Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LR2's Buitengrow 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

LR, kun je uitleggen waarom het patroon geel bovenin en lichtgroen onderin typisch is voor te nat staan?

edit: oh kak, het was andersom! Niet goed gelezen...

Comment

Omdat als je je niet zo prettig voelt liever niet 2 trappen de zolder op gaat.
      sigpic it is just a flower

Comment

Bij deze een schouderklopje voor batmeid.

Maar nyln had het ook goed. En Meglow ook (met nog bonusmogelijkheden zelfs!).

De plant is uit de grond getrokken: bruine worteltjes, erg weinig, de aarde was nattig. Nu staat ze voorlopig in een pot met verse potgrond. Nog een aantal maanden hersteltijd voordat er aan bloei gedacht moet worden.. Maakt me allemaal niks uit. Ik doe 't het liefst heel makkelijk dit jaar, maar alsnog wil ik wel op de centen letten: deze moet gered worden anders kost het weer geld.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hiep hoi de transplantatie is geslaagd. Gerrie de black domina is weer terug groen aan het keleuren.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.

Comment

Vraag me af of hier eigenlijk wel ge kweek word of alleen beetje over en weer praten............
            God was never on your side..

Comment

• Ongeldig
              Ongeldig commented
              Editing a comment
              Ik verdenk LR2 ervan dat hij onder een andere account is begonnen te kweken, ergens waar hij gewoon zichzelf kan zijn en Els hem niet volgt. Deze gebruikt hij om te lullen.

Die gast is veel te slim voor een gemiddelde kwekert, zoals ik. Maakt hij zo'n maf insider topic aan. Ik vind het wel geinig.

• LR2
              LR2 commented
              Editing a comment
              Dat zou ik niet volhouden.. Ik heb een te typische manier van schrijven om niet door de mand te vallen. In het echte leven zijn mensen weleens op me afgestapt: "Jij bent LR2 he? Dat herken ik direct.". Dat is best akelig. Ik ben gewoon extreem laks dit jaar.

Denk dat Els hem verraden heeft zodat hij nog vier maanden moet zitten!!

Comment

Alleen een beetje praten eigenlijk.. Ik bedoel: die planten moeten het doen, ik ben enkel toeschouwer.
              Wat kan je dan nog meer doen, behalve een soort voetbal inside cannabis-versie houden op het web?

Comment

Comment

Show me de planten.
                  God was never on your side..

Comment

Vanaf nu volg ook ik de voetbal inside special cannabis-edition,

Ben benieuwd hoe je planten het gaan doen,

Kweking Eend

Comment

DSCF0004.JPG DSCF0005.JPG DSCF0008.JPG DSCF0006.JPG

Comment

Mooi hoor, slakken biertje erbij
                        2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                        2016 - Greyvol's buitenkweek
                        2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

Comment

Nee, de bier bar staat er pal naast! Sinds die twee bekers er staan, is het aanvreten van het blad nog 1 dag doorgegaan. Daarna is het opgehouden.
                            Maar wat een slakken hey, bahbah. Dat komt denk ik vooral omdat alle merels zijn gestorven door het Uru (dacht ik) virus. Blijkbaar vreten die beesten toch aardig wat slakken weg! Vanaf de koffietafel tel ik al een kleine 40-60 stuks.

Comment

• BackYardPlant
                              BackYardPlant commented
                              Editing a comment
                              Dit jaar zijn de slakken niet normaal erg!
                              Ik vang er minstens 200 per week...

Ah ok, hier gelukkig weinig last van slijmerds.

Comment

Bezig...
                            X