Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cookie kush barneys/ blueberry autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cookie kush barneys/ blueberry autoflower

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag mede farmers,

    Hierbij heb ik wat fotos van mijn 3 x cookie kush en 3 x blueberry geplaatst, graag jullie meningen erover!
    ze zijn nu 1 maand en 1 dag oud en 5 dagen terug heb ik ze voor het eerst voeding gegeven 3 ml per l autoflower supermix van bionova
    Ik gebruik deze door de hele kweek en na week 6 nog wat PK13 ik gebruik biobizz all mix en wat cocosvezel erdoor
    de blueberry ziet er echt super strak sterk groen uit, alleen de cookie kush heeft wat kleine bladproblemen weet niet precies wat ze betekenen graag jullie advies ganjabuddies!
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    #2
    En ook had ik de vraag hoe jullie bewateren? de ene keer lees ik 30 C de andere x 25 C en dan weer tussen de 18-22 C graag tips over jullie het doen,
    Zijn er ook mensen die autoflower supermix gebruiken en PK13? ik zit zelf te denken aan 1 of 2 x voeden in de week en dan langzaam de dosis opbouwen en dan na week 6 tot week 8 of 9 PK13 1 keer in de week!
    Ik hou jullie op de hoogte met fotos! als er iemand reageert en intresse heeft dan hahaha !

    Greetz

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Misschien zie je het op deze foto ietsjes beter ze zijn vandaag wel meer zo gaan kleuren 3 dagen terug waren ze nog strak groen,
        Maar ik denk dat ik wel iets teveel water heb gegeven denk dat ik wel 4-5 dagen laatste 2 weken heb gegeven dat is wel een klein foutje geweest, maar jij ken hier voor de rest geen ernstige bladproblemen uit vinden? 2 van de 3 cookies vertonen nu van deze verschijnselen

        Greetz
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.

        Comment


          #5
          Ik heb ook nog een purple kush en super silver haze staan, die heb ik vrij vroeg geplant maar wel tijdje binnen laten staan.
          De purple kush ziet er ook goed uit voor zijn doen zijn zaadjes van niet al te beste wiet afkomstig , alleen de super silver heeft wat paarse stengel volgens mij is dat omdat ie het dan te koud heeft gehad? ken dit kloppen, en zijn er mensen die weten wat ik daar eventueel aan zou kunnen doen??

          Greetz en Bedankt
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 3 photos.
          Last edited by flipflap; 16 June 2017, 14:16.

          Comment


            #6
            Een paarse stengel is in vele gevallen een fosfor tekort. Kan door kou, verkeerde ph of door de voeding komen.
            Op de bladeren zie ik hier en daar een geel vlekje. Kan door wat te veel water geven zijn, of wat gebleekt door waterdruppeltjes in combinatie met zon.

            Comment

            Bezig...
            X