Stemma heb gedeeltelijk onder het net gescrogt om alles gelijk te krijgen. Vanaf nu laat ik ze gewoon de hoogte ingaan. In het slechtste geval trek ik alles nog wat open. Maar wil ze nu vooral met rust laten. Ze heeft al genoeg afgezien met mij
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cheese(fast) mainlining outdoor 2017
Collapse
X
-
De eerste inieminie witte haren zijn gespot
ondertussen meet ze 1.20 en is ze lekker bushy
IMG_2319.PNGIMG_2298.JPGIMG_2303.JPGIMG_2305.JPG
Dit kleintje is ondertussen al 85cm
IMG_2312.JPG
Comment
-
Stemma die laatste foto hoeft ook nog niet veel te zeggen. Ik ben er nog niet uit of ik er binnen mee verder wil gaan of niet.
het idee van een afdak speelt al lang in m'n hoofd. Het eerste plan was iets te monteren op het bestaande rek maar dat is ondertussen bijna onmogelijk geworden. dus het zal een grote constuctie in de grond worden
Comment
-
De voorbloei is langzaam maar zeker eindelijk gestart.
Eind volgende week begin ik met bloeivoeding en begin ik de dagen te tellen.
IMG_2372.PNGIMG_2370.PNGIMG_2366.JPGIMG_2363.JPGIMG_2365.JPG
Deze 2 zijn gescheiden door de wind.
Recht wou ze niet meer blijven dus heb ik maar een schep potgrond over de wortels gegooid
IMG_2346.JPGIMG_2352.JPGIMG_2350.JPGIMG_2353.JPG
Attached Files
Comment
-
Het blijft afwachten met die omgedoopte Old Amsterdam, hoe snel die bloei nou zal zijn.
Leuk om te zien wat je met je stekjes doet. Wat is die horizontale stek aan het doen met dat koperdraadje?Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thedoctor View Post
Mini is ze zeker. Mini is altijd schattiger als Mickey.
Net als bij jou is er bij mij ook de zin - niet de set-up, om in de winter binnen verder te experimenteren. Dus als je verslag straks ergens verdergaat zal je mij daar ergens ook wel weer tegen komen. Ben je je aan het ingelezen m.b.t. het reveggen?
Het forum is net zo verslavend als mijn plantjes. Ik blijf hier vroeg of laat weer terugkomen.
De aard van het beestje. Of het beestje is zo geaard.
Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.
Comment
-
Ongeldig dan hebben we het over dezelfde.
was een leuke test om het verschil te zien met de methode die ik heb gebruikt.
Ze ziet er nu zo uit
IMG_2353.JPG
ik heb binnen 2 weken een maand vakantie. Zal dan beslissen of ik verder ga of niet. Heb nog ergens een getopte stek staan die net geworteld is.
Heb me idd al ingelezen over reveggenAttached Files
- Likes 1
Comment
-
In mijn enthousiasme van de beginnende bloei ben ik dan maar gaan shoppen voor bloeivoeding. Kom ik zondag thuis van de smart/grow/wathever shop en heb ik me 2 flesjes plagron in m'n nek laten draaien. Alga Bloom en PK13-14. Bij het lezen van de etiketten kwam ik er dan ook achter dat dit excat hetzelfde eindproduct is.
Samen geven lijkt me geen optie?
De alga bloom zegt wel 1x per week toedienen.
de pk 13-14 zegt elke waterbeurt.
ik geef zowiezo maar 1, max.2 maal per week 10L water met voeding.
Mss dat ik de pk test op een van de stekken
IMG_2379.JPG
de plannen voor het afdak zijn ook af
IMG_2429.JPG
Alles wordt een beetje paars
IMG_2427.JPG
Comment
Comment