Hallo iedereen, ik heb op 18 juni 4 x kera seeds white thunder gezaaid,
Ik heb deze op laten komen onder een aantal spaarlampen met verschillende kelvin.
In een eigen gebouwd hobby kastje.
Aangezien ik op kamers woon koste mij dit tog te veel ruimte en heb ik de planten buiten gezet, andere mensen in het pand vonden dit niet fijn en nu staan ze dus voor mn raam.
In het raam zit een hor en de raam staat eigenlijk 24/7 open.
De dames staan in universele potgrond en in het begin heb ik de fout gemaakt om bij te voeden, hier ben ik mee gestopt toen, en sinds kort nu ze wat groter zijn weer begonnen.
Ik heb zelfs een blad met 11 vingers gespot dus na mijn weten staan ze er goed bij.
Tevens heb ik ook 3 lowryder 2 automatic
Van zamnesia gezaaid die nu net boven zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik heb deze op laten komen onder een aantal spaarlampen met verschillende kelvin.
In een eigen gebouwd hobby kastje.
Aangezien ik op kamers woon koste mij dit tog te veel ruimte en heb ik de planten buiten gezet, andere mensen in het pand vonden dit niet fijn en nu staan ze dus voor mn raam.
In het raam zit een hor en de raam staat eigenlijk 24/7 open.
De dames staan in universele potgrond en in het begin heb ik de fout gemaakt om bij te voeden, hier ben ik mee gestopt toen, en sinds kort nu ze wat groter zijn weer begonnen.
Ik heb zelfs een blad met 11 vingers gespot dus na mijn weten staan ze er goed bij.
Tevens heb ik ook 3 lowryder 2 automatic
Van zamnesia gezaaid die nu net boven zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment