Vroeg in het voorjaar ben ik begonnen met mijn eerste kweek ooit. Dat verslag is hier te lezen. Ik heb er veel van geleerd en nu is het tijd de vruchten daarvan te gaan plukken in de tweede kweek!
Ik heb twee zaadjes Super Lemon Haze Auto van Greenhouse. Eentje daarvan is direct in de pot geplant, de ander na een week in een bakje binnen ook naar buiten.
Ronde twee staat er inmiddels zo bij:
NR1. gezaaid op 13 juni
NR2. gezaaid op 23 juni
Voorlopig is er nog weinig spannends aan de hand, behalve iets dat mij opvalt aan de bladeren. Zou iemand mij kunnen vertellen waarom de puntjes afbuigen, zowel horizontaal als verticaal.
Naar beneden:
Opzij:
Niet elk blad heeft het:
En weet iemand wat dit kan zijn? Er zitten geen beestjes onder.
Misschien zit ik er nu wel veel te dicht op en is dit niets. Maar ik zou het jammer vinden een kans om weer wat te leren te missen!
Ik heb twee zaadjes Super Lemon Haze Auto van Greenhouse. Eentje daarvan is direct in de pot geplant, de ander na een week in een bakje binnen ook naar buiten.
Ronde twee staat er inmiddels zo bij:
NR1. gezaaid op 13 juni
NR2. gezaaid op 23 juni
Voorlopig is er nog weinig spannends aan de hand, behalve iets dat mij opvalt aan de bladeren. Zou iemand mij kunnen vertellen waarom de puntjes afbuigen, zowel horizontaal als verticaal.
Naar beneden:
Opzij:
Niet elk blad heeft het:
En weet iemand wat dit kan zijn? Er zitten geen beestjes onder.
Misschien zit ik er nu wel veel te dicht op en is dit niets. Maar ik zou het jammer vinden een kans om weer wat te leren te missen!
Comment