Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1 x Blue Grape Dream (Greenlabel) & 1 x Power Plant - Buitenkweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1 x Blue Grape Dream (Greenlabel) & 1 x Power Plant - Buitenkweek

Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

Comment

Zonder bij te verlichten kan nog niet, dus hopelijk heb je er ook een lamp boven hangen.
      Die mooie steel komt door strekken, dan is het plantje op zoek naar licht, omdat ze niet genoeg krijgt.

Anyways, op naar de overdadige wietvelden,
      Succes !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Geweldig zeg ik ga je volgen als de zon schijn kunnen ze misschien al wel naar buiten?
        God was never on your side..

Comment

Ze gaan ook nog niet naar buiten hoor. Ze staan nu mooi voor de ramen op de vensterbank, met een warm briesje van de kachel. Begin al een aantal jaren met kweken rond deze tijd, en ze zijn nog altijd allemaal vol groen gekapt, dus dat moet goed komen.

Comment

Ik volg jou kweekverslag mee, ik vraag me wel af of ze niet te hard gaan strekken en of ze niet meteen in de bloei zullen schieten zonder bij te verlichten? Soit, ik ben heel erg benieuwd en veel succes

Comment

zat zelf ook al na te denken over een kweekje nu, maar toch nog wat te vroeg denk ik, anyway succes!!!!

Comment

Update:
                De plantjes hebben de afgelopen twee weken lekker kunnen groeien, er zaten toch wel wat mooie dagen tussen dus ze hebben mooi aan kunnen sterken. De 2e en 4e foto zijn van de Blue Grape Dream, deze hebben al een redelijk sterke steel en begint zich open te vouwen. De 1e en 3e foto zijn van de Powerplant. Deze heeft nog een ietwat magere steel. Heb er voor de zekerheid een kleine steun tegenaan gezet, maar dat gaat goed komen.
                20180330_175949.jpg 20180330_175825.jpg 20180330_180004.jpg 20180330_175833.jpg

Comment

Update :

De meiden zijn lekker aan het groeien, het zomerse weer van de afgelopen week komt goed van pas. Beide evenaren nu de 20 centimeter. Nog even en ze kunnen overgepot worden in een grotere bak, alvorens ze in de grond te zetten.

Powerplant

Blue Grape Dream

Comment

Die mag je nu volgens mij ook al wel verpotten hoor.

Flink gegroeid inderdaad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nyln View Post
                      Die mag je nu volgens mij ook al wel verpotten hoor.

Flink gegroeid inderdaad
                      Ja ze worden wel erg groot voor in het blik.

Comment

Hoe wil je dat eigenlijk gaan doen? Wel lastig natuurlijk aangezien er zo'n rand in het blik zit.

Comment

Op z'n kop houden en schudden ?
                          Soms lijkt iets moeilijker dan het in praktijk is.

Het is nog wel wat vroeg om over te potten, dat blik zit nog lang niet volgeworteld omdat ze te nat staan.
                          Zou proberen wat minder water te geven dan ontwikkelen die beter en strekken ze ook wat minder.

Comment

Wat QNQ zegt inderdaad, of gewoon de bodem met een blikopener openmaken en de aarde er doorheen drukken.

De plantjes zijn gister in de volle grond gezet. Wel nog even met de nodige steunpilaren eromheen voor het geval een stevige wind oprukt, maar gezien het weer kunnen ze in de volle grond alvast lekker hun wortels spreiden.

Comment

Hoe gaan ze Outgrow
                              Die zullen zeker best gegroeid zijn met al dat water uit de lucht en zon er achteraan ?

Comment

Bezig...
                              X