Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
1 x Blue Grape Dream (Greenlabel) & 1 x Power Plant - Buitenkweek
De planten hebben door het zomerse weer lekker kunnen groeien. De Blue Grape Dream gaat als een speer en begint zelfs al lekker te ruiken.
De PowerPlant is vorige week tot mijn grote schrik half opgevreten door waarschijnlijk slakken (stond in een hoek met een varen plant waar meestal een hoop ongedierte in zit). Heb hem gelijk uit de grond gehaald en op een andere locatie neergezet. Dit is zijn redding geweest, en na het overplaatsen begint hij weer langzaam op te komen (mede geholpen door de zonovergoten afgelopen week).
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 4 photos.
De plantjes aan lekker. De BGD heeft de smaak te pakken en groeit als kool, ruikt ook al heerlijk. De PP begint, na een hevige strijdt, ook weer de vaart er in te krijgen.
This gallery has 1 photos.
De BGD is lekker aan het groeien, loopt nu al tegen de 130cm aan. De PP heb ik een week terug verplaatst maar die lijkt de ziel te hebben gegeven helaas. Gelukkig zal de BGD de gederfde opbrengst van de PP ruimschoots voldoen.
This gallery has 3 photos.
Klopt QnQ maar het was niet anders, de tweede plek waar de pp stond had ze ook last van een hoop ongedierte dus ik moest wel voordat hij helemaal opgevreten werd.
buiten planten hebben altijd ongedierte das de natuur
heb ook een net uitgekomen plantje aangevallen geweest van een slak bleef nog 1 half blaadje over van de 4 blaadjes dat hij had nu zie je het niet meer
ik heb 1 lemon haze in open grond staan en daar liggen in een circel rond de stam blauwe slakken korrels zo kunnen ze niet aan je plant want ze zijn zot op bie blauwe korrels en na eten gaan ze direkt dood er is sedert geen 1 meer aan mijn plant gekomen ze liggen er allemaal rond dood ofwel zet je ze buiten in potten zoals mijn andere 5 planten dan kan je ze verplaatsen waar je wilt en waneer
is normaal een plant is niet gemaakt voor geheel de tijd te verplaten
en de slakken korrels dat ik gebruik zijn ook bio korrels dat ge in de aveve
succes verder met je over gebleven plant ze ziet er mooi uit
Bedankt voor je tip, maar voelt toch niet zo goed om de chemische slakkenkorrels boven de grond van de wietplant te leggen. Denk toch dat het opgenomen wordt door de plant en wil het graag volledig biologisch doen.
Update:
De Blue Grape Dream gaat als een speer, mede geholpen door het fantastische zomerweer. Loopt nu al tegen de 2 meter aan en de eerste witte haartjes zijn zichtbaar.
De Powerplant heeft wonder boven wonder de smaak weer te pakken. Werd op een gegeven moment zo bruin dat ik op het punt stond hem weg te gooien, gelukkig niet gedaan en hij heeft een kleine inhaalslag gemaakt. Al denk ik, aangezien de hoofdspriet nog steeds bruin is, dat hij niet meer de lengte in groeit.
Comment