Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 x Early Skunk van Sensi seeds, 1 Royal Critical automatic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 x Early Skunk van Sensi seeds, 1 Royal Critical automatic

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    met wat vertraging begint ons kweekverslag (mijn vriend en ik). Dit is onze eerste serieuze kweek. Sinds eind april staan onze plantjes buiten, 1 Early in een serre, en 1 buiten.

    Onze Early in de serre is erg snel gegroeid, maar heeft de laatste weken wat zwaar gehad door de warmte (zie foto's).Die hebben we 2 weken geleden overgepot in een 40l kuip. We hebben ze ook al 2 keer getopt .19047102_1333329830048166_742920623_o.jpg 19047264_1333329853381497_343296669_o.jpg De andere hebben we in volle grond gepland, om te zien wat verschil zou zijn tussen beide planten. Deze gaat traag maar is erg gezond en stevig ​ 19073709_1333321210049028_570069719_n.jpg
    Last edited by laurenzo; 10 June 2017, 13:58.

    #2
    Screenshot_2017-06-11-15-26-05.png het plantje is zich aan het herstellen nu.
    Feel free om te antwoorden op mijn vragen hierboven

    Comment


      #3
      Een kleine update : Ze doen het allemaal goed, enkel bij de buitenplant zien de onderste bladeren wat geel, weten jullie hoe dit komt? 19239754_1339384569442692_600596618_n.jpg19206111_1339384626109353_976785476_n.jpg19239799_1339384546109361_1864617236_n.jpg

      Comment


        #4
        Gaat goed nu, weet er iemand waarom hij zo breed groeit en wienig in de hoogte?

        Comment


          #5
          Om even terug te komen op je vraag over de autoflower, ik weet niet veel van voeding enzo, maar ik weet wel dat autoflowers er niet van houden om overgepot te worden, aangezien ze natuurlijk zo snel groeien hebben ze alle tijd nodig om te groeien en het overpotten remt ze dan

          Comment


            #6
            received_1369327553115060.jpegreceived_1377366665644482.jpegreceived_1377365405644608.jpegreceived_1377372295643919.pngreceived_1377366795644469.jpeg hier ben ik weer met een nieuwe update, na een maandje weg te zijn. De plant in volle grond is in gang geschoten, en die in de pot blijft bevestigen. Hoop op een vroege bloei, zodat de Early Skunk zijn naam waarmaakt.

            Alle tips zijn welkom
            Grtz

            Comment


              #7
              Plant in de kuip heeft weinig aarde rond de wortels. Waarom liggen ze zo bloot?

              Hoe gaat het nu met voeden?

              Planten zien er niet onaardig uit. Al heeft die plant op de laatste foto wel een heel apart vijfvingerig blad gevormd.
              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

              Comment


                #8
                Haha zeg maar van wel

                We geven om de 3 weken een laagje compost, is dat voldoende? Van tomatenvoeding zijn we afgestapt om het zo natuurlijk te houden. In de bloei gaan we vanaf de derde week pk13-14 geven.

                ja ze liggen inderdaad wel heel bloot, we zullen nog wat extra aarde erop leggen

                Comment


                  #9
                  De grond onder dat gras is waarschijnlijk niet echt goed.

                  Comment


                    #10
                    Maar toch ziet ie er erg gezond uit in de volle grond!

                    Comment


                      #11
                      De grond eronder is inderdaad iets te hard, daarom (samen met het droge weer in mei en juni) is hij wat trager op gang gekomen.

                      Misschien maar goed ook dat hij geen boom werd van 2.5 m, dat de buren hem niet kunnen zien

                      De lichtgele punten van de plant in de Kuip, komt dit door een voedingsterkort?

                      Comment


                        #12
                        uw kuip opvullen met aarde wortels die bloot liggen zijn niet goed

                        en onderste blaadjes die geel worden is normaal dat zijn oude blaadjes en sterven af niets om zorgen over te maken

                        ik doe meestal de eerste 10 cm alle takken van onder af niet nodig om de plant er energie in te laten steken groeid daar toch niets aan van weed

                        enkel concentreren waar de toppen gaan groeien onderaan komt er toch weinig tot niets aan en best verwijderen zodat de meeste voeding naar de toppen gaat e niet naar de eerste zij takken waar er toch bijna niets aan komt om te roken
                        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                        KEEP ON GROWING AND SMOKING

                        Comment


                          #13
                          Buiten hoef je er niks af te halen, daar heb je geen lichttekort en zullen de onderste takken volgens mij gewoon goeie toppen voortbrengen.
                          Mgoed, bij een beetje buitenplant heb je op de eerste 10cm toch niks zitten.

                          Die in de kuip lijken eerder een overschot van iets te hebben, of iets verkeerds gekregen.
                          Wat heb je anders gedaan ten opzichte van de plant in het gras ? Die ziet er beter uit.
                          Tegen mijn verwachting in trouwens. Onder een grasveld is de grond meestal wat armer.

                          * Geen voeding want je wil zo natuurlijk mogelijk en in de bloei PK13/14 erbij gooien...aaaahja oke.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #14

                            Comment


                              #15
                              Qua voeding ben ik absoluut geen expert. Ik doe alles op gevoel en ik heb ze niet in een kuip/pot staan.

                              Overigens is de verzorging van een plant in volle grond zoveel gemakkelijker als voor een potplant. In de volle grond komt het niet zo nauw.
                              Het kan zijn dat de kuip aan de kleine kant is geworden voor het wortelstelsel waardoor het boven de grond zichtbaar word. Dit kan ook gewoon door het wegstromen van aarde na water geven/regen. Het tot de rand toe aanvullen met aarde zodat de wortels weer bedekt liggen is geen slecht voornemen. Wortels houden niet van licht, of zuurstof. Daar kunnen ze niks mee.

                              Let wel op dat de stam niet gaat rotten daar waar hij met de aarde in contact komt als je aarde bijvult. Voor een kiemplantje is het regel dat je deze tot de lob bladeren toe in de grond zet. Ik weet niet of het met een oudere stam kwaad kan om hier grond tegenop te metselen.


                              Het buiten kweken van Cannabis Het buitenkweekseizoen is in aantocht. Na 15 mei (ijsheiligen) komt er vrijwel geen nachtvorst meer voor en is de aangewezen tijd om buiten met kweken aan de gang te gaan. Sommige durfals beginnen al ruimschoots voor die tijd, helaas vaak met tegenvallend succes. Buitenkweek; de een doet niet anders, de ander doet het anders. Er zijn duizenden, misschien wel tienduizenden verschillende manieren om buiten te kweken. Maar allemaal hebben ze enkele overeenkomsten; de kweker zet zijn planten buiten neer. Hoe je het ook aan wilt pakken, er zijn een paar essentiele dingen nodig voor een geslaagde buitenkweek. Het klinkt overbodig, maar we beginnen met de basis: zaad. Zaad De zaadkeus in een buitenkweek is vele malen belangrijker dan bij een binnenkweek. Je zult rekening moeten houden met bloeitijd, resistentie van de plant tegen schimmels, en of je überhaupt een leuke soort kan


                              Bovenstaande link is wel goed leesvoer daar is een hoop basisinformatie in te vinden. Misschien staat er nog wat nieuws in voor je.
                              Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

                              Comment

                              Bezig...
                              X