Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

7x indian kush 1x white widow

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoi Stemma,

Nee het zijn geen auto soorten maar feminised seeds tenminste dan stond op de verpakking.
    De white widow had ik 3 laten kopen bij rqs. En de indian kush zijn feminised zaadjes gekocht in een shop..breeder weet ik niet meer.

De houten potten zijn inderdaad 30 bij 30 en 35 bij 35.
    In dit stadium is het verstandig om ze over te planten in de grond ?

Groetjes,

Randy

Comment

De indian kush waren afkomstig van zamnesia

Comment

Dan zijn ze waarschijnlijk van VIP Seeds
        Independent, standardized information about VIP Seeds cannabis-strain Indian Kush! Find phenotypes, comments + detailed profiles, flowering-time, THC-Content, images, prices & stores, extended family-tree & lineages, crossings & hybrids, grow-journals, direct-comparisons, medicinal properties, and much more!

Helaas nog geen user review hier maar ik zoek nog even verder voor je.

Wel van de White Widow van RQS
        Binnen geven ze na start bloei gemiddeld 67% groei aan.

​​​​http://en.seedfinder.eu/strain-info/...l_Queen_Seeds/

30x30x35 =31500= 31,5 liter op zich een redelijke maat als je je planten niet al te groot wil laten worden, zelf zet ik ze buiten in 30 liter omdat ze beneden de schutting moeten blijven.( En omdat mijn buurman altijd flink roundup en ander gif in zijn tuin gebruikt en ik dit niet via de grond in mijn planten wil hebben.)

Heb je wel afwatering in de potten, gaten in de bodem waar het overtollige water uit kan wegstromen?

Of je ze in de volle grond kan zetten durf ik je niet te zeggen, zelf was je toch ontevreden over de 'samenstelling' van de volle grond? Een gat graven en die opvullen met goede 'luchtige' aarde is ook een optie.

Zolang je ze in potten hebt staan kun je ze nog verplaatsen eenmaal in de volle grond gaat dat niet meer. Je moet zelf even nadenken of het wenselijk is om ze nog te verplaatsen( lijkt mij wel gemakkelijk maar ik kweek bij voorkeur in potten, rootpouches of smartpots wel te verstaan)

Een wietplant kan best wel wat hebben, een geknakte stam groeit vrijwel altijd weer door tenzij de sapstroom onmogelijk worden gemaakt. Ik ondersteun ze pas eventueel de laatste weken als de toppen te zwaar worden van gewicht en gaan 'doorhangen' . Als je de plant nu al gaat steunen bevorder je niet de stevigheid van de plant.

Weet je ook toevallig wat voor strain de 'local' is?
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Comment

Comment

Hoi,

Heb het ook meegemaakt met een roos wat ik thuis geplant heb in een bloempot. Na een tijd waren de wortels via de zijkanten er uit gekomen en hadden zich vastgenesteld jn de grond.
              Dit gebeurt nu ook met de local/jam , rondom de potje heb ik zwarte aarde gezet in de hoop dat wortels zich zullen herstellen. De local is tot nu toe mn grootste plantje en zit in het kleinste potje. En mn white widow zit in een van de grootste bakken en blijft zo mini.

De eerste 2 weken vanaf zaailing leek de white widow juist een streep meer te hebben dan de rest... wie weet herstelt het zich nog.

Verder durf ik niet echt meer over die jam rond te vragen, hoe dan ook ben ik een buitenlander in een vreemd land . Men kan denken dat ik voor de politie eea informeer.

Oke..

Tot de volgende keer weer,

Groetjes

Randy

Comment

Oh maar wacht effe dat kan juist hartstikke positief zijn. Ik begrijp dat je er ongeveer 1x per week komt? Geef je zelf water? Want als die wortels eenmaal de volle grond in gaan, zou je de plant kunnen stimuleren door bijvoorbeeld nog maar de helft in de pot te geven en de rest op de volle grond om de plant heen waar die de grond in gaat. Langzaam steeds minder in de pot en meer in de grond en de plant word gedwongen het water in de volle grond op te zoeken en dus veel in de volle grond te wortelen. Waar vervolgens veel meer buffer is (en dus voeding en water als het goed is). (zou ik met een al bloeiende plant echter niet meer gaan doen, dan is het al te laat om nog flink te kunnen wortelen)
                In een regenseizoen zou ik een afdakje overigens ophouden, ik moet die van mij ook nog gaan maken.. Het weer is hier in Nederland ook niet zoals ik het graag zie, ik wil die 30 graden en zon zonder wolkje zien, we zitten bijna op de mooie 18 uur licht, en het weer is waardeloos.

Nee heel begrijpelijk, dan zou ik het ook zeker niet van je durven vragen!

White Widow is een indica (dominante) toch?
                Ik neem aan dat je local uit gayana/jamaica een sativa (dominante) is
                Daar zit het hem denk ik in, vind dit wel een mooi voorbeeld plaatje: sativa_vs_indica_k2.png

Comment

Hallo,

Na een nachtje peinzen heb ik toch besloten om de plantjes in de grond te plaatsen.

Tot mn verbazing zag ik zoveel wortelvorming in zowel de grotere plastic bakken en houten bakken... 30 liter was gewoon te weinig denk ik. Ik hoop alleen maar dat ik niet veel wortels heb beschadigd. Enkele gingen makkelijk , bij sommigen viel hetpotgrond uit elkaar .

Goed 1 les wat ik heb geleerd om voortaan niet in grote bakken te planten als je ze later besluit in de grond te stoppen.

Zie hier een foto. De blaadjes hangen wat omdat ik ze net flink heb bewaterd met wat voeding.

Groetjes

Randy
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.
                  Last edited by Randy; 14 June 2017, 15:05.

Comment

Stemma doet stout (2016)

Comment

Comment

Jezus dat is guerrilla +++!
                        Wees aub voorzichtig!

Stemma doet stout (2016)

Comment

Haha jij hebt er wel erg veel voor over dan, wel leuk kweekverslag!

Comment

Hoi allemaal,

Ik zal wat fotos maken de volgende keer dat ik daar ga. Is wel leuk toch om te zien.
                            In de hoofdstad hier kan je nederlandse wiet wel kopen , maar omgerekend is dat bijna 20 euro de gram. ( bijna 4x duurder dan coke) .
                            Volgens mij komt dat via buurland Suriname binnen hier. Maar dat is echt voor de elite mensen hier om te roken.

Groeten,

Randy

Comment

Kijk wel uit dat je niets herkenbaars fotografeert, want als je Guyana en Cannabis googled komt jouw kweekverslag ook boven drijven.

Voor de rest

Stemma doet stout (2016)

Comment

Telen in de jungle,gebruik maken van het vocht wat daar is om je planten water te geven,de kans lopen op verwonding dmv een slang.. 1 woord.. RESPECT

Comment

Bezig...
                                X