Nou ik ben geen expert maar die grote zie je niks aan af hoor! Gewoon doorgaan zou ik zeggen. En je kan nog makkelijk een autoflower doen. Ik heb ook nog een kleintje staan van 13 dagen. Gewoon doen.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Green o matic autoflower tuin/polder plant.
Collapse
X
-
He nieuweteelt, die grote staat er inderdaad nog mooi bij. Ik vroeg het me eigenlijk meer af over de grootste van de 2 kleine. Die heeft aan de onderkant ook allemaal gele slappe bladeren maar bovenop nog stevige groene.
iemand die een idee heeft of die plant nog een kans maakt als de aarde weer opdroogt? Of zijn die gele slappe bladeren een teken van rotte wortels en maak ik dan gelijk geen kans meer?
Comment
-
Vandaag weer even langs geweest nadat ik dinsdag een afdak had gemaakt voor de hevige regen die voorspeld was. Gelukkig heeft het afdak goed werk gedaan waardoor de aarde al wat verder opgedroogd is.
om het even makkelijker te maken voor de rest van het verslag. de kleinste plant, de chocolope is nu nummer 3. De middelste, de Blueberry is nu nummer 2 en de grootste, de green o matic is nummer 1
nummer 3 heb ik een tijdje terug uit de kuil gehaald omdat dat een vijver was geworden. Het plantje had ik op een berg aarde gemikt omdat die er zo verrot bij lag dat ik er geen vertrouwen meer in had. Deze is op de een of andere manier toch nog overeind gekomen met de pootjes in de modder en staat nu weer rechtop en begint zelfs te bloeien met een lengte van 20cm.... lekker laten gaan
nummer 2 is niet verder achteruit gegaan en lijkt zelfs een beetje op te knappen, de aarde was al iets droger en de bladeren bovenaan waren nog mooi groen!
nummer 1 begint nu echt flink toppen aan te maken en stond er gewoon super bij. Wel is er een slak op visite geweest en die heeft dan ook wel wat schade achter gelaten. Niet echt extreem vergeleken met de hoeveelheid blad dat de plant heeft.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 7 photos.
Comment
-
Ik had slakkenkorrels liggen, bewaard op de stek in een lege zak potgrond helemaal dicht gemaakt. Maar toen ik die wou pakken leek het alsof het door de muizen opgevreten was....?
heb wel een slakke ronde gedaan en heb er 1 gevonden, redelijk dicht bij de plantjes ook. Die heeft vlieg les gekregen. Toch nog maar effe een nieuw pakkie halen dan. Of denk jij dat ik beter biervallen kan gebruiken?
en inderdaad erg fijn om te zien dat het weer de goede kant op gaat.
nog maar een foto van nummer 1 dan
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Vorige week dinsdag ben ik voor het laatst naar de planten geweest om een afdak te plaatsen, dat zijn de foto's van de laatste update.
nu 10 dagen verder ben ik maar weer eens een nacht wandeling gaan maken door de bush bush. Daar aangekomen word ik blij verrast.
Nummer 3, het tegen het hek gegooide plantje staat echte topjes aan te maken.... zo groot als een knikker op dit moment :p
nummer 2 was eerst nog helemaal geel van het zwembad avontuur maar is nu weer mooi groen geworden en is heel flink gegroeid. Bij nummer 2 begint de voorbloei nu net.
nummer 1 maakt giga toppen aan, de moedertop is een flink stuk groter dan een cola blik en alle andere toppen zijn ook gewoon mega <3
welke welke is is wel duidelijk te zien op de foto's
This gallery has 3 photos.
Comment
-
Jaa gelukkig wel stemma en we gaan ook zeker door! Hopen dat ik geen last van toprot ga krijgen.... heb gisteren bij m'n maat een aantal onrijpe toppen moeten knippen door de rot
Comment
-
Tnx voor het duimen Haha!
Jaaa dat is dus zo lastig aan guerilla... ga je regelmatig checken om er tijdig bij te zijn of heb je vertrouwen en zorg je dat t onopvallend blijft. Aan het stuk waar ik mijn nachtelijke wandeling altijd begin zitten een paar huizen. Bij 1 van die huizen zat laatst een vent door z'n raam naar me te kijken.... niet zo'n fijne gedachte dus wil t echt stealthy houden nu.
Neem met regen iig geen risico, zodra er regen voorspelt wordt bouw ik t afdak boven de planten. Ze groeien echt veel harder door dan ik had verwacht onder dat zeil.
Die vuist van de foto is trouwens echt van een beer.... niet een standaard formaat dus beetje moeilijk vergelijken.You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.
Comment
-
Niet echt... maar ga tegenwoordig bijna alleen nog maar doordeweeks en ipv rond 00:00 ga ik nu meer rond 02:00 dus ga ervan uit dat mensen dan lekker op bed liggen.
Leuk verhaaltje voor wie wilt lachen....
ben helemaal in het begin een keer oog in oog met een vos gekomen op de stek, helemaal de pleuris geschrokken dus tegenwoordig is het altijd nog net iets spannender als ik ga.
Ging ik laatst samen met m'n maat kijken bij de plantjes en onderweg daarnaartoe, midden in de nacht in t pikkedonker horen we ineens op een meter voor ons gegrom. We schrokken zo hard dat we als twee mietjes elkaars arm vast pakte en struikelend achteruit begonnen te lopen. Dan ineens wordt t gegrom harder dus we beginnen te rennen. Op dat moment horen we tijdens het rennen dat het geluid niet van een meter van ons af vandaan kwam maar van zo'n 150 meter. En dat het geen boze vos was maar een motor.....
door de wind hoorde je het geluid van de weg die een stuk verderop ligt heel goed. Heel apart was het en we gingen met trillende knietjes verder
- Likes 1
Comment
-
Hahahaha! Dank voor het delen!
Ik heb zoiets ook een keer gehad. Midden in de nacht in het bos fikkie steken om n paar alu-kippenpootjes in de as te kunnen leggen.
In de verte wordt er gebruld. In mijn beleving komt het brullen met de minuut dichterbij. Ik heb mijn kippetje met twee stokjes uit het vuur geplukt en ik ben als een haas de nacht in gevlucht.
Ik maak nooit meer een fikkie op het omliggende terrein van een dierentuin. Dat gebrul van die leeuwen in de nacht daar slaat mijn fantasie van op hol.
Comment