Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

XXL 2017 kweek. Purple bud, Early Skunk, Amnesia Haze.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Grote plant heeft de storm niet overleefd helaas.
    De overige 4 planten zitten nu wel vol met topjes maar moeten nog zeker 1 maand staan voor ze geoogst kunnen worden.
    20.jpg21.jpg22.jpg ​​​​​​​

Comment

Goed bezig!
      kan je al iets paars zien aan je Purple Bud?
      Greets

Comment

Thanks! Volgensmij wel maar ben r nog niet zeker van zal r binnekort wat fotos van proberen te maken.

Comment

IMG_2168.JPGIMG_2169.JPG Foto's zijn niet heel duidelijk maar er zitten wel heel vee topjes aan de planten. Hopen dat ik kan oogsten...

Comment

maak je die nu net om 1 uur 's nachts of had je die al eerder gemaakt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
              maak je die nu net om 1 uur 's nachts of had je die al eerder gemaakt?
              Nee rond 21:00, hoezo?

Comment

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Oke gelukkig, je kan je planten t beste zo min mogelijk storen als het donker is, al helemaal als ze al aan t bloeien zijn.

Nou weet ik niet zeker hoeveel kwaad zo'n flits kan, maar als die te fel is kan dat dan mogelijk voor problemen zorgen

Thanks voor de tips! Echter een flits met een foto duurt maar een seconde denk niet ze daar last van hebben.

Zien r verder goed uit vind ik zelf, geen autoflowers meer voor mij als dit me gaat lukken. Volgend jaar ga ik wel elke plant toppen.

Comment

• BackYardPlant
                BackYardPlant commented
                Editing a comment
                Geen probleem!!
                t gaat vooral om de intensiteit als ik me niet vergis
                Althans, al je kijkt naar snijbloemen zijn daar experimenten uitgevoerd met bijvoorbeeld slechts 5 seconde licht zo fel als een vuurtoren bij wijze van spreken op t gewas te schijnen, om de 30 minuten. Dat zou dan al genoeg zijn om ze te laten denken dat t continue dag is en ze dus in de groeifase te houden
                Cannabis is net als die planten fotoperiode gevoelig dus zou theoretisch hetzelfde moeten werken, echter heb ik niet genoeg kennis over cannabis om dat zeker te kunnen weten

vind t er ook wel aardig uit zien, zou alleen die hangende blaadjes ff goed bekijken, kan mogelijk beginnende toprot bij de stam van die blaadjes zitten

IMG_2175.JPG Persoonlijk denk ik een voedingstekort.
              Heb pas 1 x bloeivoeding gegeven en de voeding in de aarde is natuurlijk al heel lang op. Vanaf nu geef ik ze vaker bloeivoeding aangezien r al best veel geile blaadjes kwamen.

Heb al een klein takje geknipt die was r afgewaaid, moest nog een maand bloeien schat ik dus zal niet goed wezen maar heb t te drogen gelegd.

Comment

• Ongeldig
                Ongeldig commented
                Editing a comment
                Ziet eruit als rot...
                Je hebt wel mooie planten. Jammer dat er ene het loodje heeft gelegd met die zuidwesterstorm laatst.

IMG_2180.JPGIMG_2179.JPG Ongeldig, heb inderdaad een klein beetje rot gezien helaas. Heb ze goed bekeken vandaag en een paar takjes moeten wegknippen. Wat r nog goed uitzag heb ik geknipt en ik ga ik te drogen hangen, even proefen. Als ik 50% kwijt raak aan rot ben ik tevreden als ik ze maar nog een paar weken kan laten staan.

Comment

IMG_2200.JPGIMG_2199.JPGIMG_2201.JPGIMG_2203.JPG Kan iemand mij advies geven?

Ik heb al aardig wat rot gevonden, zal ik vandaag alle grote topjes knippen die r het verst uitzien? Het kleine spul laat ik zitten. Het weer de komende tijd is zo slecht dat ik niet weet of langer laten staan nog nut heeft... de purple bud is wel paars trouwens, doet het beter dan de early skunk iniedergeval.

dus knippen of nog niet?

Comment

IMG_2225.JPGIMG_2218.JPG Heb ongeveer 25% van de planten geknipt, wat een werk. Resultaat valt me wel tegen maarja dat heb je als je vroeg moet oogsten. Ook weer wat rot mogen weggooien. Ik schat dat het maximaal zo een 50 gram vandaag heb geknipt, het is tenminste iets. Hangt nu te drogen in een logeerkamer in het donker. IMG_2220.JPG

Comment

IMG_2308.JPG Blij dat ik nog veel heb laten staan met t lekkere weertje. De PurpleBud topjes voelen lekker compact. Wiet wat ik al aan t drogen was moet nog een paar daagjes. Hier een mooie foto van een purple bud topje.

Comment

hoeveel gram ga je droog hebben?

Comment

• Weedlover020
                        Weedlover020 commented
                        Editing a comment
                        Vind t moeilijk schatten maar tussen de 200 en de 400 gram.

IMG_2334.JPG Ongeveer 30% van de wiet is droog. Het zit in weckpotjes om te curen. Geur is goed smaak is goed effect niet super maar draai r dikke joints van. Wat in het bakje zit zijn kleine topjes en een beetje knipafval maar vooral topjes. Dit wordt gebruikt om wietboter van te maken. Hoeveel gram denken jullie dat ik nu droog heb? Ga t binnekort wegen.

Comment

IMG_2346.JPG 155 gram droog! Niet de mooiste wiet, maar het koste bijna niets. De Amnesia staat nog vol in de bloei en derest moet nog drogen en of geknipt worden.

Comment

Bezig...
                        X