Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Maar nyln had het ook goed. En Meglow ook (met nog bonusmogelijkheden zelfs!).
De plant is uit de grond getrokken: bruine worteltjes, erg weinig, de aarde was nattig. Nu staat ze voorlopig in een pot met verse potgrond. Nog een aantal maanden hersteltijd voordat er aan bloei gedacht moet worden.. Maakt me allemaal niks uit. Ik doe 't het liefst heel makkelijk dit jaar, maar alsnog wil ik wel op de centen letten: deze moet gered worden anders kost het weer geld.
Ik verdenk LR2 ervan dat hij onder een andere account is begonnen te kweken, ergens waar hij gewoon zichzelf kan zijn en Els hem niet volgt. Deze gebruikt hij om te lullen.
Die gast is veel te slim voor een gemiddelde kwekert, zoals ik. Maakt hij zo'n maf insider topic aan. Ik vind het wel geinig.
Dat zou ik niet volhouden.. Ik heb een te typische manier van schrijven om niet door de mand te vallen. In het echte leven zijn mensen weleens op me afgestapt: "Jij bent LR2 he? Dat herken ik direct.". Dat is best akelig. Ik ben gewoon extreem laks dit jaar.
Alleen een beetje praten eigenlijk.. Ik bedoel: die planten moeten het doen, ik ben enkel toeschouwer.
Wat kan je dan nog meer doen, behalve een soort voetbal inside cannabis-versie houden op het web?
Nee, de bier bar staat er pal naast! Sinds die twee bekers er staan, is het aanvreten van het blad nog 1 dag doorgegaan. Daarna is het opgehouden.
Maar wat een slakken hey, bahbah. Dat komt denk ik vooral omdat alle merels zijn gestorven door het Uru (dacht ik) virus. Blijkbaar vreten die beesten toch aardig wat slakken weg! Vanaf de koffietafel tel ik al een kleine 40-60 stuks.
Comment