Lekker hoor, mooie volle planten!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Shark shock, critical cure, onbekende soort en twee powerplant
Collapse
X
-
De beveiliging is hier inderdaad dik in orde Ongeldig. Drie afgerichte herders lopen los in de tuin.
Maar de planten staan in de kennel omdat de honden ze anders misschien beschadigen.
Daarbij is mijn beveiliging dan dus ook een gevaar
Verduisteren bevalt goed tot nu toe. Is goed te doen als het in je systeem zit.
Nog 3 weken wil ik het volhouden en dan stop ik er mee.
Inmiddels ben ik ook begonnen met een afdak voor de regen. Ik heb nog transparant zeil wat ik er over wil spannen.
Ik maak me een beetje zorgen over rot in de toppen door alle neerslag. Het zou zonde zijn van alle werk om straks niet te kunnen oogsten.
@ Nyln. Waar kan ik klikken om te liken???
Comment
-
Gewoon bij een geplaatst bericht van iemand staat er bij mij een grote blauwe balk met like erop. Daar op klikken.
Als ik jouw was zou ik echt proberen om dat verduisteren net wat langer vol te houden hoor. Het zijn zo'n mooie grote planten en als ze in reveg gaan ben je echt genaaid....
afdakje hoor je verschillende meningen over maar ik maak er zelf ook gebruik van want regen op m'n toppen vertrouw ik gewoon niet.
Comment
-
Thanks Stylo
Nyln je maakt me zenuwachtig..... Ik wil geen reveg
Wilde liever ook wat langer verduisteren maar de laatste week van augustus ga ik op vakantie.
Verduisteren wordt dan lastig.
Dan hebben ze al wel 6 weken 11 uur donker/13 uur licht gehad.
En de kalender geeft aan dat eind augustus de opkomst van de zon 06.40 is en ondergang 20.40.
Dus zo'n 10 uur donker en 14 uur licht. Ik zal de overgang naar die 14 uur licht dan met het verduisteren ook wat verkorten.
Duim maar voor me dat het goed gaat.
Enne ik heb geen like balk. Misschien omdat ik nog een new member ben
Comment
-
Update en vragen.
Inmiddels heb ik net een afdak gemaakt van Greenspan folie. Ideaal spul om te verwerken.
Eerst wat folie van de bouwmarkt geprobeerd wat ik nog had liggen, maar dit was niet transparant genoeg en scheurde bij het vastnieten al.
Hopelijk hou ik hier mogelijke toprot door alle regen straks mee weg.
IMG_0167.JPG
Kunnen zij bij verwachte regenval gezellig dicht bij elkaar schuilen zo.
Heb sinds eergisteren opgemerkt dat de fanleaves vanuit het midden van de Shark Shock en Critical Cure gelig beginnen te worden. De bladnerf blijft wel groener. Als ik er over lees zal het waarschijnlijk een stikstof tekort zijn....
Omdat ik sinds een week alleen nog bloeivoeding geef waar het N gehalte lager ligt zou dit dus een goede mogelijkheid zijn. Ben daarom ook nog maar weer groeivoeding bij gaan geven omdat het N gehalte hierin hoger ligt.
Overigens is de kleurdiepte van het groen over de hele plant wat minder geworden.
IMG_0168.JPG
IMG_0169.JPG
Ik vroeg me af of ik de juiste veronderstelling en actie gedaan heb?
Wanneer iemand adviezen heeft dan hoor ik het graag.
Als laatste dan nog een foto van de dubbel getopte Powerplant.
Deze doet het erg goed en is ook nog mooi groen.
Ze staat voor mijn overkapping met zwart-wit folie.
Hier verduister ik de dames in en had ik ook nog niet op het forum gezet.
Dus bij dezen.
IMG_0175.JPG
Attached Files- IMG_0166.JPG (207,8 KB, 11 views)
- IMG_0168.JPG (145,9 KB, 8 views)
- IMG_0169.JPG (162,9 KB, 8 views)
- IMG_0167.JPG (186,7 KB, 8 views)
- IMG_0172.JPG (103,2 KB, 8 views)
- IMG_0175.JPG (148,4 KB, 8 views)
- IMG_0166.JPG (207,8 KB, 8 views)
- IMG_0169.JPG (162,9 KB, 8 views)
Comment
Comment