Ook dit jaar weer een nieuwe ronde. Vorig jaar een goede oogst gehad, en dit jaar hoop ik door nog een paar dingen te veranderen tot een nog beter resultaat te komen. In de oude situatie gebruikte ik een bak waar de planten in 2 rijen van 3 stonden. Het nadeel was dat naast dat de bak eigenlijk te klein was voor 6 planten, en de achterste rij tijdens de bloei minder zon kreeg omdat er een rij voor stond. Helaas is dit alleen op te lossen door een nieuwe bak. Dus aankomend weekend aan de slag Het wordt een langere bak waardoor alle 6 planten op 1 rij komen te staan en evenveel zon krijgen. De bak moet van de voorkant open kunnen zodat ik makkelijk kan gieteren. Het zonnepaneeltje wordt weer gebruikt maar nu komen de intake-fans aan de zijkant onderaan, en de outtake-fans aan de andere zijkant bovenaan, waardoor warmere opstijgende lucht makkelijker wordt afgevoerd. Er komt een schuin dak op wat open kan waardoor er geen water meer op blijft staan.
Onderaan wat plaatjes van de oude bak om een idee te krijgen. De zaadjes zij ook al binnen en dit jaar ga ik voor 2* Auto NorthernLights 2*Auto JackHerer 2* Auto OG Kush. Foto`s van de nieuwe bak en kweek volgen aankomende week.
Onderaan wat plaatjes van de oude bak om een idee te krijgen. De zaadjes zij ook al binnen en dit jaar ga ik voor 2* Auto NorthernLights 2*Auto JackHerer 2* Auto OG Kush. Foto`s van de nieuwe bak en kweek volgen aankomende week.
Comment