Haha. Niks mis mee dus well done!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XXL AF in ES
Collapse
X
-
Okay,
Kleine top gechopped en gedroogd van de MobyDickes
Sticky gedraaid, aan Jessy (de coffeeshop medewerker en part-time tester) gegeven.
Hier is z'n real-time review.
Jessy:
In door de mond. Uit door de neus.
Schudt met handje.
Hij-e, is nog iets te nat
Hij rookt lekker zacht.
Uhm, uhm, hij smaakt tikkie groenig. Tintelt lekker
Hij is ehm, lekker high
Hij rookt lekker zacht
Niet zo stoned als die WW. Niet zo scherp
Tintel in de neus
Merk wel dat t een haze is
Ik weet het zeker dat een haze is
Mooi bruin vlak
De thc loopt goed door de vloei
Kristallen zijn mooi
Jammer dat iets te nat
Lekker joint
Me so happy
Hij plakt
Morgen weer
(jessy schut met hoofd)
Wederom zweethanden
Rustgevend!
(Zo toppie knippen en die 1 dag langer drogen dan deze top)
Dan volgt nieuw review. Ik ga nu Jessy ff met rust laten opdat hij verder kan genieten van de dochter van Stemma.
Hahahahah
Comment
-
Dat klopt,
Stemma zou ook absoluut niet toelaten dat er zo over haar dochter werd gesproken DFBBoxen.gif
Heb nog wel een ex schoondochter in de aanbieding, maar ik denk dat ik Jessy daar absoluut niet blij mee maak, dus laat die maar op stal staan
Gelukkig zijn het maar ' groene pleegdochters' , op verzoek gezaaid en waar ik vanuit het koude noorden mee heb mogen kijken naar de groei en bloei en daar geniet ik ook ten zeerste van.
Comment
-
Zo, de MobyDickes moet er ook aan geloven. Het is raar plantje geworden/gebleven. Wellicht een chromosoom teveel.
Wederom mijn werkplek ingericht. Het is te vroeg voor rose, dus maar biertjes er bij. Ook goed.
De toppen, met name onderaan de plant zijn niet compact. Zelfs luchtig te noemen. Ik ben benieuwd wat Jessy er van gaat vinden.
Het spul ligt te drogen. We wachten af.
Comment
-
Tja, zoals ik al eerder zei. This Moby got Hoby. Tis een raar ding. Maar Jessy van de coffeeshop heeft nu 3 bakken om een rokert van te bouwen.
1) last years' crop
2) de White Widow AF
3) deze Moby
Guess what?? Hij slaat alweer een deuk in mijn MobyDickes oogst.
Ikzelf? Ik neem nog een Hierbas.
- Likes 1
Comment
Comment