Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Auto OG Kush van Bigseedbank.com

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

5x Auto OG Kush van Bigseedbank.com

Korting op 420shop
    Hierbij m'n kweekverslagje van de gratis zaden die Bigseedbank.com ter beschikking gesteld heeft.

Het gaat om 5 OG KUSH autoflowers die ik net voor 24 uur in een bakje water gelegd heb en dat in het donker zet, waarna ik ze in de grond stop. (Grote pot)

De plantjes komen in een kas te staan.

Wish me luck, ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.

IMG_4651.JPG
    Here we go!!

p.s. Ik gooi er niets geen chemische voeding bij of insecticide. De zaden zullen in ALLMIX van Plagron komen te staan en thats it. Mocht het op de eindsprint echt nog nodig zijn, dan zie ik wel even wat voor bio oplossing ik ervoor heb, maar zoals het nu gaat is dat prima.

Comment

Mijn ervaring is dat het wel beter is om de zaadjes in ieder geval een zichtbaar worteltje te laten hebben, toen ik ze (in mijn geval 12 uur) in water legde en daarna gewoon in de aarde stopte kwamen 2 van de 10 op, misschien iets om te overwegen?

Ik ga je volgen

wat voor potten komen ze in, of volle grond?

Comment

Nieuws.

Direct uit de koelkast in lauw water gelegd en alle 5 nu al een worteltje eruit.

Vanavond plant ik ze in stekgrond in veenpotjes, die ik weer in het donker weg zet.

De veenpotjes gebruik ik zodat ik ze meteen door kan zetten in grote potten, zonder dat ik de wortels aanraak of bloot stel aan licht.

Comment

Wortels geven niet zoveel om licht.. Ze hebben wel problemen met droge lucht en warmte, maar licht?! Pfff, daar heeft een wortel weinig last van.
          Zou dat wel vervelend zijn voor een wortel, dan zou elke wortel weggroeien van de randen in een transparante pot, ze zouden dan licht ontwijken. Maar dat doen ze niet..

Hoe staat het met de planten trouwens?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Het gaat prima met de rakkers. Ze groeien lekker en zijn in prima gezondheid. Van de eerste PP van dit jaar heb ik olie gemaakt en aan m'n vader gegeven. Was ook een soort test om te kijken of de autoflowers genoeg hebben voor een hele draai aan een pot met Plagron Allmix zonder ook maar iets toe te voegen. Het antwoord is ja.

Geen blad verkleurd van de PP vanwege voedsel tekort. En voor een auto in een pot in een kas, heeft ie mooie topjes gemaakt.

Zo gaan deze dames dus ook groot worden en af bloeien. Ik schat ze even op een cm of 15 groot nu.

Comment

Ps, de PP had een top van een cm of 9 dik als hoofdtop. Das heel leuk, maar in een relatief vochtig kas klimaat is dat niet zo tof.. Denk dat ik niemand hoef te vertellen wat er midden in die top zat. Die moest er dus iets vroegtijdiger vanaf.

Comment

IMG_5238.PNGIMG_5234.JPG
                Ik denk dat er een auto die al stond, klaar is om neer te halen. Wat denken jullie?
                Last edited by Hobby Bob; 10 July 2017, 18:26.

Comment

Verder groeien de OG's prima! Twee beduidend harder dan de andere drie, maar ze zien er goed uit en doen wat ze moeten doen.

Nog geen vorm van bloei ontdekt, maar dat zal niet zo lang meer duren denk. image.jpg

Comment

Je planten staan er mooi bij!

Maar ik geloof dat het de bedoeling is dat je dit kweekverslag alleen aandacht geeft aan de gesponsorde zaden

Succes!
                    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Op die grote foto, zie ik precies in het midden een zaadje ontwikkelen.. Als de boel in een kas staat, kan dat betekenen dat er een plant herma is.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

In ieder kweekverslag gaat het wel eens over andere planten of dingen. Ik ben normaliter geen man van regeltjes, dus ik mag toch hopen dat dit niet een saai laboranten kweektopic moet worden.

Vond het in deze dus niet echt nodig om voor een vraagje over een andere plant, een heel nieuw topic te openen..

Mocht ik regels overschreden hebben, dan hoor ik
                        graag waar ik die regels kan vinden

ps Thanks, ik doe m'n biologische best op de planten

Comment

• Stemma
                          Stemma commented
                          Editing a comment
                          Ik geef je geen ongelijk hoor, maar had begrepen dat dit zo was.
                          Het belangrijkste is dat je de plantjes mooi in beeld brengt en dat doe je

• Hobby Bob
                          Hobby Bob commented
                          Editing a comment
                          Dank je wel. Ze hebben het prima naar hun zin tussen de suikermeloenen.

Ik denk dat ze, in vergelijking met anderen die ik ooit gehad heb, hoog worden.

Ik houd jullie op de hoogte!

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                        Op die grote foto, zie ik precies in het midden een zaadje ontwikkelen.. Als de boel in een kas staat, kan dat betekenen dat er een plant herma is.
                        Ja, klopt. Ik wilde in navolging van het knippen wat ik net gedaan heb een vraag stellen over de 3-4 zaden die er in de top zitten..

Het is een overblijfsel van een auto welke ik voor de helft al geknipt had wegens toprot. Daarin heb ik 0,niks geen zaadvorming gevonden..

Ik denk dat het echt net begonnen is, aangezien zo weinig zaad nog en zoveel goede top..

Last edited by Hobby Bob; 10 July 2017, 21:40.

Comment

Wat blijven die OG's groeien zeg!

de grootste drie zitten al over de meter heen, terwijl de andere auto's die ik heb gehad max 70 cm werden..

de andere twee zitten ook al aan de meter.

Comment

Bezig...
                          X