Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XXL 2017 kweek. Purple bud, Early Skunk, Amnesia Haze.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Sommige buren worden erg blij van een topje wiet als kado, zo ook mijn linkerburen

Wat lukt er niet met het uploaden van foto's?
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bijna niemand confronteert de kids graag met drugs. Behalve de die-hard verslaafden zelf (die zijn zo ziek dat ze geen gezonde keus meer kunnen maken).
      Kan nu niet zeggen dat dat veel goeds doet voor die kids. Kijkend naar de misdaadcijfers wanneer ze volwassen zijn. Dus begrijpelijk is het zeker van je buren.

Heb je gezien dat er twee opties zijn voor het bijvoegen van foto's? Een icoontje links, een icoontje rechts. Ik gebruik altijd het rechtse icoontje voor bijlagen. Bij mij gaat het ook nog regelmatig mis. Het forum is niet bepaald gebruiksvriendelijk, ondanks de vele uren werk die JD erin moet hebben zitten.
      Succes!
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

image_292703.jpgimage_292702.jpgimage_292704.jpg16.JPG Ik zat op mijn mobiel denk dat het daarom niet zo makkelijk ging. Met de buren is inmiddels al gesproken. Ze zeggen dat ze het niks uitmaakt, heb verteld dat het binnekort ook flink gaat ruiken maar ook dat vinden ze niet erg. Ik denk niet dat ze weten hoe erg het gaat ruiken maar ze zijn er iniedergeval van op de hoogte.
        Heb wat foto's gemaakt misschien niet heel duidelijk maar met het blote oog 100% duidelijke bloeiharen over alle planten.

Hier is ook duidelijk te zien dat het toppen goed gelukt is en ik 2 hoofdtoppen ga krijgen.
        Attached Files

Comment

Thanks voor de hulp met foto's trouwens, me buren zelf blowen allemaal niet dus daar kan ik ze helaas niet blij mee maken.
          En nog maar 1 nieuwe groepsfoto voor de lol.
          De amnesia is het plant(je) vooraan, de kleinste.
          Stekkie blijft duidelijk kleiner dan de planten uit zaad. image-2017-07-13.jpg

Comment

Heeft iemand enig idee hoe er al bloeiharen te zien zijn? Aangezien het nog 16 uur licht buiten is. Niet dat ik niet wil dat ze al beginnen met bloeien maar dat is normaal gesproken niet mogelijk toch?

Comment

Sommige soorten zijn gewoon wat sneller dan andere

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Comment

Early Skunk = Early?

Mooi dat je buren het zo relaxed oppakken, super!
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Stemma van de Early Skunk snap ik het maar de Purple Bud en de Amnesia Haze hebben ook bloeiharen. Maar maakt verder ook niks uit ze zijn toch al groot genoeg. En van de buren is het zeker relaxed!
                  exmember44134 gelukkig maar, en thanks!

Comment

Voorbloei wellicht?
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Vandaag was het 15,13 uur licht en 8,87 uur donker.
                      Op 25 september is het dit jaar voor het eerst 12/12...

Comment

mooi ourwoud

Comment

Nice, suc6 met afbloeien
                          recht is recht. krom is krom.

Comment

wat een bomen! heb jij je planten voor gegroeid met een lamp of ze gewoon achter het raam gezet?

Comment

Thanks iedereen, hoop dat ik niet teveel rot ga krijgen aangezien de bloei er nog steeds niet helemaal inzit helaas...
                              En heb ze idd eerst laten groeien onder een lampje.

Mag ik al zeggen dat ik een monsterplant heb gekweekt? die in de volle grond is echt MEGA.
                              18.jpg19.jpg

Comment

I like big buds that I cannot have!
                                Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Bezig...
                                X