te veel voeding in voor zo'n klein zaadje wat invloed heeft op de wortels. Je kan beter ontkiemen in zaai/stek grond.

                          Love,
                          Wunkie
                          Life's a bitch and then you die.
                          So fuck the world and lets get high.

                          Comment


                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Wunkie View Post
                            Heb je ze ook laten ontkiemen in normaal potgrond? Hier zit namelijk eigenlijk te veel voeding in voor zo'n klein zaadje wat invloed heeft op de wortels. Je kan beter ontkiemen in zaai/stek grond.

                            Love,
                            Wunkie
                            Dat klopt niet. Hier gaat het al 8 jaar goed op potgrond.. Als dat teveel voeding bevat, dan zou ik dat wel gemerkt hebben.
                            Zaai en stekgrond is wel fijner van structuur. Het kan zijn dat dit plantje met zijn wortels in een dikke kluit zit en daar niet doorheen kan komen, dat zorgt ook voor rare verschijnselen.
                            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                            Comment


                              #15
                              Ja ik heb ze na het ontkiemen direct in die universele potgrond gestopt.
                              Er zit nog steeds geen verbetering in dus ik denk dat ik maar een of twee nieuwe ga laten ontkiemen en die er maar neer zet.
                              Bij mijn growshop in de buurt verkopen ze alleen maar 50 liter zakken grond dus dat is voor mij een beetje onhandig. Dus ik denk dat het gewoon weer potgrond wordt.

                              Hopen dat deze wel gaat leven

                              Comment

                              Bezig...
                              X