Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2017 Autoflowers in een nieuwe bak.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    geniet ervan.
    NL is altijd al een van mijn favorieten geweest.
    Zou idd de bladen wat beter wegknippen over de gehele top.

    Comment


      #17
      2/3 over van buitenkweek is een prima resultaat.
      Dat topje komt wel goed, die blaadjes zit genoeg op, die drogen vanzelf in.
      Misschien een paar weekjes curen in een luchtdichte pot -na het drogen- om de optimale smaak te krijgen.
      Good job!
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        filedata/fetch?id=1306877&d=1557247627&type=thumb Bedankt beide

        Ik heb er nog 3 van de 4 om moeten halen. Vanavond even gechecked en 3 hielden het echt niet langer; 2 hadden er last van bruine rot en 1 OG zat redelijk onder het witte poeder (van die soort die je niet wilt).
        Hoeveelheid amber trichromes bleek toch tegen te vallen dus hopelijk komt daar iets meer van bij tijdens het drogen. Vorig jaar kwam er tijdens het drogen toch nog zo`n 20% amber bij, dus wie weet.

        De enige die nog steeds staat is een JH en dat is ook meteen de grootste en de mooiste, zit wat bruine droge rot aan maar ik hoop dat ie het tot het weekend een beetje vol houdt want er zaten hier en daar nog wat heldere trichomes op.

        Zoals je kunt zien, het is niet veel, maar gelukkig is het voor mij meer dan toereikend aangezien alles in de vaporizer gaat , en ik op die manier een keer max 1 a 1,5 gram per week nuttig.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.
        Autoflowers 2016

        Comment


          #19
          filedata/fetch?id=1307632&d=1557247627&type=thumb
          En de laatste is geknipt. Ook geen kiloknaller maar wel een paar mooie topjes. Uiteindelijk best tevreden, maar volgend jaar moet ik echt wel in mei beginnen om ze een beetje mooi af te laten bloeien
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          Autoflowers 2016

          Comment

          Bezig...
          X