Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein maar fijn. Stiekem kan alles. 3xAF. White Dwarf - Purple Kush - Nothern Lights

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klein maar fijn. Stiekem kan alles. 3xAF. White Dwarf - Purple Kush - Nothern Lights

    Korting op 420shop
    Zal de gezegde waar zijn? Drie keer scheepsrecht?
    Laten we het hopen!
    Twee jaar geleden heb ik mijn eerste eigen kweek gehad. Met een buiten scrog in de hoofdrol. Daarnaast nog een WWAuto en Purple #1.
    De White Widow heb ik te vroeg moeten oogsten ivm rot. De Purple is gejat, waardoor ik vervolgens geen aandacht meer schonk aan de scrog. Die is wel afgebloeit maar met echte fluffy toppen.

    Vorig jaar had ik dus nog een zaadje over van de Purple #1. Die heeft gewoon een jaar lang in de keuken la gelegen in het origenele zakje die dichtgeplakt zat met plakband. Dat kan dus gewoon.
    Eerst nog heel braaf ontkiemt in zaai/stek grond en daarna in de volle grond gestopt.
    Maar ik was er alweer flauw van dus 0 aandacht 0 liefde en 0 voeding of iets. Werd vervolgens een boom van 2 bij 2. Veels te groot en opvallend. Dus ook gejat.

    Je zal nu wel denken, vind je het nog wel leuk om te kweken?
    Het antwoord is heel simpel, ja!

    Ik zal gewoon een manier moeten verzinnen waarbij de planten gewoon niet opvallen! Er zijn een aantal mensen verhuisd hier in de buurt dus dat scheelt.
    Verder ga ik morgen eindelijk mijn schutting maken... (Inderdaad, die heb ik niet gefixt nadat ze er 2 jaar geleden dwars door heen zijn gegaan voor de purple.)
    Ik ga van die rieten matten aan de binnenkant doen om inkijk te minimaliseren en de laatste logische stap is dus; planten die niet te hoog worden.
    So, Auto Flowers it is.

    Ik heb gekozen voor een Nothern Lights AF omdat ik hier zo veel positieve verhalen over hoor. Het schijnt een heerlijk wietje te zijn dus vaan daar deze keuze.
    Daarnaast nog een Purple Kush. Omdat ik gewoon verliefd word op de paarse tinten die een wietplantje hebben kan. ( Ja ik ben een oppervlakkige slet, iknow)
    En als gratis zaadje gekozen voor een White Dwarf Auto. Gewoon. Daarom. Le petit.
    Die laatste is ook degene waarmee we dit jaar gaan beginnen.
    Eigenlijk zou ik nog niet moeten starten want 11 juli ga ik 6 dagen weg. En ik kan dan natuurlijk niet weg als ik 3 bloeiende planten in de tuin heb staan ghehe.
    Dus vandaar dat ik nu begin met het gratis zaadje. Dit schijnt echt een kleintje te zijn dus hopelijk valt die echt niet op.

    Voor de liefhebbers:
    Verslag 2015

    Een heel fanatiek, optimistisch en leerzaam verslag. Hier mag je wel een uurtje voor uitrekken, mocht je hem helemaal willen lezen.

    Verslag 2016

    Het grote verslag, dat nooit groot werd omdat ik er geen zin in had.

    Ok,
    Nu is het wel weer genoeg geweest. Tijd een foto!!
    Natuurlijk is er niks te zien, grapjas, ze zit net een half uurtje in t zand.

    Love,
    Wunkie

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

    #2
    Veel succes Wunkie, ik volg je

    Laat je kweekplezier niet verloren gaan door die galbakken hoor!

    Ga je ze in volle grond zetten of in potten?

    Hoe is het met je poezebeest?
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment


      #3
      Succes!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Leuk stemma!
        Ik laat me zeker niet kisten. Laten we allemaal gaan duimen dit jaar!
        Kweken is het leukste wat er is dus ik ga er gewoon weer heerlijk van genieten
        Ik heb kleine potten van 9l. Eigenlijk iets te klein dus ik zal goed moeten letten op water geven enzo.
        Maar ik hoop op deze manier ook de grootte een beetje in toom te houden. Ik kan t echt niet hebben dat ze boven de schutting uitkomen

        Met eefje gaat het goed! Leuk dat je er naar vraagt Zij geniet ook heerlijk van het mooie weer de afgelopen dagen. Al stond ze wel vreemd te kijken toen ik gisteren al het groen van de tulpen narcissen en croccussen uit de grond gehaald heb. Ze kon er juist zo fijn in liggen

        Bedankt Q!! Dat heb ik nodig...!

        Love,
        Wunkie
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Life's a bitch and then you die.
        So fuck the world and lets get high.

        Comment


          #5
          Tuintje vandaag een flinke upgrade gegeven.
          Je ziet dus niks vanaf de buitenkant nu!! Yay

          En ineens zag ik tussen het onkruid nog 3 zonnebloemen die in maart ofzo zijn geplant Dus ff zuinig op zijn.

          Love,
          Wunkie
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.
          Life's a bitch and then you die.
          So fuck the world and lets get high.

          Comment


            #6
            Keurig gedaan Wunkie!
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #7
              Die zonnebloemen gaan misschien wel over de schutting heen. Dat is vast niet erg. Daar kan je ook een tijdelijke anti-gluur-muur van groeien. Vond ik zelf wel een goed plan, hier staan ze ook. Mede als aanvulling van het konijnenvoer in de winter. En groen voor in de zomer. Daarnaast zijn ze ook heel erg mooi. Aan dat criterium wordt ook voldaan

              Ziet er natuurlijk uit met die rietmatten. Mooi.

              Veel plezier dit jaar. En dat je een mooie opbrengst mag gaan oogsten.
              Dus een fijne reis met hopelijk een goede bestemming gewenst.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                #8
                Hallo Wunkie,

                Leuk dat je weer gaat beginnen.

                Ga je alvast veel plezier en geluk wensen .

                Doe je de groeten aan Eefje ?

                !

                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                Comment


                  #9
                  Succes Wunkie hoop dat je dit jaar mag oogsten

                  Comment


                    #10
                    Stemma, bedankt Ben er zelf ook enorm blij mee

                    Ongeldig, Welkom! Ja dat is inderdaad ook het geen waar in op hoop, 2 jaar geleden had ik zonnebloemen van 2.85. Echt heel mooi om te zien! Bedankt voor je complimenten. Ik hoop ook op, eindelijk, een mooi jaar!! Kom gezellig nog eens langs in dit topic, er is altijd koffie

                    HIPPPIEEEE Dankjewel Ik vind het ook weer leuk! Kan me er weer enorm op verheugen, een mooie groene zomer. Ook voor jou gewenst!! Van Eefje krijg je een dikke zoen

                    Nonsense, ik ook het ook. Dankjewel... <3


                    Nou jongens, het is begonnen. Officieel.

                    17-5-2017
                    White Dwarf Auto
                    Groeidag 1
                    (Hoe krijg ik nou mooi de foto's gewoon in het midden van m'n tekst i.p.v. onderaan? Ik kan maar niet wennen aan t nieuwe forum...)

                    Ja er staat ook duidelijk in de titel. Klein maar fijn. Het groei proces is minimaal, maar als je goed zoekt is er zeker al wat te zien.
                    Dit is een foto van deze ochtend en toen ik thuis kwam van het werk leek die minder groen, maar dat kan ook aan de foto liggen. Verder is die ook niet gegroeit ofzo vandaag, maar het kan zijn dat dat vannacht wel gebeurt. Misschien is 27 graden wel iets te enthousiast voor zo'n baby zaailing? Ach, het is en blijft wiet. Morgen 17 graden, komt vast goed.

                    Meer heb ik eigenlijk niet te vertellen want er gebeurt nog bar weinig.

                    Tot de volgende <3

                    Love,
                    Wunkie
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.
                    Life's a bitch and then you die.
                    So fuck the world and lets get high.

                    Comment


                      #11
                      26-5-2017
                      Auto White Dwarf
                      Groeidag 10

                      Man man man wat is ze blij met het mooie weer! Er is eigenlijk weinig nieuws maar wilde toch een update doen, want ze doet t super
                      Ik denk dat ik na dit weekend ga overpotten. Eerst even regelen dat er gaten in de potten komen.

                      15-5 heb ik nog 2 zaadjes in de grond gestopt. Voor iemand anders. Een cheezer auto en OGkush auto. De cheezer doet het heel goed en gaat haast gelijk met m'n Dwerg. Maar de OG kush is nu na 9 dagen nog steeds niet boven. Kan het nog gebeuren? Of is de hoop opgegeven? Het is allemaal huismerk van wietzaadjes.nl

                      Love,
                      Wunkie
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.
                      Life's a bitch and then you die.
                      So fuck the world and lets get high.

                      Comment


                        #12
                        26-5-2017

                        Ik was net naar de winkel en bij de lidl zag ik voor 1.19 tomaten en paprika baby's!! Weet niet of het stekken of zaailingen zijn maar t leek me wel geinig om eens te proberen. Ben gek op paprika en tomaat, so lucky me!!

                        9l potten. Normaal pot grond. En lekker wat water. Ze staan voor nu nog in de schaduw, maar ga ze langzamerhand naar de zon verplaatsen.
                        Eerst maar even wennen aan de nieuwe schoenen

                        Oh, en tussen het onkruid kun je nog 3 zonnebloemen vinden. Ik zie ik zie wat jij niet ziet...


                        Love,
                        Wunkie
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.
                        Life's a bitch and then you die.
                        So fuck the world and lets get high.

                        Comment


                          #13
                          He Wunkie! Alles OK?
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Wunkieeeee schatteke, waar ben je nou ?

                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              xAlecia zwerft nog steeds rond op het forum, zag ik toevallig
                              Ben je verdwaald ? Wil je erover praten ?
                              Hoe is het vorig jaar afgelopen met de moestuin ?
                              Last edited by QnQ; 20 June 2018, 09:18.
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              Bezig...
                              X