Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het blijft een moeilijke diagnose.
Ik kom uit op een te lage luchtvochtigheid (overdag zo 40% en in de avond zo rond de 65-70
Tevens een stikstof tekort ?
Toch hoop ik op wat suggesties hoe hier mee om te gaan
Hey guys, long time lurker. I ordered some nirvana white widow and have been growing a few of them. I ended up with an indica dominant purple pheno and was wondering if anyone had any experience with a similar plant. Thanks. If not, enjoy the pic, it turned out well. :joint:
Day 30 12/12
En dat het in de genetica lijkt te zitten? Het lijkt dus geen reden voor paniek, maar ik google nog even verder voor de genetica van de widow xxl.
@Stemma: thanks. It put my mind at ease. Ene, het zijn wel JOUW adoptieve kinderen.
Van 2 nu naar 4. Hahaha
@senor Invalido: daar is een goed idee. Ik ga eens kijken wat er hier te koop is qua goedkope knip machines.
Maar, feit is en blijft, ik draai hier een Bed and Breakfast. Dus, gezelschap is a fact of my daily life.
We hadden vorige week een Frans gezinnetje. Bij de rondleiding over t erf zag de man mijn groepje dames staan. Hij rende er op af. Blijkt dat hij een fervente roker is. Hahahaha
Hij is de hele week wappie geweest van mijn oogst 2016
Da WhiteWidow is ready for da chop! Die tri-dingen zijn melkachtig geworden en verkleuren richting amber. Da time is here to harvest the fruits of my labour
Vandaag ga ik de droogruimte maken. Morgen snoeien etc etc.
Hieronder de eindstand van de plant. Uiteraard volgt later de MobyDick. Maar z'n tri-dingen zijn nog niet zo ver.
Wat een joekels van toppen. Onder Nederlandse weersomstandigheden zou daar met geheid rot in zitten. Zo compact als ze eruit zien. Die Spaanse zon doet goed.
Nog op zoek geweest naar een toppen trimmer van de niet menselijke variant?
Nope.
Ik ga gewoon weer old-school met de schaar aan de gang.
En gespreid. Vorig jaar had in alle planten gelijk aan de lijn hangen. Toen dus uren achter elkaar aan t knippen geweest.
Nu doen we aan gespreid knippen.
Comment