Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Green o matic autoflower tuin/polder plant.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

De eerste echte blaadjes hebben de lobblaadjes ingehaald maar het plantje is wel iets gestrekt door de bewolkte dag.

Morgen komen chocolope en Blueberry zaadjes binnen als het goed is.

Hier nog een foto van de green o matic
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

Plantje groeit rustig door.

This gallery has 1 photos.

Comment

We zijn weer een weekje verder dus ik zal maar eens een update doen. De planten zijn vorige week naar de guerrilla spot verplaatst en hebben daar met het stormweer eerst nog een tijdje in de pot gestaan onder een zelfgemaakt afdakje. Hier kregen ze bijna geen zonlicht en daarom zijn ze ook niet heel snel gegaan.

de chocolope en Blueberry zijn ook boven de grond gekomen dus vanaf nu gaat het om 3 plantjes. De wat grotere is de green o matic.

heel spannend allemaal om midden in de nacht in je eentje door het donker te kruipen, oog in oog te komen met een boze vos enz.

ps: de green o matic staat in de pot maar dan met de onderkant van de pot eraf gezaagd omdat ik deze nietmeer over durfde te potten.

This gallery has 3 photos.

Comment

Net terug van de spot.

De Green o matic had een klein scheurtje in een blad maar zag er voor de rest mooi uit.

De twee jonkies stonden er ook mooi bij en de Blueberry heeft de chocolope ingehaald.

Comment

Mooi zo, jammer dat je verslag niet bij guerrilla verslagen staat, keep it growing!
            I'm high, but I'm grounded.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-Planter-style

Comment

Dat vald ook niet echt op zo emmer en dat gaas midden in het bos
              God was never on your side..

Comment

Hopelijk komt er niemand in een omtrek van 100 meter.
                Zo'n cirkel dooie planten er omheen valt ook erg op, en waar is dat gaas voor ?
                Voor herten is het geen hindernis, en konijnen springen er overheen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Het is een stuk natuurgebied voor vogels, om deze reden is er ook al 4 jaar geen onderhoud gepleegd op die plek waardoor ik genoeg vertrouwen heb dat er niemand komt. Achteraf gezien had ik beter minder planten om de kuil weg kunnen halen maar dat is weer iets voor volgend jaar. Het gaas is omdat het stukje gebied territorium is van een vos die er overal paadjes maakt en dode dieren achter laat. Had geen zin om terug te komen daar en dan een dood dier ofzo op m'n planten te vinden.

planter, bedankt voor je leuke reactie! misschien kan ik dit verslag naar guerrilla laten verplaatsen.

ik heb voor bijvoorbeeld mijn vis hobby al op meerdere forums gezeten en ik moet zeggen dat dit het eerste forum is waar ik zoveel negativiteit zie, geen opwaartse kritiek maar kortweg even zeggen hoe dom alles is. Jammer maar ik kijk wel Hoelang dit zo blijft.

Comment

Negeren denk ik heh, Maar we zijn allemaal volwassen, dan mag je wel tegen wat kritiek kunnen, vind ik.
                    Op kousevoetjes om een feit heendraaien heeft bij wietkwekers meestal niet zoveel zin

Ahja, dat lijkt me een goeie reden voor gaas inderdaad. Een stinkend dieren-lijk tussen je planten is niet grappig.
                    Het onkruid zal deze week ook wel hard gaan, dan groeit het een beetje dicht.

Comment

He Q, ik kan goed tegen kritiek en iedereen moet vooral zeggen wat hij of zij denkt.

Ik zie ook wel in dat ik een aantal dingen weer lomp heb gedaan maar elk jaar ziet het er weer iets beter uit dus over een jaartje of 10 kan ik vast en zeker een keer oogsten......

even ter informatie.

De reden dat de twee jonkies in volle grond staan en de andere niet is omdat ik de jonkies met hun kleine wortels nog wel over durfde te potten maar de grotere was ik bang te beschadigen. De onderkant van de pot is er helemaal vanaf gesneden zodat de wortels gewoon door kunnen groeien en de natuurlijke grond.

Kippengaas is dus voor de vos die erg actief is op m'n stekkie.

verder verwacht ik niks van deze kweek maar het avontuur alleen is al geweldig. Wachten tot 1 uur snachts meestal want dan gaat de boer de koeien binnen zetten, heel sneaky het eerste stukje door de brandnetels en bramen tijgeren om vervolgens bij een compleet verwilderd stukje grond tegen te komen, oog in oog met een boze blaffende vos enz.... heel spannend als je in je eentje bent.

ik heb nog veel te leren en ik waardeer de feedback en kennis van de 'gevorderde' kwekers hier dan ook erg.

Een keer een reactie als: leuke vooruitgang! Of weet ik het wat zou echter ook motiverend zijn om te blijven posten

Comment

Wat groeit het toch lekker met dit weer.....

de chocolope gaat echter wel heel erg langzaam maar die moet gewoon even erin komen

kunnen mijn plantjes trouwens stress krijgen van het foto's met flits maken? Of gaat dat niet zo heel snel?
                        Last edited by nyln; 16 June 2017, 09:16.

Comment

Zoals ik eerder al zei is vissen mijn grote hobby. Gelukkig valt een visser die ergens de bosjes in gaat (omringd door water) niet zo op. Vandaar dat ik net voor het eerst overdag eens een kijkje ben gaan nemen.

van de chocolope heb ik geen foto maar die is een stukje kleiner dan de Blueberry

kan iemand mij trouwens vertellen hoe ik contact kan krijgen met een mod? Dan laat ik mijn topic naar guerilla verplaatsen, daar staat ie meer op z'n plek.
                          Last edited by nyln; 20 June 2017, 12:56.

Comment

Ze staan er goed bij!
                            Zou inderdaad niet teveel flitsen in het schemer/donker.
                            Fem. plantjes zijn daar nogal gevoelig voor.

En een flits valt natuurlijk nogal op in het donker, die zie je van 100m nog.

Comment

Tnx!

foto's maken snachts ga ik niet meer doen. De volgende updates zullen wat langer duren omdat ik dan af en toe met m'n hengel effe ga 'vissen' daar.

ik was ook erg blij toen ik aan kwam... het gaat nog mooier dan ik had verwacht

Comment

Ziet er goed uit Nyln!

Comment

Bezig...
                                X