Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onder de Spaanse zon 2017

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Toelichting: zeep is een mengsel van oliezuren met kaliumhydroxide of natriumhydroxide (loog in de volksmond).
    Door olie met loog te verhitten ontstaat zeep; 'olieslingers' met een hydrofiele kop. Toevallig is zeep dankzij die eigenschappen (waterafstotend en waterminnend) zo goed in het wegwassen van vet. Het kapselt het vet in.

In de meeste gevallen is zeep gemaakt van het goedkope natriumhydroxide. Da's de zeep die je in de supermarkt koopt. Natrium vind een plant niet zo lekker, en er blijft vrijwel altijd een residu in de zeep achter. Kalium echter, vinden planten heerlijk, ook dat blijft als residu achter maar kan later dienen als voeding.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Interessante vraag. En antwoord(en).
      Dank allen.
      Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Updatje van de critical Kush,

zoals verw8 van een Indica gaan ze als een speer. Vol diamantjes en ze beginnen al aardig te ruiken . Gelukkig geen buren

Deze week niets meer gegroeid in de hoogte alle energie naar de toppen

Drie maal Critical Kush op een rijtje, ze bloeien nu 4 weken.

nummer 1
        DSC06588.JPG
        DSC06589.JPGDSC06591.JPG

nummer 2
        DSC06592.JPGDSC06593.JPG

nummer 3
        DSC06597.JPGDSC06598.JPGDSC06599.JPGDSC06599.JPGDSC06600.JPG

Bonsai zonnebloem
        DSC06602.JPG
        Attached Files
        sigpic

Comment

Hey Inti de tent staat al klaar voor me ik kom er aan
          Wat heerlijk dat je nu een eigen huisje daar heb gekocht heb je ook zo heerlijk zwembad er weer bij ???
          Man man die fuit bomen dat word veel Jam maken en sapjes en god weet wat nog meer allemaal heerlijkkkkk
          En die wiet Planten omg je word ervaren kweker das geen kinder spul mee he
          God was never on your side..

Comment

Als je straks in je rubberbootje dobbert en je afvraagt waar de peddels zijn ...
            Die liggen achter je wietbomen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
              Als je straks in je rubberbootje dobbert en je afvraagt waar de peddels zijn ...
              Die liggen achter je wietbomen.
              Das best eng Q al die dingen die jij ziet op een foto Hahahahah

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Hey Inti de tent staat al klaar voor me ik kom er aan
                Wat heerlijk dat je nu een eigen huisje daar heb gekocht heb je ook zo heerlijk zwembad er weer bij ???
                Man man die fuit bomen dat word veel Jam maken en sapjes en god weet wat nog meer allemaal heerlijkkkkk
                En die wiet Planten omg je word ervaren kweker das geen kinder spul mee he
                Heee guapa . Helaas nog geen zwembad je moet het hier maar mee doen kan je toch rondjes zwemmen.
                Ja mn vriendin is druk met het maken van jam en chupito . De plantjes klein maar fijn dit jaar.

IMG-20170812-WA0001 (1).jpg
                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.
                sigpic

Comment

WATTTTTTTTT ik doe een moord voor zo zwembad omgggggggggg ik ga mijn spullen in pakken tot straks

Comment

Update van de pineapple chunk.
                    Ze gaat een stuk langzamer dan de pure indica's de indica's krijgen al lekkere dikke toppen. De pc is wat ieler maar wel veel lange toppen.

DSC06616.JPGDSC06615.JPGDSC06618.JPGDSC06617.JPG

hasta la pasta
                    sigpic

Comment

Je bent een gezegend persoon met je plekkie daar.... geniet ervan, meer kan ik niet zeggen

Comment

Super plaatsje heb je daar! En je planten... Echte parels!

Comment

zeuw dat kan je tenminste planten noemen
                          wat een mooie omgeving zeg, word jaloers...

je hebt een droomplekkie

Comment

Damn, jouw plantjes zijn stuk verder dan de mijne.
                            Wellicht bewijs dat op Mallorca we meer zonuren hebben . Hahahahah

Comment

Bedankt voor reakties! Grappig dat de zonuren ook verschillen tussen Mallorca en Granada .

Heb helaas mn camera uit mn handen laten vallen dus niet meer zulke mooie macros

Update van de Critical Kush

Afgelopen week pk 13/14 met de voeding meegegeven ik hoop nog een week of 3, maar ze zijn nog erg milky.
                              Veel last gehad van harde wind dus plantje op de hoek hangt erg door. Krijg je met die dikke toppen

SAM_1641.JPG
                              SAM_1637.JPG
                              SAM_1638.JPG

SAM_1643.JPGSAM_1646.JPGSAM_1656.JPGSAM_1644.JPGSAM_1658.JPGSAM_1663.JPGSAM_1665.JPGSAM_1673.JPG

goed te zien waar de toppen zijn afgebroken'en de hoofdtop. Vast om te testen of ze klaar is om te oogsten. Gelukkig ben ik lekker aan het spreiden geweest met mn planten ,en staat alleen deze bij het huis.
                              De rest verstopt op de hectare advocado's en mango's
                              SAM_1676.JPG
                              SAM_1677.JPG
                              SAM_1675.JPG
                              Attached Files
                              sigpic

Comment

Planten hebben deze week geen voeding meer gehad komende week nog een week spoelen. Dan waarschijnlijk alles oogsten, zijn ze nog te milky dan nog een week.
                                Ze gaan ten onder aan het gewicht van de toppen, zoveel mogelijk ondersteunen met touwtjes.

Pineapple

SAM_1721.JPGSAM_1727.JPG

critical 1

SAM_1731.JPG

SAM_1733.JPG

critical 2

SAM_1740.JPG

SAM_1742.JPG

SAM_1744.JPG

SAM_1746.JPG

De laatste heeft wat last van meeldauw, gespoten met spuitzwavel.

SAM_1753.JPG

SAM_1756.JPGSAM_1763.JPG

sigpic

Comment

• Ongeldig
                                  Ongeldig commented
                                  Editing a comment
                                  Beetje vroeg om te oogsten toch inti? Help me herinneren, hoelang bloeien ze nu?
                                  Flinke toppen joh, dat wel.
                                  Wat brutaal van diegene die de Pineapple Chunk heeft gekortwiekt. Onrijpe vieze wiet oogsten. Lijkt favoriet te zijn bij dieven.

Die touwtjes hebben ze wel nodig!

Knippen is zo'n tijdrovend werkje, zo kan je de oogst nog spreiden. Je begint natuurlijk met degene die het verst is in de bloei en eindigt met de nakomelingen.

Mooie planten, dat beloofd een goed jaar te worden voor jouw.
                              Bezig...
                              X