Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer goed geschikt voor buiten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Jack Herer goed geschikt voor buiten?

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,
    Het is alweer een hele tijd geleden dat ik hier iets heb gepost, nog niet 1x sinds JD vernieuwd is, ziet er goed uit trouwens!
    Ik kweek dit jaar voor de vierde keer, heb vanaf het begin Early Skunk van Sensiseeds gekweekt. Dit soort is altijd goed bevallen, echt geschikt voor buiten, kan goed tegen rot... Nu is mijn vraag of iemand ervaring heeft met Jack Herer buitenteelt. Ik wil graag een Sativasoort proberen met goede medicinale werking. Vorig jaar voor twee Special Strawberry Kushs gekozen, die toch minder geschikt bleken voor buiten, redelijk wat rot en de medicinale werking was teleurstellend.

Geen ervaring mee, maar ik zie dat het in kassen lukt. Buiten heb ik wat teleurstellingen gezien. Jack herer kan vroeg zijn, of laat. Daar zit hem de crux; je weet niet precies welke er vroeg of laat is zonder kweekverslagen na te lezen.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Vorig jaar een AF Jack van wietzaadjes.nl. Gratis zaadje dus huismerk.
      150 cm, Ruim 150 gram.
      Op t eind van de rit last van meeldauw. Geoogst in drie etappes/over iets van twee of drie weken. Na de eerste oogst ontstond de meeldauw. Dus had beter alles de eerste keer eraf kunnen halen.
      Gezaaid op 15/04/16 - In de volle grond ergens begin mei. Geoogst eind Juli/begin Augustus. Deed het best lang voor een AF vond ik.

Ik had een kweekverslag bijgehouden vorig jaar. In Google Cache kan je het nog terugvinden, JD heeft het per ongeluk verwijderd. Ik hoop nog steeds op herstel.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Hoi LR2 en Ongeldig, bedankt voor jullie info, ik had/heb nog geen kweekverslagen gezien over buitenkweek van Jack Herer, wel veel over binnenkweek. Ik heb even gekeken hoe het werkt met Google Cache, maar dat is me nog niet gelukt. Mijn Jacks zijn geen Auto Flowers, volgens Green House Seeds zijn ze wel geschikt voor een koel klimaat, dus dat hoop ik dan maar!

Comment

Iemand moet de eerste zijn natuurlijk. Als jouw planten het goed doen, dan weten we dat voor volgend jaar. Er staat me iets bij van wietforum.nl waar wel wat mensen het geprobeerd hebben volgens mij.
          Staat er ook niets over in QnQ's topic over geschikte buitenplanten voor ons klimaat?
          Nouja, als iets daar niet in staat kan dat natuurlijk ook om 2 redenen zijn: ze zijn niet zo geschikt, of ze zijn nooit door iemand buiten gezet.

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Heb alleen ervaring met de AF-versie. Afgelopen twee jaar een JH gehad en dit jaar zet ik er twee. Mooie planten, net iets groter dan de meeste AF`s, opbrengst van zo`n 40 gram. Mooie toppen, de wiet is niet al te heftig maar wel gewoon prettig, ruikt goed en toppen zijn redelijk compact. Effect is wat lichter indica met een vleugje sativa high. Van de vier soorten van afgelopen jaar is dit potje het leegst, omdat het gewoon een erg fijne wiet is. In de volle grond zonder beschutting weet ik niet hoe ze het doen. Ik zet ze elk jaar in potten die in een bak gaan van kasfolie. Samen met auto-NorthernLights is auto-Jack Herer, een favoriet die ik elk jaar weer opnieuw zaai.
            Autoflowers 2016

Comment

Bezig...
            X