Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 autoflowerkes ,royal Jack ,royal dwarf, royal critical,ak .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door LR2
    Die top in je een-na-laatste post lijkt wel een flatstem/cristata. Da's een leuk fenomeen om te zien, en om over te lezen.. Maar zulke planten hebben een ontzettend hoge kans op toprot omdat er in feite geen takken meer gevormd worden. Dat zorgt ervoor dat blad, calyx en stam als een dikke stapel op elkaar komen te liggen.
    Die zou ik goed in de gaten houden.

    De rest ziet er goed uit! Nice!
    En LR2 zou jij de onderste bladeren, mini topjes niet wegnemen zodat de planten hun energie kunnen steken in de bovenste toppen ? Kmoe der afblijven omdat het autoflowers zijn maar het kriebelt nogtans...

    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door kevindc View Post
      ....Vind ze er goed uitzien voor 0,0voeding gegeven te hebben +dit is gewoon goedkope aarde voor geraniums die er al 2jaar stond ... .
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Ik wil je feeststemming niet helemaal bederven, maar dat is wel te zien.
        De planten hebben allemaal een tekort aan stikstof, groeivoeding dus.

        Niks weghalen zeker geen topjes, dat kost je resultaat.
        Buiten is niet te vergelijken met binnenkweek waar je wel aan dieven doet.
        Buiten is dat niet nodig, niet goed zelfs.
        De zon is sterker, en komt van alle kanten.
        De plant richt ook zelf z'n bladeren naar de zon, of vouwt ze op als het teveel wordt.
        Gewoon water geven en voeren en beestjes wegjagen en verliefd naar de plant kijken. Meer niet.

        Geel blad kost geen energie.
        Sterker nog: het is juist het grootste, oudste, groene blad dat minder actief meedoet met de fotosynthese. (halverwege de bloei)
        Geel blad levert voedingsstoffen.
        Omdat de plant stikstof tekort komt gaat ze stikstof uit de onderste bladeren halen. Gevolg: ze worden geel.
        De plant stoot de bladeren die geen nut hebben zelf af, nadat ze voorzorgsmaatregelen genomen heeft tegen het binnendringen van schimmels en parasieten.
        Als je zelf blad eraf haalt is die barri�re nog niet gevormd en maak je dus wonden aan de plant waardoor slechte dingen de plant binnendringen.
        De plant zal dan ook meteen een hoger gelegen blad aanspreken om aan stikstof te komen.

        Natuurlijk wordt het een succes, ghehehe...Je kunt nog wel tot augustus beginnen.
        Bedankt voor de uitbundige uitleg , wordt enorm gewaardeerd , allesinds ik volg je raad op.
        Ik overweeg om te stoppen met voeding alleen water komende weken ?slecht is dat niet he?? Wat denk je

        Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

        Comment


          #19
          Ik gebruik geen Plagron, dus ik weet niet precies wat het effect is en hoelang het duurt als je iets geeft.
          Ik denk dat ik ze wat Terra bloom zou blijven geven, (geen boosters en ander spul) ook omdat er in Bloom nog een beetje stikstof in zit.
          Misschien 1ml/L ofzo, en dan twee of drie keer per week, maar da's niet op ervaring gebaseerd, en ik gok wat makkelijker met m'n buitenplantjes
          Hopelijk komt er iemand antwoorden die wel met Plagron kweekt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Om nog even op je eerste post terug te komen: Als je Green sensation gaat gebruiken dan moet je geen PK 13-14 gebruiken.
            Green sensation is al NPK 0-9-10.
            Succes met de kweek.

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door wietzaadje
              Om nog even op je eerste post terug te komen: Als je Green sensation gaat gebruiken dan moet je geen PK 13-14 gebruiken.
              Green sensation is al NPK 0-9-10.
              Succes met de kweek.
              Merci man! Ik ben al gestopt met alles heb dit nog toegevoegd aan de aarde en voor de rest blijf ik eraf

              Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

              Comment


                #22
                Heb dit nog toegevoegd aan de aarde voor de rest blijf ik eraf.

                Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                Comment


                  #23
                  En NG wat fotos van de lady's met zuurstoftekort

                  Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    2x Northern light automatic rond 10 juni gestart in volle grond en voeding ! Ziet er beter uit dan de 4kleintjes geweest e enige tips van iemand altijd welkom !???

                    Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                    Comment


                      #25
                      Kijk eens aan. De grotere AF-jes. Daar mag je blij mee zijn. Nu nog even de bloei uitzingen en dan kan je straks gaan oogsten.

                      Tip: Regelmatig checken op beestjes in de plant en haar omgeving. Ik denk dat je slakken op bezoek hebt gehad. Maar dat heb je zelf ook gezien.
                      Slim die parasol ernaast, afdakje!
                      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Ongeldig
                        Kijk eens aan. De grotere AF-jes. Daar mag je blij mee zijn. Nu nog even de bloei uitzingen en dan kan je straks gaan oogsten.

                        Tip: Regelmatig checken op beestjes in de plant en haar omgeving. Ik denk dat je slakken op bezoek hebt gehad. Maar dat heb je zelf ook gezien.
                        Slim die parasol ernaast, afdakje!
                        Had nie gedacht dat zo goed zou meevallen ben er wat paranoia door , ik wil gewoon droog en zonnig weer !!!! :eek: :eek:

                        Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                        Comment


                          #27
                          Wanneer zoude ze klaar zijn ? Ze zeggen als de grote bladeren geel worden maar dan zit ik hier nog enkele weken van ??? Dat kan toch niet he ???

                          Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                          Comment


                            #28
                            Help! Er zijn al veel bruine haartjes ook ...

                            Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk

                            Comment


                            • Ongeldig
                              Ongeldig commented
                              Editing a comment
                              Aan de foto's in je laatste update zijn die NL's nog niet klaar om geoogst te worden. Trichomen kijken met een lens/microscoop geeft de beste indicatie.
                              De pistels kunnen bijvoorbeeld ook door regen en aanraking bruin kleuren.

                              Ik wil ook droog weer, heb er genoeg van, die regen.
                              Belachelijk dat we in Nederland onze zomervakantie doorgaans plannen in de gemiddeld natste maanden van het jaar. Juli en Augustus.
                              De maanden met het beste weer zijn gemiddeld mei en juni.
                          Bezig...
                          X