Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek: Purple Queen RQS 20L pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e kweek: Purple Queen RQS 20L pot

    Korting op 420shop
    Hello everyone!

    ik start mijn ronde met ofwel 1 ofwel 2 wietzaadjes van purple queen van RQS! De nieuwe soort die paarse toppen kan geven. Ben echt heel benieuwd naar het resultaat en hoe het weer gaat worden hier..

    Wat:
    1-2x purple queen feminised
    mainlining
    universele potgrond
    20L pot

    Ik ga de zaadjes vandaag al laten ontkiemen of zou ik misschien nog een heel klein tijdje wachten? Ik wil de plantjes groot genoeg hebben aan het einde maar denk niet dat mijn plantjes erg lang binneshuis mogen staan hier ivm stank (ouders). in de garage zou het wel gaan maar dit gaat niet een goed verwarmde ruimte zijn dus ben er bang voor.

    Follow my topic, learn and give tips to me
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Half mei kunnen ze naar buiten. Dan is er bijna 16 uur licht.
    Binnen voorgroeien doe je dan met de lamp aan tussen 06:00 en 21:30 als je het helemaal goed wil doen
    Check alle andere topics hier bij de buitenkweek, die 'begintijd' is nog steeds hetzelfde.

    Paarse Kush, korte bloeitijd, oogst in oktober, ik ben ook benieuwd wat dat gaat worden buiten.
    Het klinkt goed in ieder geval.

    Eerst nog wat sneeuw dit weekend.

    Succes alvast!
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ik wacht al heel lang op het zaaien hier daarom dat ik er zo vroeg mee begin, misschien een klein beetje dom maar hey, waarom niet gewoon proberen als ik ze voor het raam al ga zetten, en dan onder de lamp nog een paar uurtjes (ik ga mijn 90watt led lamp hangen) ofwel hoeveel watt moeten ze minimum krijgen? Ik groei altijd binnen voor op 90watt led's? Gewoon bij de vensterbank nu gaat nog niet? Dan schieten ze direct de bloei in of hoe?

      greetz

      Comment


        #4
        Het licht is niet sterk genoeg en te kort. Dan gaan ze in bloei inderdaad
        Natuurlijk mag je beginnen, maar omdat jij zei dat ze niet zolang binnen mogen blijven waarschijnlijk .....
        De komende twee maanden kunnen ze nog niet 24/7 buiten blijven.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Oh haha, heb gevraagd aan mijn moeder of ik me tentje weer een tijdje mag opzetten om voor te groeien, een heel kleintje maar, dacht 90x60x90 en daar al beginnen met main linen? Zo blijft ie zowiezo klein, vanaf wanneergaat de plant al wat geur afgeven? Heb hier enkel buiten etc CBD hennepplanten gezet (mannelijk/vrouwelijke) gewoon de thee hennep, die stonken natuurlijk niet.

          Comment


            #6
            Dat begint vrij snel hoor eerst een beetje en steeds harder naar mate ze groter worden.
            En ze hoeven echt niet in bloei te staan om ze hard te ruiken!

            Planten hier zijn nu 1 maand en half oud en die zou ik echt niet gewoon los in huis willen hebben staan!!! Maar als je ze in een tentje hebt kan je toch gewoon afzuigen en koolstoffilter erop zetten?

            ​​​​​​

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              ik zit in binnen kwek nu aan week 6 begonnen en beginnen nu serieus te ruiken als ik de kas open trok wat ik voordien niet had heb wel koolstoffilter in de kast hangen
              kan ook niet wachten tot ik ze buiten kan beginnen eerst zal ik ze ook binnen mee beginnen als ik mijn kweekje af heb dan gaan de lemon haze critical en amensia haze (auto) voor buiten enkel de amne is een auto de andere gewone female zaadjes en liberty haze voor binnen

            #7

            Comment


            • Holy Cannelloni
              Holy Cannelloni commented
              Editing a comment
              Wow! Binnen?
              Kan ik hier echt niet maken hoor, dat ruik je echt doorheen heel de woning dan.
              Is misschien ook soort afhankelijk?

            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              De ene soort zal wat sneller iets laten ruiken dan de ander inderdaad, maar het is in de groei nog nooit zo erg geweest dat ik een filter moest plaatsen. Misschien ben ik de geur ook wel al gewoon. Dat geeft ook een vertekend geurbeeld want misschien gaat iemand die niet blowt het wel ruiken.

            #8
            Ja ik heb ze bij een vriend in de tent al laten kweken enz bij zijn thuis maar de geur ging nog wel maar je rook ze toch al wat als je de tent opendeed (groei) in de bloei ook alleen dan hadden we de koolstoffilter aan, maar idd ik kan het met de koolstoffilter verhelpen moest het te erg worden! we hadden eens een hele kweek laten staan zonder koolstoffilter, oke het tuinhuis stonk helemaal maar de geur buiten, een klein beetje dan..

            ben echt heel nieuwsgierig naar de purple queen! Mijn eerste hennepzaadje (THEE) is ontkiemt en in de grond, wss hebben jullie daar niet echt graag info over ofzo, gewoon leuk om mee te delen deze zal ik ook moeten hakken voor hij/zij in de bloei gaat

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Jahoor we willen alles weten.
              Sommige kwekers presteren het om in dit stadium al fouten te maken.

            #9
            Zo, even een update

            de kleine tent staat op Heb er 2x 55W CFL verlichting in met armatuur (1groei, 1bloei) weet niet of dit helemaal geschikt zou zijn voor mijn wietplantjes? Want moest ik er weer eentje bestellen kan het prijskaartje aardig stijgen door de verzendkosten :/ het eerste zaadje (hennep) stond sinds gisteren in de grond en is vandaag bovengekomen. De purple queen is goed gekiemd (helaas geen foto van genomen omdat ik te enthousiast was. Deze staan alle 2 in de tent samen met mijn andere groenten die voor het 'etensmoestuintje' dient
            Ik ben van plan om ze ook plagron grow & bloom te gaan geven? Wat denken jullie? Moet ik mijn medium dan veranderen om de juiste doseringen?

            hier wat foto's:
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 4 photos.

            Comment


              #10
              Heb de lamp wat korter bij de plantjes gezet.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #11
                TL mag zeker kort op de plantjes staan anders gaan ze strekken heb ik hier gemerkt!

                Veel potjes in het tentje

                Succes!

                Comment


                  #12
                  Oorspronkelijk geplaatst door Holy Cannelloni View Post
                  TL mag zeker kort op de plantjes staan anders gaan ze strekken heb ik hier gemerkt!

                  Veel potjes in het tentje

                  Succes!
                  Okey! En ja maar er staan er maar 2 voor wiet in.. Dus de hennep en de Purple Queen, ook heb ik vandaag de Power Africa feminized aan het ontkiemen gelegd (SEEDSMANSEEDS) 8weken bloei. Ben benieuwd wat het gaat geven!
                  Staat de lamp er goed genoeg kort op? Of moet het nog wat korter?

                  Comment


                    #13
                    Ik had 35W in totaal en deze hing op een paar cm direct boven de plantjes. Op 20 cm strekten de plantjes nog steeds.

                    Met 110W is dit waarschijnlijk een stuk beter.
                    Maar zeker even opletten dat ze voldoende licht krijgen

                    Hoe dichter hoe beter, gewoon eventjes rekening houden met de weinige warmte die deze lampen toch ontwikkelen....
                    En hoeveel licht je de andere planten nog wil geven

                    Comment


                    • WGanja
                      WGanja commented
                      Editing a comment
                      Maakt het ook uit dat er 1 bloei en 1groei lamp staat? Alletwee zelfde merk, zelfde watt

                    #14
                    Neen , zolang ze ook voldoende van het blauwe spectrum krijgen is er geen probleem!

                    ​​​​​​Uiteraard ook de hoeveelheid licht dat de plantjes effectief bereikt en het aantal uren licht/donker (18/6)
                    Last edited by Holy Cannelloni; 18 March 2018, 20:30. Reden: Te snel geplaatst :-)

                    Comment


                      #15
                      Oorspronkelijk geplaatst door Holy Cannelloni View Post
                      Neen , zolang ze ook voldoende van het blauwe spectrum krijgen is er geen probleem!

                      ​​​​​​Uiteraard ook de hoeveelheid licht dat de plantjes effectief bereikt en het aantal uren licht/donker (18/6)

                      Jup heb ze geprobeerd onder het blauwe licht te zetten, deze staan ook 18/6 onder de lamp en wil deze 1-2maanden voorgroeien in de tent voor ze naar buiten gaan

                      Comment

                      Bezig...
                      X