Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hehe, tnx. En ja vanaf hij wat steviger en sterker is, komt ie in de tuin tussen andere planten.
En ik denk dat ik ga toppen enz om ze klein te houden.
Het cannabis roken in mn 'kleine' tuin ruikt veel erger voor de buren dan klein plantje denk ik
Ik heb allemaal kruiden in den hof gezet. En ga die ertussen zetten.
De buren zijn ok, maar je weet maar nooit. Daarom ik beetje voorzichtig blijf, het gaat me niet om hoeveelheid,
Gewoon om zelf eens te kunnen doen.
Indien het lukt knip en droog ik bij een ander, omdat bij knippen en drogen meeste geur zal komen denk ik.
Groetjes
Ps. Er heeft een kat die fles omgeslagen, en plantje lag beetje plat. Ik hoop dat deze niet verloren is. Na 1 dag zie het nog steeds groen. Morgen zal het wel duidelijker worden zeker
Het cannabis roken in mn 'kleine' tuin ruikt veel erger voor de buren dan klein plantje denk ik
Nou geloof me 1 zo klein plantje kan zo hard ruiken dat heel de wijk weet wat er in jou tuin staat .... en der is geen joint die dat voor elkaar krijgt
Comment