Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste kweek (3,5x Amnesia AF)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    .....
    Last edited by Maan; 17 June 2017, 08:33.

    Comment


      #17
      Okee thanks ga ik dat eens proberen

      Comment


        #18
        Even een update.

        Ben heel blij met die grote plant, die gaat boven mijn verwachting. Is zelfs al een beetje in de bloei.
        Daar komt ook meteen een beetje een vraag naar boven, moet ik al bloeivoeding gaan gebruiken of niet? Ik heb gelezen dat je beter nog kunt wachten tot hij een stuk doorgegroeid is, maar hoe lang dan?

        Daarnaast de kleinere plant, ietsje voor de rest geplant, vandaar dat die wat groter is al. Kan ik bij die plant al groeivoeding geven of niet? Het is toch zo dat de eerste periode nog geen groeivoeding gegeven moet worden? Maar vanaf hoe groot dan precies wel?

        Ook vroeg ik me af hoe jullie de groeivoeding meten, ik heb namelijk geen maatbeker of iets dergelijks voor slechts enkele ml's.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 5 photos.

        Comment


          #19
          Update:

          grote plant gaat nog steeds goed, groeit nog wel aardig geloof ik, maar zitten toch ook al redelijke topjes aan. Is het al tijd voor bloeivoeding of nog steeds niet?

          De rest heb ik even geen foto van gemaakt want daar is voor m'n gevoel niet heel veel veranderd ten opzichte van de vorige foto's.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #20
            Update: tijdje weg geweest, de planten zijn namelijk naar boven op het dak verplaatst en ga zo min mogelijk kijken en dan savonds laat of sochtends heel vroeg alleen.
            Veel regen te verduren gehad, maar de schade lijkt erg mee te vallen.
            De twee grootste waren dus eerder geplant en doen het erg goed. Vind de 3 AK47's er een beetje lullig bij staan eigenlijk, pot is ook wel lang vrij nat geweest door het weer.

            Foto's zijn slechte kwaliteit, zal snel proberen beter te maken, maar dan geeft het jullie wel een idee van hoe ze er nu bij staan haha.
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 3 photos.

            Comment

            Bezig...
            X