Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mils kweekverslag

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Mils kweekverslag

Korting op 420shop
    Dit word mijn kweekverslag dus
    Ik heb ook meteen even advies nodig!
    Heb ​​​​3 plantjes staan waarvan er 1 (foto) een beetje vervormde blaadjes heeft..
    Is dit normaal of geen ik de voeding verkeerd? ​​​​​

Groetjes.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Wat heb je, waar staan ze onder, waar staan ze in, hoe lang staan ze er in, wat hebben ze gehad ?
    Het ziet er te nat uit.
    Ik ben benieuwd.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je vergeet nog te vragen waar ze op staan

Onze Q heeft altijd ( 99,999999999999999%) gelijk!
      Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hi qnq,

​​​​​​Ze stonden buiten maar door de harde regen heb ik ze gister avond even binnen gezet.
        Ik ​​​​​heb eigenlijk geen idee wat voor soort wietplanten het zijn. Zaadjes gekregen van een vriend van me die het uit zijn wiet heeft gehaald gekocht in de coffeeshop.
        Aarde heb​​ ik bij de growshop gekocht op de zak staat Supreme 50L. Ze zijn nu ongeveer 4-5 weken oud en als voeding gebruik ik plagron terra Bloom en ik heb nog een flesje plagron green sensation die ik 2x per week aan ze geef. Er komen nog 3 plantjes bij Amnesia autoflower besteld bij suzyseeds.

Ik be​​​​​n eigenlijk nog een noob als het om kweken gaat.

Groetjes
        ​​​​​

Comment

"Zaadjes gekregen van een vriend van me die het uit zijn wiet heeft gehaald gekocht in de coffeeshop." mijn herma belletje gaat rinkelen

"Er komen nog 3 plantjes bij Amnesia autoflower besteld bij suzyseeds." als ik jou was zou ik m'n energie daar in steken en niet een onbekend zaadje met onbekende afkomst en hoge kans herma te zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
            "Zaadjes gekregen van een vriend van me die het uit zijn wiet heeft gehaald gekocht in de coffeeshop." mijn herma belletje gaat rinkelen

"Er komen nog 3 plantjes bij Amnesia autoflower besteld bij suzyseeds." als ik jou was zou ik m'n energie daar in steken en niet een onbekend zaadje met onbekende afkomst en hoge kans herma te zijn

Waar moet ik nu op letten?
            Ik heb de zaadjes helaas nog niet binnen. ​​​​​

Thnx voor je reactie backyard! Kan jullie advies heel goed gebruiken ​.

Comment

Ik maak ze direct vanuit mijn camera.. Erg vervelend dat ze gedraaid zijn zal er in 't vervolg iets op zoeken waardoor ze er normaal op komen te staan excuses!
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

Comment

Vorig jaar ook een plant gekweekt uit een zaadje uit wiet van de shop en dat is ook een herma geworden.... ik zou je moeite lekker in die af'jes steken.

Comment

Terra bloom is een bloeivoeding, heb je deze nu al gegeven ?!

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

• QnQ
                    QnQ commented
                    Editing a comment
                    Ook Stemma kun je nauwelijks op onwaarheden betrappen

Last edited by Jack Spliff; 7 June 2017, 13:14.

Comment

Jack bedankt voor je uitgebreide reactie! De rest ook bedankt voor het reageren en advies!

Ik heb me laten vertellen bij de growshop dat ik de voeding al kon toedienen!! ​​​​​Hufter growshop Dus.. Maargoed ik ga nu stoppen met voeding geven en alleen nog maar water voorlopig. En deze week even bij de growshop langs om hem de wind van voren te geven. Ik mag dan wel een noob zijn maar genaaid worden hou ik niet van.

Ik wist dus ook niet eens dat een wietplant een herma kon worden! Ik zal dit zeker goed in de gaten blijven houden en mijn auto flowers zal ik goed uit de buurt van deze plantjes gaan houden. ​​​​​Ik wil ook graag een tentje gaan aanschaffen voor de toekomst dus dit is eigenlijk een beetje een experimenteer fase.

Groetjes

Comment

Wat een malloot die verkoper Hij zou je net goede raad moeten geven, daarvoor werkt hij in een growshop. Als je er geen verstand van hebt, dan ga je maar iets anders zoeken als job. Daar kan jij als beginnende teler niets aan doen. Zo zullen er wel meerdere per dag z'n toonbank passeren.
                      Misschien zelf eerst wat info inwinnen over groei/bloei/stimulators/...Dan weet je precies wat je nodig hebt en wanneer. Je kan ook kweekschema's vinden online voor vrijwel elk merk van voedingslijn.
                      Zelf gebruik ik Canna Terra. Kijk goed welke producten je aanschaft. Zo heb je verschillen voor kweken op coco's, water,hydrocultuur en aarde. Zo ziet hun schema eruit voor groei op aarde.
                      001.jpg

Voor plagron zal je deze ook wel vinden.

Comment

Even een vraagje. Ik heb dus zaadjes bij suzyseeds.com besteld alleen duurt het nu al een week en ik heb al via diverse manier contact proberen op te nemen en krijg maar geen gehoor.. Iemand ervaringen met suzyseeds.com??

Groetjes

Comment

Geen ervaring met suzyseeds. Maar toeval wil dat ik gisteren gemaild heb naar wietzaadjes.nl. Mijn bestelling was ook reeds een week onderweg. Vandaag kreeg ik ze in de post. Met wat geluk krijg je ze morgen

Comment

Ik heb ze gelukkig binnen!!! Zodra Ze ontkiemt zijn zal ik ze in me verslag gooien

Comment

Bezig...
                            X