Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek: Purple Queen RQS 20L pot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    [UPDATE]

    high iedereeen

    de clones update even! Bij een paar clones die ik had genomen zijn er al een paar worteltjes aan het tonen! Mooi wit tot nu toe. Hoelang zal ik deze laten staan voor ik ze overpot? Moeten ze echt door het hoesje van de potgrondhoud ding komen? En nogsteeds de kap erboven op laten bij de kas?
    hennep plant update! Ze staat onderin dus niet in volle zon! Nog zie ik wat brandvlekken deze word binnekort gekapt voor thee

    greeetz
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #32
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #33
        [UPDATE]

        De stekjes zijn geworteld! Heb ze mooi ingepland al, heb nieuwe stekjes weer genomen van de purple queen en ook van de critical 1 kan mijn foto's niet uploaden wegens overschreiden ba' de maximale resolutie..

        Comment


          #34
          [UPDATE]

          Ik weet niet of mensen dit topic nog volgen maar hier dan de grote update.. heb telkens wanneer ik de purple queen heb getopt er een stekje proberen van te maken. Heb een paar autoflowers laten ontkiemen en 1tje staat in de bloei al (diesel automatic). De rest zijn nog baby. Ik heb ook een vraag? 2 van de purple queen feminized staan al in de bloei of wat zijn die kleine witte haartjes anders? Preflower? Of wat? Ik vind het wat vroeg? Al me plantjes zijn stekjes van de purple queen
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.

          Comment


          • Jack Spliff
            Jack Spliff commented
            Editing a comment
            Dat zijn pre-flowers. Zou niet weten wat het anders kan zijn

          #35
          Dat is de plant die aan het puberen is. Ze laten hun geslacht zien maar zijn nog niet in bloei.
          Ik wou wat zeggen over de aarde in de blauwe emmer op de eerste foto. Maar als ik foto 2 zie snap ik al wat er is gebeurd.
          Succes met je kweek.
          Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

          Comment


            #36
            Jack Spliff oh okay, en hoelang duurt het dan eer ze in de werkelijke bloei staan? Ik had eergisteren wat bloeivoeding al gegeven samen met wat groeivoeding? Is dit al te vroeg dan? Of mag ik het al starten?
            Ongeldig ja, had een foto gemaakt voor dat ik ze had overgepot

            Comment


              #37
              Voor bloeivoeding is het nog wel wat te vroeg ja, dat doe je pas als er echt "pruikjes" komen.

              meestal krijgen ze vanaf de voorbloei een weekje een groeispurt en gaan ze dan echt in bloei

              Comment


              • WGanja
                WGanja commented
                Editing a comment
                Oh, leuk om te weten bro! Dan maar mijn gemixte bloei/groeivoeding nog aan de kant houden dan
            Bezig...
            X