Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shark shock, critical cure, onbekende soort en twee powerplant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Lekker hoor, mooie volle planten!

Comment

Thanks nyln.

Wilde je bericht een like geven maar krijg dat niet voor elkaar

Comment

• nyln
        nyln commented
        Editing a comment
        Hmm apart, bij mij lukt het gelijk na 1 keer klikken. Maar fijn om te weten dat je m'n reactie waardeerd Haha

Ziet er goed uit.
      Flink beveiligd die planten. Kooi op slot. Hond voor kennel. Mooi beest.

Succes! Ben benieuwd naar de afloop en je ervaringen met het verduisteren.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

De beveiliging is hier inderdaad dik in orde Ongeldig. Drie afgerichte herders lopen los in de tuin.
        Maar de planten staan in de kennel omdat de honden ze anders misschien beschadigen.
        Daarbij is mijn beveiliging dan dus ook een gevaar

Verduisteren bevalt goed tot nu toe. Is goed te doen als het in je systeem zit.
        Nog 3 weken wil ik het volhouden en dan stop ik er mee.

Inmiddels ben ik ook begonnen met een afdak voor de regen. Ik heb nog transparant zeil wat ik er over wil spannen.
        Ik maak me een beetje zorgen over rot in de toppen door alle neerslag. Het zou zonde zijn van alle werk om straks niet te kunnen oogsten.

@ Nyln. Waar kan ik klikken om te liken???

Comment

Staat er keurig bij, prachtige groene kleur!

Comment

Gewoon bij een geplaatst bericht van iemand staat er bij mij een grote blauwe balk met like erop. Daar op klikken.

Als ik jouw was zou ik echt proberen om dat verduisteren net wat langer vol te houden hoor. Het zijn zo'n mooie grote planten en als ze in reveg gaan ben je echt genaaid....

afdakje hoor je verschillende meningen over maar ik maak er zelf ook gebruik van want regen op m'n toppen vertrouw ik gewoon niet.

Comment

Thanks Stylo

Nyln je maakt me zenuwachtig..... Ik wil geen reveg
              Wilde liever ook wat langer verduisteren maar de laatste week van augustus ga ik op vakantie.
              Verduisteren wordt dan lastig.

Dan hebben ze al wel 6 weken 11 uur donker/13 uur licht gehad.
              En de kalender geeft aan dat eind augustus de opkomst van de zon 06.40 is en ondergang 20.40.
              Dus zo'n 10 uur donker en 14 uur licht. Ik zal de overgang naar die 14 uur licht dan met het verduisteren ook wat verkorten.
              Duim maar voor me dat het goed gaat.

Enne ik heb geen like balk. Misschien omdat ik nog een new member ben

Comment

Ah ja als je op vakantie gaat is er weinig aan te veranderen. Ik ga zeker voor je duimen!!!

Comment

Staan er mooi bij hoor!

Hoe gaat het met je rug?

Misschien je telefoon een kwartslag naar rechts draaien?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Thanks Stemma.

En mn rug gaat mooi hoor. Ik heb ze op plantentrolleys staan.
                    Dus alleen wat duwen en niet tillen

Als ik landscape fotos neem dan staan ze inderdaad wel goed...
                    Maar de planten groeien verticaal en niet horizontaal. Haha

Comment

Update en vragen.

Inmiddels heb ik net een afdak gemaakt van Greenspan folie. Ideaal spul om te verwerken.
                      Eerst wat folie van de bouwmarkt geprobeerd wat ik nog had liggen, maar dit was niet transparant genoeg en scheurde bij het vastnieten al.
                      Hopelijk hou ik hier mogelijke toprot door alle regen straks mee weg.

IMG_0167.JPG
                      Kunnen zij bij verwachte regenval gezellig dicht bij elkaar schuilen zo.

Heb sinds eergisteren opgemerkt dat de fanleaves vanuit het midden van de Shark Shock en Critical Cure gelig beginnen te worden. De bladnerf blijft wel groener. Als ik er over lees zal het waarschijnlijk een stikstof tekort zijn....
                      Omdat ik sinds een week alleen nog bloeivoeding geef waar het N gehalte lager ligt zou dit dus een goede mogelijkheid zijn. Ben daarom ook nog maar weer groeivoeding bij gaan geven omdat het N gehalte hierin hoger ligt.
                      Overigens is de kleurdiepte van het groen over de hele plant wat minder geworden.
                      IMG_0168.JPG

IMG_0169.JPG

Ik vroeg me af of ik de juiste veronderstelling en actie gedaan heb?
                      Wanneer iemand adviezen heeft dan hoor ik het graag.

Als laatste dan nog een foto van de dubbel getopte Powerplant.
                      Deze doet het erg goed en is ook nog mooi groen.
                      Ze staat voor mijn overkapping met zwart-wit folie.
                      Hier verduister ik de dames in en had ik ook nog niet op het forum gezet.
                      Dus bij dezen.

IMG_0175.JPG

Attached Files

Comment

Welke voeding gebruik je? En welke dosering heb je aangehouden?
                        Bij Biobizz moet je beide voedingen blijven geven, elk merk heeft dat weer anders bedacht.

Stemma doet stout (2016)

Comment

Hoi Stemma,

ik gebruik de alga lijn van Plagron.
                          heb een paar dagen half om half gedaan...

2ml groei en 2ml bloei.

Comment

En groeivoeding tot nu toe steeds gebruikt? Welke aarde? Weet je het Ph van je leidingwater, als je dat geeft?

Stemma doet stout (2016)

Comment

Na het verduisteren nog 3 weken groeivoeding gegeven. Hierna 4 dagen half om half.
                              Vanwege de biologische kweek nooit naar PH gekeken en ze krijgen alleen regenwater.

Ik heb potgrond van Fleurella gebruikt. Gewoon een universele potgrond.

Comment

Bezig...
                              X