Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7x indian kush 1x white widow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

7x indian kush 1x white widow

Korting op 420shop
    Hallo beste mensen,

Ben een nieuwe lid hier op de forum en wil mn guerilla kweek met jullie delen.
    Heb onlangs een paar zaadjes gehad waar niet alles van ontkiemd is en waar enkele het niet overleefd hebben.
    Heb er nu 7 indian kush en 1 white widow over. Ben toch blij dat niet alles uitgekomen is want de drugsbestrijding in guyana is mischien op een laag pitje...maar wel angstaanjagend. En ik ben begonnen puur uit nieuwsgierigheid en voor eigen gebruik.

Ik heb helaas geen fotos van het aller begin maar ben op 28 april begonnen zaadjes uit te kiemen en vndg is het alweer 11juni dus ze zijn al bijnaeen 6 weekjes oud.

Ik heb de plantjes geplant in bakken op een afgelegen plekje in de guyanese jungle.
    De eerste 2 weken hield ik de plantjes wel in huis en had ze gezaaid in cups met pokon pot grond. Ik weet dat het niet het beste is maar had geen andere optie op dat moment. Daarna heb ik ze in Grotere bakken overgeplant. Mengsel van pokon potgrond en lokale zwarte aarde. Lekker luchtig.

Ik voed ze sinds 3 juni elke week bij met een kleine dosering miracle gro plantfood opgelost in water wat ik in de jungle uit een vijvertje schep.
    ​​​​​Momenteel is de grote regenseizoen ook aangebroken wat aanhoudt tot begin augustus dus heb een klein afdakje gemaakt wat hopelijk niet opvalt tussen al dat groen van het bos. Dan zal ik probere om in mn volgende posts wat fotos te sturen.

Ps. Ik had gerekend dat de plantjes na 12 a 14 weken oogstrijp zouden zijn, maar na wat gegoogled te hebbe kom ik er achter dat het toch een 5 a 6 maanden kan duren....

Ik zou graag jullie mening willen weten van hoe ze er nu uitzien. En alle mogelijke tips en kritiek is welkom ...want je word er alleen maar wijzer van.

Groetjes,

Randy

Dit zijn mn prinsesjes.

Aan de ervaren buitenkwekers zou ik graag willen vragen of deze lengte normaal is voor een 5 weken oude plant...28APRIL ontkiemd tot en met 8 juni. Hoe dan ook moetenze tot 5 6 maanden groeien en bloeien.

Groetjes,

Randy
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Comment

2. Indian kush

Comment

3. Indian kush

Comment

4. Indian kush

Comment

5. Indian kush

Deze prinses is vanaf zaailing uit dr eigen in 2 takken gesplitst

Comment

6. White widow.

Deze meid laat me zorge maken om wat ik nu verkeerd doe en of ze nog te redden valt. De andere gedijen toch wat beter
              Last edited by Randy; 12 June 2017, 04:58.

Comment

7. Indian kush

Comment

8. Indian kush

Comment

9. Indian kush

Dit is de laatste prinsesje uit mn clubje

Comment

Aloha Randy, welkom op JD.
                      Ik heb even de zon-uren gegoogeld, en ik zag dat de daglengte (in de hoofdstad) komende maanden rond de 12 uur zit.
                      Dat betekend dat je planten gaan bloeien zodra ze daar aan toe zijn, dus je hoeft geen 5 maanden meer te wachten.
                      Gelukkig heb je geen autoflowers aangeschaft, dat zou niet zo veel worden daar.

De Indian Kush is een Indica met ongeveer 9 weken bloeitijd.
                      De White widow heeft een bloeitijd tussen de 8 en 11 weken, afhankelijk van de genetica.
                      Dus vanaf je kleine topjes gaat zien duurt het nog 8-11 weken tot ze klaar zijn, en ik zie al topjes op de planten.

Als je plantjes hebt waar je eigenlijk toch niets mee kunt, omdat ze niet te roken zijn dan zou ik die weghalen, om het risico te verminderen.
                      Mgoed, da's je eigen keuze heh.
                      Je hebt ze in ieder geval wel in mooie bakken staan.
                      Geen last van wiet-etende-hagedissen daar ?

Het ziet er goed uit.
                      Succes!
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Hallo QNQ,

Ja de eerste 3 weken had ik enorm veel last van sprinkhanen en andere insecten.
                        Ik spuit een lichtere dosering insecticide rondom de bakken en op planten rondom de prinsesjes. Nooit op de prinsesjes zelf.

Van leguanen heb ik voorlopig geen last hahahaha. Die kunnen me toch wat schade aanrichten volgens horen en zeggen.

Waar mn planten staan komt de zon op om 7uur tot en met half 7 savonds. Maar begint pas daadwerkelijk vanaf 9 uur vol zonlicht te krijgen tot en met half 7. Maar de maanlicht kan toch enorm veel licht geven tijdens volle maan.

Wat vind je van de lengte/ groei van de plantjes? Ik vind dat ze wel razendsnel topjes zijn gaan aanmaken.
                        26-28 april zaadjes in een glas water gezet .
                        Begin mei gezaaid
                        Eind mei, begin juni begonnen de topjes zichtbaar te worden.

Okido.

Groetjes,

Randy
                        Last edited by Randy; 12 June 2017, 13:21.

Comment

Ik was inderdaad al verbaasd om bloei te zien, Q heeft de zonuren al opgezocht

Leuk dat je ons laat mee genieten van je kweek in het verre Guyana.
                          Ik had net wat vragen gesteld in je voorsteltopic, die heb je nu deels beantwoord.

Let aub goed op, ook als je bij je planten vandaan komt, wietgeur kan erg lang blijven hangen. Jij ruikt na 10 minuten niets meer, maar voor een passant stink je nog een uur in de wind naar wiet.

Succes!
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hoi Stemma,

Dit is inderdaad mn eerste kweekje.

Heb wel eea onderzocht en bestudeerd op het net.

Maar heb een vraag. Als wietplant nu al in de bloei is kan dit nog doorgroeien in de hoogte en breedte?

Juist de local soortje doet het erg goed en is al dicht bij de 1 meter hoog.

Eergisteren kwam ik er vandaan en tot mn schrik kon ik de wietgeur al van een 30 meter al sterk ruiken...leek net alsof ik in een coffee shop binnenstapte. Dat wit spul is al op de blaadjes te zien...en ruikt dik goed.

Vanwege mn werk heb ik me voorgenomen om nu 1x per week te gaan kijken, voeden en insecticide te spuiten rondom de dames. Ik hoop er op dat ze sochtends genoeg vocht zullen krijgen van de tropical dauw en dat ze kunnen volstaan met 1 x per week voldoende water en voeding.

We verkeren nu in guyana in de grote regenseizoen en het kan echt met bakken water uit de lucht vallen tot en met midden augustus . Ik kijk nog nog een 2 weken voor ik besluit of ik de afdakje definitief verwijder.

Van de meeste zijn de stammen net zo dik als een sigaret...ik zal toch wat dunne stokjes zoeken en ze er aan binden voor de soms wat echt
                            hevige rukwinden wanneer het plenst.

Denken jullie dat ik het afdakje kan verwijderen als ik de stammen vastbind aan een dunne stok.... en hoe ze nu dit lengte hebben.?

Groetjes ,

Randy

Comment

Je weet zeker dat je geen autoflowers hebt? Wie is de breeder van de zaden, dan kunnen we misschien opzoeken of ze nog veel zullen groeien na start van de bloei.

Je hebt ze in potten staan van 30x30x? (schat ik op de foto met een Indian Kush van 58 cm) , in volle grond kun je 'bomen' verwachten, in potten blijven ze een heel stuk kleiner. Ook zal de ene soort groter worden dan de andere.

Naar wat ik heb begrepen zijn Kush soorten en White Widow geen geschikte buitensoorten in Nederland ik hoop dat ze het bij jou beter doen al zal de LV ook erg hoog zijn in het regenseizoen
                              ​​​
                              Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Bezig...
                              X