Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitengrow 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Els is back!

Heeft ze katten meegenomen?
    "Nee" klinkt het schor?
    Mooi! Neem ik hier samen met een bende straatkatten plaats in de tuin (afgelopen nacht gevangen speciaal als cadeautje voor LR2 - hij is toch zo verzot op katten).

Of had je liever dat ik je een biertje bracht LR2?
    Leuk dat je ons weer meeneemt door de krochten van jouw tuin en brein.

Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

Vrouwen die aanbieden om een biertje te komen brengen, die zijn zeldzaam!
      De man die jou op stok weet te krijgen in zijn kippenhokkie mag zich gelukkig prijzen

Geen katten alsjeblieft! Ik ben afgelopen week al 3 keer in de schijt getrapt. Het wordt ook steeds erger; eerst het gazon en achterin de tuin, tegenwoordig recht voor de deur op de stoep.
      De eigenaren geven geen thuis "De mijne doet zoiets noooooit".
      Ik heb Els inmidels bewapend met een jachtmes en een machinegeweer. Ze blijft nachten lang waken over de tuin. Soms ben ik haar even kwijt als ik kamillethee kom brengen, dan zit ze in haar camouflagepak. Da's altijd even schrikken als er opeens een struik beweegt.
      De eigenaren zeggen straks wellicht "Ik zie de mijne nooooooit meer, hoe kan dat toch?". Dan weet ik even niet waar ze het over hebben.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

• QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Gewoon aardig zijn tegen die katten, en dan til je ze op en zet ze met de pootjes in een teil sla-olie.
        En dan stuur je ze weer naar huis; 'ga maar op de bank zitten'.

• LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Ik zat meer te denken in de hoek van secondenlijm en brandalarms. Je weet wel, batterij vastlijmen in het brandalarm, behuizing dichtkitten, poesje aanhalen, beetje lijm in de nek, brandalarm erop, peuk er langs, en gewoon eens luisteren. Een soort van katten-tracker maar dan analoog.

Nice, seksisme verpakt in een compliment met strik.
      Moet ik die harem van humaan verkregen straatkatten nu terug op straat zetten zeg je? Dan maak ik er wel uber-zielige rescue-kittens van en verkoop ze vervolgens voor 250 per stuk aan domme vlees-eters. Your loss. Vlees is wel lekker trouwens als het niet van de supermarkt komt. Krijg je een dubbel voldaan gevoel van. Weleens geprobeerd?
      Bij de boerenbond verkopen ze vossenvallen. Van die vallen waarvan zo'n pootje knap zegt.
      Ik wil je geen suggesties geven ofzo. Dat viel me gewoon op laatst toen ik zelf een rattenval kocht aldaar. Pestbeesten. Ze zitten hier, maar ik en vangen, HO MAAR. HO HO HO. Stop Ho.
      Misschien lust Els ratten tijdens haar stakeouts? En kan ze die ook vangen?
      Van Els verwacht ik nu de hemel he dat snap je wel. Terug van de dood - Vrouwen in camouflagepak

IMG_20180430_184932270_HDR.jpg

Konijnenvlees is gezond & ik kan hard meppen.

Comment

• LR2
        LR2 commented
        Editing a comment
        Is dat dus seksisme? De kippen op stok hebben betekent toch dat ze slapen? Dat ze logeren? In zijn kippenhokkie.
        Ja, natuurlijk A dirty mind is a joy forever. Ik kon 't niet laten om met woorden te goochelen. Of ga je daar nu ook dingen achter zoeken? Goochelen kan immers ook spelen met een gooch betekenen.. Dan heeft Goochapparel.com toch echt een foute merknaam uitgevonden.

Ik heb weleens een kistkalfje uitgezocht en zelf geslacht. Nee geintje, het was een volwassen koe en ik mocht alleen kijken. Ik voelde me echt niet dubbel voldaan alleen.. Meer een beetje, tsja, zoveel vlees! Ramvol! De enige echte wildvangst die ik ooit gedaan heb, waren vissen en escargots, toevallig gekookt in Gulden Draak. Kip of konijn durf ik ook nog wel aan, hond misschien ook wel, als die al dood is. Eigenlijk vrijwel alles behalve schaap, geit of lam. Dat vet smaakt naar stal en dierenpoep. Ik heb een iets te sterke hersenverbinding in dat gebied om die smaak binnen 48 uur kwijt te raken. Gatver! Glaasje wijn? Met keutels.. Alles raakt er door bevuild.

Die rescue kittens zijn een goed idee. Daar zal vast een prima handel in zijn. Paar van die reclames erbij van de SPCA en ze betalen een godsvermogen om maar geen meelij meer te hebben!
        Een vossenval heb ik toevallig, van grootvader. Maar een vos heeft geen klauwen als een kat. Een vos krijg je er nog uit zonder zelf aan stukken gereten te worden. Katten niet, denk ik.
        Ratten zitten hier niet gelukkig! Ja wel, van die schoffies die (praktisch) vuilnis eten en op straat hangen, met een vachtje, maar ze lopen op 2 poten. Die lust Els wel rauw, maar ze kan maar een enkel jachtmes hanteren. Als zij met meer zijn.. Ach. Confrontaties vermijden.

Els is niet zo goed met knaagdieren. Een beetje zoals de lokale dierenwinkeleigenaar (dubbele woordwaarde!), die dus geen knaagdieren durft te hanteren. Die moet oprecht zijn vrouw bellen als iemand een hamster komt kopen. Eigenlijk ook een luilekkerleven "Luister schat, de helft van de inventaris hanteer jij, dan doe ik het babbeltje wel.".
        Eigenlijk is ze een soort Els dus.

• Ongeldig
        Ongeldig commented
        Editing a comment
        Je vat zo een poezebeestje gewoon in zijn nekvel LR2 en dan zijn ze zo mak als een lammetje. Eventueel met handschoentjes als je bang bent voor krasjes maar dat zal overbodig blijken.
        Jij gaat toch geen (huis)dieren mishandelen.
        We horen je allemaal LR2 als jij soggens door je tuintje struint met je segretje in je smoelwerk. Op je blote pootjes wel te verstaan. Schreeuwend over het forum; "KUTPOEZEN nu kom ik weer te laat op mijn werk omdat jullie schijt graag tussen mijn tenen door omhoog kruipt. Dit ritueel herhaalt zich minimaal drie jaar. Het begint traditie te worden (heeft een van je buurkatten mij verteld). Volgens mij denk jij stiekem gewoon, yes weer een handje gratis mest.

Het was ook wel een inkoppertje, dat ik je bier kom brengen. Ik had niet anders verwacht als dat je daarin beet.

Nu heb ik toch even een chin-rest tussendoortje nodig LR2. Equivalentie. De kracht van taal.

Als Els niet kan helpen met de ratten misschien biedt je slang dan uitkomst? Is die leenbaar?
        Ik denk overigens dat ik ze vermoord heb met van die roze hageslag.
        Zij knallen met reuzehagelslag uit hun achterwerk, ik smijt terug met giftige pink hagel.

Eerste bloeiharen zijn gespot!
      Een van de durban poisons heeft er zin in. De rest ook trouwens. Dat krijg je er van als je te vroeg begint!
      3-6 weken hersteltijd.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
        Eerste bloeiharen zijn gespot!
        Een van de durban poisons heeft er zin in. De rest ook trouwens. Dat krijg je er van als je te vroeg begint!
        3-6 weken hersteltijd.
        Dat ga jij makkelijk reden met dat laboratorium ...en je ervaring!!

Comment

Het zijn geen autoflowers dus dat gaat inderdaad vanzelf wel goed komen.

Comment

LR2's P-P-P-Pinksterpuzzelllllll
            ehh wat was het normale font ook alweer?
            Hoe dan ook, lekker spacing zo. Hier komt de puzzel, ik weet het antwoord al:
            Help ik ben een beginner en ik heb geen foto's geplaatst. De blaadjes van de blad domina zijn van beneden naar boven: geel, gelig, lichtgroen, lichtgroen.
            Ze staat buiten in de grond. De grond is voldoende bemest volgens de fertometer. Het steeltje ziet ook een beetje roze rood.
            Wat is het probleem volgens jullie?

Winnaars van de puz.. hey wacht eens, hoe is dit opeens weer een ander font? Anyhow.. Winnaars van de puzzel krijgen een digitale schouderklop. Er zijn twee antwoorden mogelijk die beide goed zijn.

Comment

stikstof tekort......( gokje zonder foto)....

Comment

Je hebt op de kleedjesmarkt tijdens koningsdag een heel mooi kinderfietsje gekocht voor weinig.
                Het bestemmingskind was niet helemaal blij met de kleur en je hebt besloten die over te spuiten.
                Na een uurtje licht schuren heb je die afgelopen week op een zonnige middag met prachtige gele lak uit de hema overgespoten.
                Je was alleen vergeten om dat ene plantje af te dekken.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

De kleedjesmarkten dit jaar waren echt ruk. Ik kon er wel lege flessen gele lak kopen voor weinig.. Maar kinderfietsen niet. Die moeten tegenwoordig op marktplaats voor 150 euro. Ik kan me nog herinneren dat m'n pa mijn kinderfiets kreeg van de fietsenmaker bij aankoop van een setje trappers.
                  Maar nee, dat is niet de reden van de gele plant.

De bemesting is op orde. Dat stond er al.

Comment

Staat te nat. Transport problemen
                    sigpic it is just a flower

Comment

ik doe een waarschijnlijk veel te moeilijk gedachte poging, wie weet

Deze gast heeft zijn plant op kleigrond gezet. Hoge pH -> tekorten aan Mn, Fe (chlorose begint bovenin) en mogelijk N (zorgt voor chlorose onderin, kan tevens paarsige steeltjes verklaren). N tekort zou ook kunnen komen omdat de klei slecht draineert en de plant te nat staat.
                      Last edited by Meglow; 20 May 2018, 00:20.

Comment

Verschillen tussen dag en nacht temperatuur zijn erg groot + plant staat te nat doordat koud wortelmilieu moeite heeft met water opnemen.

Comment

Te nat is inderdaad het probleem. Niet te moeilijk denken jongens!
                          Dat, of wortelschade door vraat of iets anders.

Temperatuurverschillen zijn geen probleem voor wiet. Zolang het tenminste 's nachts boven 0 blijft.

Comment

Ghehehehe ik wil mijn digitale schouderklopje.
                            sigpic it is just a flower

Comment

Bezig...
                            X