Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: 4x +speed autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek: 4x +speed autoflower

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    He chronic, leuk dat je met je eerste kweek gaat beginnen.

    ik heb zelf nog erg weinig ervaring net als jij zelf, wel kan ik je vertellen dat het belangrijkste dat ik in de afgelopen 2 jaar geleerd heb is dat je alles zoveel mogelijk met rust moet laten. Geen zaadjes opgraven, geen steeltjes ondersteunen, niet continue de pot verplaatsen om meer zon te vangen enz.

    lekker buiten laten staan en hopen dat het goed gaat. Succes!

    Comment


      #3
      Wortels houden niet van licht en het plantje vind haar weg wel hoor. Isj natoer!

      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk


      Comment


        #4
        Heb zojuist weer even gekeken, 1 van de zaadjes is opeens veranderd in een groen mini plantje, dus 2 van de 4 zaadjes hebben het overleefd.. ik hoop nu dat de andere 2 zich zelf ook nog ontwikkelen.. ziet er in ieder geval wel goed uit

        Comment


          #5
          Zo lang de wortels niet bloot liggen komt dat wel goed.

          Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

          Comment


            #6
            Dag 8:

            Nog steeds zijn 2 zaadjes niet helemaal uitgekomen, maar ze zijn wel bezig maar langzaam. Ik heb de 4 potten wel even binnen voor het raam gezet ivm de regenval komende dagen.
            Ik had ze op dag 1 water gegeven en daarna niet meer, vanochtend met me vinger in de grond gevoeld en voelt nog steeds vochtig aan, zolang dat zo is geef ik ze geen water.
            Voor de rest zien de twee uitgekomen plantjes er wel goed uit.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment