Heb nadat ik het zaadje in de grond heb gestopt een beetje water gegeven. Nu houd ik het dan gewoon vochtig.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Eerste buiten kweek (gratis skunk zaadje van 420 shop).
Collapse
X
-
Als ze nog onder de grond zitten hoef je nog geen water te geven, de 1ste levensbehoeftes haalt het plantje uit er zaadje. Als je aarde licht vochtig is dan is dat voldoende.
Als je nu water blijft geven heb je kans dat je zaadje wegrot. En nu niet gaan peuteren in je aarde, dan heb je kans dat je de boel verkloot.
Gewoon geduld hebben, in een paar dagen komt ze boven en dan kun je der nog genoeg aandacht geven.
Zoals bij babies de 3 R's gelden zo geldt bij plantjes de 3 G's ; geduld, geduld & geduld.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Je plantje is aan het strekken, beter om het raam helemaal open te zetten of in de tuin zodat ze volop zonlicht heeft.
Water geven doe je als de pot licht aanvoeld, kijk maar eens hoe zwaar die is na het water geven en een paar dagen later.
Het kan snel te veel zijn met jonge plantjes, ik heb namelijk dezelfde fout gemaakt waardoor de plant 1/4 van de grootte heeft als zou moeten.
Met mate, opletten met warme dagen, that's it.
Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Comment
Comment