Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het egeltje zag ik omdat er een kat loerde, ik d8 waar loer jij op?, en toen zag ik t lieverdje. Hij liep achter de schuurtjes. Ik gelijk Batkid gebeld dus die kwam snel ff kijken. Hij zeg zal ik m aaien, nee joh zeg ik . Heel voorzichtig aait hij toch t egeltje, ik:en?
Prikt nie hoor zegt hij. Nou toen durfde ik ook
Hij verstopte zich onder berg onkruid dus we hebben m maar verder met rust gelaten.
En die roze schoonheid is inderdaad purple storm.
Enorm nieuwschierig naar ikzelf.
Bedankt voor lieve reacties love u all
Ja dat denk ik ook er ken toch minder lucht tussen zo flatstem. Voorlopig staat ze buiten zonder afdak.
Over paar weken komt ze in de schuur met deur open als t regent. Bij zonnig weer zal ik haar hoger moeten zetten zon verdwijnt dan uit mn tuintje . Desnoods zet ik r een ventilator op mocht ze onverhoopt zeiknat regenen als de toppen voller worden. Voorlopig nog geen zorgen.
Denk, zo aan vorm te zien, dat ze indica is dus geen superlange bloeitijd half /eind oktober vermoed /hoop ik dat ze klaar is.
Bedankt voor de lieve reacties
Has anyone ever heard of this? i had a side branch on a Frisian dew plant with flat stem mutation, at the time i had no idea what it was and in the end chopped it off after it started flowering, but recently discoverd a green house seeds strain hunters video which features this flat stem...
Praatje bij het plaatje,
Foto 1. Purple storm met de flatstem vooraan.
Gekke is dat de enkele stengels hun bladeren verkleuren, de dubbele stengel heeft minder last daarvan.
Foto 2 dubbele stengel (flatstem)
Foto 3 gewone stengel met paarse verkleuring bij de bladpunten.
Foto 4 close uppie
Foto 5 sativa die door de wind horizontaal ligt bijna
Comment