Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
XXL 2017 kweek. Purple bud, Early Skunk, Amnesia Haze.
Bijna niemand confronteert de kids graag met drugs. Behalve de die-hard verslaafden zelf (die zijn zo ziek dat ze geen gezonde keus meer kunnen maken).
Kan nu niet zeggen dat dat veel goeds doet voor die kids. Kijkend naar de misdaadcijfers wanneer ze volwassen zijn. Dus begrijpelijk is het zeker van je buren.
Heb je gezien dat er twee opties zijn voor het bijvoegen van foto's? Een icoontje links, een icoontje rechts. Ik gebruik altijd het rechtse icoontje voor bijlagen. Bij mij gaat het ook nog regelmatig mis. Het forum is niet bepaald gebruiksvriendelijk, ondanks de vele uren werk die JD erin moet hebben zitten.
Succes!
image_292703.jpgimage_292702.jpgimage_292704.jpg16.JPG Ik zat op mijn mobiel denk dat het daarom niet zo makkelijk ging. Met de buren is inmiddels al gesproken. Ze zeggen dat ze het niks uitmaakt, heb verteld dat het binnekort ook flink gaat ruiken maar ook dat vinden ze niet erg. Ik denk niet dat ze weten hoe erg het gaat ruiken maar ze zijn er iniedergeval van op de hoogte.
Heb wat foto's gemaakt misschien niet heel duidelijk maar met het blote oog 100% duidelijke bloeiharen over alle planten.
Hier is ook duidelijk te zien dat het toppen goed gelukt is en ik 2 hoofdtoppen ga krijgen.
Thanks voor de hulp met foto's trouwens, me buren zelf blowen allemaal niet dus daar kan ik ze helaas niet blij mee maken.
En nog maar 1 nieuwe groepsfoto voor de lol.
De amnesia is het plant(je) vooraan, de kleinste.
Stekkie blijft duidelijk kleiner dan de planten uit zaad. image-2017-07-13.jpg
Heeft iemand enig idee hoe er al bloeiharen te zien zijn? Aangezien het nog 16 uur licht buiten is. Niet dat ik niet wil dat ze al beginnen met bloeien maar dat is normaal gesproken niet mogelijk toch?
Stemma van de Early Skunk snap ik het maar de Purple Bud en de Amnesia Haze hebben ook bloeiharen. Maar maakt verder ook niks uit ze zijn toch al groot genoeg. En van de buren is het zeker relaxed! exmember44134 gelukkig maar, en thanks!
Thanks iedereen, hoop dat ik niet teveel rot ga krijgen aangezien de bloei er nog steeds niet helemaal inzit helaas...
En heb ze idd eerst laten groeien onder een lampje.
Mag ik al zeggen dat ik een monsterplant heb gekweekt? die in de volle grond is echt MEGA. 18.jpg19.jpg
Comment